Falco: Is geweldig , hij kan je echt laten blijken dat hij van je houdt. Hij heeft een stoer koppie, is heerlijk eigenwijs en is gewoon mijn moppie . Kitty: Mijn leerverzorgpony. Ze heeft me alles geleerd, en was ooo zoo trouw..
mijne kan de spaanse pas, de passage, piaffe en dat heb ik hem áááállemaaaaaal geleerd, oohja en stijgeren op comando dat zeg ik :'koekjee' en dan stijgert hij om het koekje
nee maar wat speciaal aan hem is? hij vertrouwd mij en ik hem en is cute
kitty_gomez
Geplaatst: 03-02-08 20:28
.
Laatst bijgewerkt door kitty_gomez op 09-03-24 18:36, in het totaal 1 keer bewerkt
Mijn paardje is bijzonder ondat (natuurlijk omdat hij van mij is )
- Ze eerst overal van schrok en er BOKkend vandoorging en nu bij een knal haar oren alleen beweegt - Ze vrolijk is en nooit iemand kwaad zal doen (zeg uiteindelijk nooit, nooit!) - Ze op je rug kriebelt met haar prachtige lippen (soms wat te hard , maar goed bedoelt) - En ook nog is erbij het één van een tweeling is en een 'goede' ouders schijnt te hebben? Niet dat je paard daardoor bijzonderder hoeft te zijn! En ook nog ; Elk paard heeft wel iets bijzonders!
Een knappe kwpn-er van 1.63, bruin en 'ruit' bles.
hij staat nu een maand op training al en wordt nog steeds doorgetraind alleen een paar weken geleden vond de trainster hem te gevaarlijk voor mij en voor haar zelf ook en moest die weg na de behandeling van de ostheopaat ging het beter en zijn we er rustig opgeklommen en nu doet die gewoon alles weer braaf maar alleen bij ons. egt geweldig beest zo eenkennig weet precies wie der opzit. het apparte is dat die aan de hand het liefste paard van de wereld is likt je af helemaal geeft alleen maar echt kusjes en houdt alleen maar van knuffelen en loopt met me nichtje mee maar der op.....