Het betekend: Goede,trouwe vriend.Mijn bijrijd schimmel heet: Bas, vind ik ook leuk en past ook echt goed bij hem.
De draver die ik nu heb heet officiël Flying Happy Frenchman maar wij noemen hem gewoon Flap!
(hij heeft gigantische oren) Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Het betekend: Goede,trouwe vriend.
(hij heeft gigantische oren) Spirit schreef:Mijn verzorgpaard heet Zorayo. Simpel, maar chic, vind ik zelf.
Reneetja schreef:Spirit schreef:Mijn verzorgpaard heet Zorayo. Simpel, maar chic, vind ik zelf.
Jaaa! Zorayo, nog nooit van gehoort, maar ik vind het een super leuke naam!

Citaat:Naam ben ik ook nog nooit ergens anders tegen gekomen.
Als je het googlet vind je ook vooral resultaten van pagina's die over hem gaan, haha!
Ik ga hem onthouden, misschien nog voor later mn eigen paard
) 
aliciaaaxx schreef:Ik vind aparte namen voor een chique gebouwd paard ook wel leuk;)
Zoals :
Wanna do
Up To Date
Indiana Jones
enz.
Je kan ook een naam verzinnen die weer iets heeft met je familie.
Bijv. de eerste 2 letters van jouw naam en van je broer(s)/zus(sen)
Mijn verzorgpony heet :
Paromé (Patrick ronald melissa en het is een leuke naam)

.
ik weet hoe het voeld
shet heette apache ( al lang geleden overleden
) m'n arabier aisha ( vosse merrie van 11)
en m'n angelo X andaloesier ( rare kombienatie van rassen
) heet summer storm op wedstrijden en anders gewoon storm ( appelschimmel van 6)
Die andere naam is beter ja.
fanny_loverr schreef:Zolang de naam bij het paard past maakt het mij niet uit of ie piet, wonderboy, gerdien of lady o.i.d. heet
als het paard maar een naam heeft, maargoed ik vind wel dat de naam echt bij het paard moet passen, bijvoorbeeld een luxe paard zou ik geen piet noemen.
En een brave sul geen rakker of doerak o.i.d.

)