fabienne blijkt mischien niet alleen een newforest te zijn

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Qnorp

Woonplaats: Eindhoven, Noord Brabant, Nederland, Europa, Wereld, Universum

Re: fabienne blijkt mischien niet alleen een newforest te zijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-07 16:41

fabienne123 schreef:
maar ik wil effe van julllie weten is een arabier sterk en moelijk te brijden want ik weet niet zoveel over de arabier

Ik heb een vz arabier en het is een schat maar gewoon ongeloofelijk sterk en schrik achtig
Ik rij vaak met plijsters omdat ik anders zo veel blaren krijg maar indd arabieren zijn heel gevoelig in hun mond dus ze reageren dan ook sneller en feller,,
Maar arabieren herken je trouwens ook aan de wijde neusgaten en aan de donkere kringeen om de ogen als die vaak een beetje zwart grijs achtig zijn heb je hele grote kans dat er arabisch bloed inzit,,
maar ik wens je wel veel succes en ik ben trouwens ook op mijn 10 begonne met et rijden van volbloed arabieren en het lukte en het was de zelfde die ik nu als vz heb
maar ik zeg ze zijn niet allemaal even sterk even schrikachtig en evene gevoelig dat ligt ook aan het type paard kijk niet iedereen in de wereld kan even populaire zijn even rijk en even stoer dat hangt van het type persoon af
nou ik hoop dat je er wat mee kan en veeeel rij plezier

Casarell

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-07 17:30

Een arabier hoeft helemaal niet moeilijk te zijn..
Tuurlijk zijn er wel paarden die erg veel bloed tonen, maar er zijn ook arabieren die juist weer heel braaf zijn..

Wat gewoon heel belangrijk is bij een Arabier, is dat je em niet moet beledigen... Hier zijn ze niet van gediend..
Maar heb je eenmaal een plekje in zijn hart, zal ie ook voor je door het vuur gaan..

fabienne123

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-07 10:15

thx voor jullie reacties ik heb er gister op gereden mijn vader is er een hele tijd naast geweest en ik ging los stappen en draven en dat ging heel goed dus ik denk dat het wel goed komt..

Pikeur

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-07 10:17

fabienne123 schreef:
maar ik wil effe van julllie weten is een arabier sterk en moelijk te brijden want ik weet niet zoveel over de arabier

'k Heb zelf een halfbloedje, en hij's hastikke lief en eerlijk. Met rijden zal hij zo voorzichtig mogelijk met je doen als je onzeker overkomt.

Maar natuurlijk is niet ieder paard hetzelfde, maar als jij geduldig en eerlijk met je pony omgaat zal het echt wel goedkomen.