Val vn me pony..

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

h0rsesgirl

Re: Val vn me pony..

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-07 20:53

Ja ik vindt ook dat je een pony niet gelijk een tik hoef te verkopen , maar als die echt niet luistert dan kan je niet anders , want als je m dan niet op zijn donder geeft dan denkt die dat die het vaker ken flikken en dan leert die t nooit af.

Roxy13

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-07 20:59

Iedereen is inderdaad begonnen als beginner Knipoog En ik reed op mijn manege ook soms op nieuwe paarden/pony's en die kon ik ook niet altijd aan, maar daar leer je juist van. Als je altijd op de 'bravere' paarden zit, leer je ook niet altijd iets hoor Knipoog Maar daar gaat het niet om dus sorry.. Bloos
Maarja in ieder geval nog veel succes met je stuitje.

Mloesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-07 21:00

h0rsesgirl schreef:
Ja ik vindt ook dat je een pony niet gelijk een tik hoef te verkopen , maar als die echt niet luistert dan kan je niet anders , want als je m dan niet op zijn donder geeft dan denkt die dat die het vaker ken flikken en dan leert die t nooit af.

Dan zou je dus eerst moeten weten waarom hij dat doet.. Misschien schrikt hij wel.. Geef je hem dan nog steeds een tik??

h0rsesgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-07 10:17

Neej natuurlijk niet , ik heb het ook niet over dat als die schrikt , ik heb het erover als die een ander paard trapt ofso , dan geef je m toch op zijn donder. Want anders doet die het de volgende keer weer. Maar als die schrikt dan geef je m geen tik natuurlijk want daar ken hijzelf ook niks aandoen.

DenisSjje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-07 14:59

Mloesje schreef:
sniezzz schreef:
maar ja jij kon ook die pony een tik verkopen...maar ik vind het wel erg voor je sterkte

Waarom moet je die pony weer gelijk een tik verkopen dan?

geen tik maar dat ie dan je pony niet meer anvalt

Abracadabra9

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-07 09:56

Die pony valt andere pony's wel vaker aan, niks van angst ofzo.. Bloos Maar die kinderen durven hem niet aan te pakken..

Mloesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-07 09:58

Amburtjoz schreef:
Die pony valt andere pony's wel vaker aan, niks van angst ofzo.. Bloos Maar die kinderen durven hem niet aan te pakken..

Ik zal zeggen spring zelf een keer op die pony, en laat zien hoe je denkt dat het wel moet.. Knipoog Wil ik daarna wel een uitgebreid verslag!

Abracadabra9

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-07 10:00

Is goed! Mijn pony heb ik dus geleasd tot het eind van de maand, en daarna rijd ik weer gewoon op manegepony's, dus dan horen jullie het wel Tong uitsteken