Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

. 

Ik vind het net iets te chique voor het gewone dagelijks leven, dus daarom heb ik hem omgedoopt tot Cookie..
_Marinke_ schreef:Hoi,
Ik was gewoon benieuwd naar wat jullie nou mooie wedstrijdnamen vinden.
Ik las de laaste tijd erg veel topic's over wedstrijdnamen etc, en wou daarom dit topic maar starten, en we zien wel waar het op uit loopt, op een discussie.. of een centraal topic in aanleiding van vinden jullie dit een mooie wedstrijdnaam voor me pony/paard?
Groetjes
zo heet hij ook gewoon op wedstrijd, maar zijn roepnaam is Bonnie mandy_b_s schreef:_Marinke_ schreef:Hoi,
Ik was gewoon benieuwd naar wat jullie nou mooie wedstrijdnamen vinden.
Ik las de laaste tijd erg veel topic's over wedstrijdnamen etc, en wou daarom dit topic maar starten, en we zien wel waar het op uit loopt, op een discussie.. of een centraal topic in aanleiding van vinden jullie dit een mooie wedstrijdnaam voor me pony/paard?
Groetjes
Schat een naam valt niet meer aan te passen als hij eenmaal als veulen in het stamboek is opgenomen.

En dat is dus haar stamboeknaam. Op mijn startkaart staat het zo
Amy_ schreef:Black beauty

Lottepot schreef:Amy_ schreef:Black beauty
Nou, gewoon iets 'sjieks' voor de roepnaam is altijd wel leuk.
en wat nou als je een witte pony hebt??

Citaat:Anthea schreef:
Karoliefje_ schreef:
Mijn zus haar paard heeft als wedstrijd naam ; Simply the best
Géweldig als je wint
Word je laatste..
Dan sta je best voorschut
.
.
mandy_b_s schreef:Juistem.
Als je paard op papier piet heet, en jij noemt hem met wedstrijden sjaak...
Gaat niet echt lukken geloof ik.
Volgens mij moet je gewoon je stamboekmnaam opgeven.
Tenzij je een papierloos paard hebt en een andere naam opgeeft.
randie schreef:Citaat:Anthea schreef:
Karoliefje_ schreef:
Mijn zus haar paard heeft als wedstrijd naam ; Simply the best
Géweldig als je wint
Word je laatste..
Dan sta je best voorschut
PLus dat je al de 2de in dit topic bent met deze wedstrijdnaam.
Die van mijn paard is kort maar chique vind ik zelf, Hij is geboren als Randeux. We wilde in het begin er voor de grap Grandeux van maken omdat hij best groot is. Misschien dat het ooit nog Dankers's Randeux word wanneer we al een trein omhoog gaan en mn oom me gaat sponsoren.
*droomt vast rustig verder*