Maffe pennyverhalen

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Snovje

Re: Maffe pennyverhalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 15:46

Ik wil meer meer meeeeeer , mijn werkdag gaat zo teminste voorbij......... heb nl. een andere baan en ben nu aan het uitwerken alleen heb ik alles al klaar

So0p_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 15:49

blijf topic volgen

Equidea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-06 15:53

Nou snovje komt er speciaal voor jou nog een

Was eergister of gister, ik heb samen met mijn moeder 2 pony's een ouder (super dominant) rijpeerdje en een 6 maanden oud veulen

Over die laatste gaat het hier, hij heeft 2 maanoogjes en standaard al die kinderen die voorbij lopen vragen of hij blind is. toen zei ik zo neen net zoals jij bruine ogen hebt en een ander blauwe ogen heeft kan dat ook met paarden zo zijn, zegt ze daarop komt vast omdattie klein is
En een andere vroeg of ik er vandaag al op had gereden (jaja vast goed voor zijn rugje)

Ow en een 8 of 9 jarig jongetje vroeg ook of hij blind was dus ik zo nee hij heeft gewoon blauwe ogen, zegtie daarop, NOU ik vind hem LELIJK
En op dat moment duwde christa spirit aan de kant (staan in 1 box) en christa kan vreselijk kwaad kijken, en je zag dat jongetje echt in zijn broek scheiten (ja niet letterlijk, hoop ik...)

Was echt super grappig!

Viet

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 16:05

waha geweldig..

ik ga dit ook volgen..!!!

ik heb ook nog een mooie niet echt penny maarja..

Ik was vrijdag op buitenrit met lotte, hafje dus een fries en een tinker. Lotte was nogal gek dus ik heel kalm en rustig drafje. opeens aan de overkant van de weg gaat een groepje buitenlandse jongens van een jaar of 10 staan joelen en gillen en schreeuwen en druk bewegen enzo. Iemand die mee was (is 23) zij doe eens normaal jong klein kind, geen goede reactie maar lotte was al best druk. En hun zo mogen we ze aanraken enzo. Omdat lotte de kleinste was liepen ze naar haar toe. Lotte kijkt ze aan, en briest nogal hard. Alle stoere jongens sprongen in een rijtje achteruit . De reactie was nou dat paard raak ik in geen 100 jaar nog aan veel te gevaarlijk . Toen dacht ik braaf paard zo moet het..

Ilzjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 16:25

Jeps, er zijn ook lieve penny's.
Die vind je hier alleen niet.

Equidea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-06 16:27

Ik had laatst een lieve, ze bestaan wel ja

En lotte melig joh

had op ponykamp een meisje dat met hele grote kijkers van een afstand stond te kijken en na een kwartier durfde te komen vragen of ze christa mocht aaien. en toen ze dat had gedaan was ze helemaal vrolijk. was echt heel erg lief

Maar de meeste zijn na wat ik weet gewoon uitlach-materiaal (sorry ben bot )

horsiej

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 16:48

Ik blijf dit topic zeker volgen!!!
whahahahah leuk al die penny verhalen!!!!!!!

MissJeanny

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 17:07

Ja penny's soms erg lachwekkend soms zeer irritant.
Ik heb nog niet echt iets meegemaakt zoals jullie maar dit vond ik ook wel wat penny.

Ik rijd sinds kort weer op een manege, we zijn net verhuist en mijn pony is nog te jong om op te rijden, verder wil ik gewoon les hebben omdat ik het belangrijk vind dat er geen fouten insluipen.
Maar goed ik was daar voor de tweede keer of zo en ik kom net uit de poetsplaats waar ik het bit heb schoongemaakt.
Zegt zo'n meisje van (18 meende ik later te horen)
'' Heb je het bit wel goed schoongemaakt?'' Ik dacht zo he? vraag je dat aan iedereen die nieuw is, wat als diegene nou al heel lang rijd, een andere manier van verwelkomen is ook wel zo leuk

eknein

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 18:49

Ik had vandaag zo'n grappige penny aan m'n been hangen. We hebben een nieuw schimmeltje op stal staan(niet voor de lessen maar voor de handel). Echt een arabiertje, wat ze ook flink duidelijk maakt. Ik mocht er eventjes op gaan rijden, dus ik loop naar de stal toe. En er stond een klein meisje voor de stal. Die had zo'n heel verhaal dat het haar pony is, en dat ze er al Z2 mee rijd(met dressuur&springen ).. Ze heeft wel 5 minuten er over gepraat wat voor geweldige 'hengst' ze wel niet had. Ik pakte d'r zo uit stal, en zeg: 'Nou heel leuk verhaaltje hoor, maar ik ga eventjes op de hengst rijden' . Ze keek me aan joh ..

Coot

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 18:51

Hebben wij penny's op onze manege? Ik moet echt nodig weer heen

djodjodjo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 18:59

Hahaha, echt geweldig!!

Ekien, dat is echt grappig he, als die meiden zo uitgel*lt zijn... hihi

sannnnn

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 19:02

god, vrezelijk kind.. Ik zou helemaal uit me dak gaan! Zelf geen verhalen, maar michien komt er nog wat in me op.

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 19:18

Whahaha, geweldig die penny's!
Blijf dit topic maar volgen denk ik zo

Daisies

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 19:31

Hahaha dit is echt te grappig

Ik was bijv zo aan het rijden, Komt een echt puur penny meisje. nooit rijden, nooit galoperen rijd amper, verteld ze mij dat ik mijn handen teveel beweeg en commentaar geven van af de bakrand

Eneh, toen ik nog op manege stond kreeg ik echt regelmatig vragen van mag ik op je paard. echt hondsbrutaal!! ze kennen me niet eens, is dat stoer zo'n groot paard ofzo? echt achterlijk,

En toen ik op manege stond had mijn paard op zaterdag een fan club, iedereen wou haar poetsen. want tja ze is makelijk. en ik vond het wel best. Kon ik lekker ouwehoeren tusse door

Maar ja.. we moeten dat 'soort' ook maar in hun waarden laten.. laat hun lekker denken

Mierke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 19:39

Mijn nichtje ook dan! Ze is van paardrijles afgegaan omdat het anders ''te duur'' werd (ze vond het gewoon eng). Maar dat maakt niks uit, alleen toen heeft ze in de kring verteld dat: Ik in het weekeind ging rijden, en dat mijn pony mij er af bokte. Dat zij toen mijn pony gevangen heeft en gepoetst, deken omgedaan, en op stal gezet heeft! terwijl ze DOODSBANG voor mijn pony is..!

loveSaros

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 19:54

Leuke verhalen zijn dit zeg! Haha..
Een tijd geleden heb ik ook op een manege gereden (toen was ik 6 ) maar ik kan me niet herinneren dat ik zo vervelend ben geweest, ik was namelijk nogal verlegen.

ElzA_NT

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 20:18

whaha bij ons lopen er ook zat rond weet alleen zo geen voorbeelden.. ik ga het wel volgen hier,kun je nog eens lachen haha

Ilsje_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 20:42

Hihi, ik heb ook zoiets, ik en de eigenaresse van mijn VZ pony,
gaan rijden op de ponyclub, maar het was eigenlijk gehandicapten
dag maar dat was afgelast. komt er dus een man aan ja zou ik op jou pony mogen rijden wij wisten niet dat het afgelast was.
duswij Natuurlijk mag dat, kunnen jullie ook niks aan doen!
lopen er ook 2 meisjes rond. mag ik op die kleine zwarte
(waren met een fjord en een zwarte welsh) ik nee want
die kan nog als eens wild doen. zij blijven staan, vragen ze
het aan die eigenaresse mogen wij op die kleine zwarte pony,
Nee want die kan nogal wild zijn. Joh Stonden ze er echt
zo te kijken van >;) die pony doet toch niks.
vragen ze het gewoon nog een keer
ik gewoon het zelfde geantwoord en toen gingen ze weg

_Denise_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 20:52

Das irritant he als ze blijven aandringen

Surion

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 21:00

Toen ik vroeger nog op manegepaarden reed was er ook een penny , ze was zelfs een jaar ouder dan mij!
Zit ze zo tegen mij op te scheppen dat zij op Rocky moest rijden om hem 'goed' te zetten (beest is al 25 jaar oud en loopt al 15 jaar in de beginnerslessen ofzo en is de makste van heel de manege )

_Denise_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 21:04

Ja inderdaad, gaan ze opscheppen over de makkelijkste beginnerspony op de manege Laatst zei er eentje: '' Ik heb op zoz gereden!''

Ik zo, dat paard is 2 daar wordt niet op gereden.

''Oh nou dan zal ik wel op Big Girl (beginnerspony) hebben gereden.. ''

Equidea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-06 21:25

leuke naam zoz

Owja op mijn oude manege was een 26 jarige pony die een beetje gek was in zijn bolletje, heb er meerdere hersenschuddingen aan over gehouden + verschoven ruggegraat (dus houzo oude pony's zijn braaf)

Maarja rijd er een meisje op houd hem kei hard aan de teugel met zweep erop, je zag gewoon dattie pijn had, zegt ze ook nog kijk is hoe goed ik rijden kan ik kan hem houden en jij niet

(ik heb een héle zachte hand het doet me gewoon zeer om christa te rijden met een strakke hand, lijkt me zo vreselijk pijnlijk voor haar) maargoed, over die pony hij liep met zijn neus op zijn borst ze reed bovendien met martingaal + slof en sporen + zweep. dus rij je die pony dan goed? lijkt me niet, lijkt me meer dat de hulpdingen het werk doen en die pony pijn doen dan dat je hem goed rijd.

ElzA_NT

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 21:27

zo.. met slof en martingaal.. knap samen..

StOoRzEnDeR

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 22:28

ya mensen doen af en toe wat hier vroeg laatst een meisje af het mogelijk was om met slof en en thiedemanteugel (schrijf je dat zo?)
te rijden ik heb haar maar verteld dat dat niet zo verstandig was omdat haar paard niet erg voorwaarts is waarop ze me zegt dat ze ook van plan is om langere/scherpere sporen te gaan halen.......maar van voor wat losser laten helpt misschien ook....yaya sommige mensen zijn het nog niet waard om naar een ponny/paard te kijken...

dancertje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 22:43

ze had ik er ook eentje loopt ene jongen van een jaar of 17 langs was die besig wat heb je een dom paard ( we waren op ene markt met ene aantal manege pony's en en ik liep daar met mijn lieverd) toen was mijn reactie nou aai dat domme paard dan en toen hapte ze naar hem dit kwam omdat ze chagerijnig was en toen zei hij hou dat paard bij ik zo och dat doet die anders nooit