Ben ik een pennymeisje??

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

S_zanne

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-06 15:33

aerdenhout schreef:
Wauw er zijn toch nog veel meer aardige penny meisjes als ik dacht.Zitten er ook nog een paar in de buurt van Haarlem die nog knuffelpony's(paarden) zoeken??Ik heb er nog een paar in de aanbieding.

Nee wel in IJsselmuiden Kampen en zwolle.

Marije112

Re: Ben ik een pennymeisje??

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-06 22:46

Vaak vinden Pennymeisjes het ook verschrikkelijk om kritiek te krijgen, en er dan onwijs boos op te reageren...
Stiekem herken ik trouwens ook wel wat in dat lijsje hoor

Nevony

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-06 13:38

Ik denk dat iedereen wel wat in die lijst heerkent

Zelfs ik

Maarrum waarom heet het een penny meisje als het niets met het lezen van de penny te maken heeft?

En... zijn er ook penny jongens?

saaraah

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-06 20:21

Nou, je hoeft geen penny te zijn om de Penny te lezen, maar alle penny's lezen wel de Penny

hoi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-06 20:27

ik had er eens wel in een topic van mij over wat zijn pennymeisje in jeugd vraag maar raak ofzoiets.
die pennymeisjes kunnen de penny wel lezen
maar als je pennymeisje kan je niet aardig zijn of wel.
de stoute pennymeisjes luisteren niet naar hun instructeur en denken dat ze beter zijn en goed met hun pony kunnen omgaan.
niet dus! maar je hebt ook lieve pennymeisjes die luisteren wel naar hun instructeur en verzorgen goed!
daarom heet het blad penny ze willen duidelijk maken dat er slechte en goede pennymeisjes zijn.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-06 20:47

Je hebt penny's in vele soorten en maten. sommig blijven voor altijd penny, sommige zijn uber lief. Zo komt de invallende congiegere (moeilijk woord) van de school waar mijn paard staat, elke dag even met de paarden knuffelen, en ze een musliebolletje brengen. Ja dit is een volwassen man, maar zodra hij na het rijden mijn paard aan de hand mag uit stappen glundert hij. Over het algemeen zijn penny's kleine meisjes. Je hebt dus twee soorten. Lief, onschuldig. Meestal zitten ze verlegen in een hoekje in de kantine van de manege of knuffelen ze met hun lievelings pony en fluisteren ze lieve woordjes. Vaak zijn ze erg verlegen en als je dan aanbied dat ze je paard/pony mogen uit stappen, een snoepje geven of poetsen glunderen ze van geluk en kan hun dag niet meer stuk.

Terwijl het lieve pennymeisje je paard uit stapt, staat er al een kudde hardnekkige pennymeisjes van het irritante soort opgehoopt aan de bakrand. Vaak rijden ze ZZ-dressuur met hun zwarte driejarig arabierenhengst die ze zelf hebben gevangen. (Kortom, barstens vol fantasie die ze zelf beginnen te geloven) Bovendien is het ontzettend zielig dat die shetlanders daar buiten in de wei met schuilstal niet minstens drie keer op een dag worden geborstelt en vaak het recht in eigen handen nemen. Typiece penny bokkers zijn te herkennen aan het starten van zulke topics: Hoe leer ik mijn paard stijgeren? Hoe leer ik mijn paard de piaff enzovoorts. Het is trouwens uiterst gevaarlijk om zulke meisjes te vertellen dat ze les moeten nemen. Ze kunnen immers alles al. Bovendien geven ze menig prive ruiter (Met eigen paard dat in de bak rijd terwijl hij of zij dan geen les heeft maar voor zich zelf rijd) commentaar, vinden ze het zielig om met sporen en S&T te rijden. En een tikje met de zweep verkopen is dierenmishandelinge.

De penny lezen is niet bijvoorbaat alleen voor penny's. En iedereen is ooit als penny begonnen. (Ontken maar niet) Gelukkig is meer dan de helft een lieve penny, en behoort maar een klein deel tot de irritante door bokt "gehaatte" deel pennymeisjes. Er is niks mis mee om je pony/paard dagelijks lekker te knuffelen, de penny te lezen en een hoop vlechtjes maken met roze strikjes er in. Stieken schuilt er in iedere ruiter nog een penny.

Mich_elle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-06 20:54

we zouden eigenlijk een lieve penny club moeten maken

hoi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-06 20:58

jah mhm

Mich_elle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-06 21:00

haha dan weet iedereen dat wy gewoon lief zijn

Nevony

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-06 21:03

Ik ben ook heel lief en niet alleen voor mijn paardje

Mich_elle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-06 21:09

Haha Je bent niet de enige

Mleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-06 21:29

Haha ik zal dan ook wel beetje penny zijn.. Ik stap graag paarden uit van anderen en uhm vlecht mijn vz pony ook vaak onnodig in enzo En knuffelen en door de bak heen rennen is ook een van mijn vzpony en mijn hobby

Mich_elle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-06 21:30

Er zyn dan toch wel veel lieve penny's (A)

Liseleen_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-06 22:16

Weetje ik vind het wel een beetje vreemd dat er in de lijst staat dat penny's verwaarloosde paarden willen helpen en redden! Wat dat wil iedere echte paardenliefhebber toch wel??!

hoi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-06 09:28

gelukkig dat er veel hier in dit topic veel lieve pennymeisjes zijn.
ik ben ook lief tegen mijn lievelingspony jessie.
ok moet wel effe af en toe een beetje streng zijn moet ik effe op een toontje boos zetten dat mag niet!. maar het moet af en toe wel.
maar ik ben ook geduldig tegen mijn lievelingspony hoor.
als iets me niet lukt dan probeer ik het opnieuw tot het wel lukt!

123468086

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-06 21:36

Oke mijn naam eindigt met : Tjuuh
en ik heb 20 Vz pony's foto's in mijn profiel.

Penny ben ik echt niet

_Alexandra_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-06 08:16

@ Romytjuuh, neej tuurlijk niej.. ik ken mensen die paarden maar niks vinden en er nog nooit op 1 hebben gezeten en die hebben ook in hun msn naam Tjuuh of Lover. Dat zijn ook geen penny's hoor

Marije112

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-06 14:09

Ik heb een arabier, een wilde tinker, en m'n vorige shetlanders zelf ingereden.. Mag ik me dan nu officieel penny noemen

Niki_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-06 18:40

Hmmm, ik denk dat ik eerder een lieve dan een hardnekkige penny ben

Maj0w

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-06 18:39

waarschijnlijk zijn inderdaad de meeste wel 'penny-meisjes' geweest...Laat die kindertjes ook een droom hebben misschien vinden ze ooit nog een mooie zwarte verwilderde arabier die ze dan fijn kunnen gaan temmen

_Emm_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-06 19:47

haha ik heb het met een vriendin van mij altijd over de manege musten ofzoiets maar pennys past er veeeel beter bij (niet dat ik zelf nooit een penny ben geweest ) ik was ook altijd een pennymeisje toen ik op de manege zat (en ik denk dat ik mijn naam maar moet veranderen )

minihvj

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-06 21:56

ik ken je niet dus weet ut nie

Viet

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-06 18:44

ik moet maar snel mijn naam veranderen he

STRAKS HEB IK NOG PENNY ALARM

misspapaya

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-06 18:47

neej dat ben je niet ;)
en geen ene vraag is dom alleen het antword(zeggen we dan maar;))
veel plezier nog met het lezen van je penny's(niet L*llig bedoelt)

Toad

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 09:20

Ik denk dat ieder1 is begonnen als pennymeisje. Ik dus ook, maar nu ben ik het niet meer, ik ben 16

Ik vlecht trouwens wel vaak de manen van mijn pony in, maar dat doe ik zodat ie niet zo gaat zweten op zijn nek.