Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
1Flashke1 schreef:Jah, als je op "zoeken" klikt en je tipt heartland dan zie je alle boeken die uit zijn en die je in de winkel kan kopen. Ja, je kan zien wanneer het volgend boek komt als je de reacties van de mensen leest.
gerOniimOw schreef:1Flashke1 schreef:Jah, als je op "zoeken" klikt en je tipt heartland dan zie je alle boeken die uit zijn en die je in de winkel kan kopen. Ja, je kan zien wanneer het volgend boek komt als je de reacties van de mensen leest.
ja maar dat staat niet bij die hoor!
of ik ben blind

Jallist schreef:Ik heb ze ook allemaal, kzat op t eind van t laatste deel weer eens heerlijk te janken op de bank.
Ik wil wel even zeggen dat je op moet passen met join-ups proberen op je paard, dat kan best verkeerd gaan als je niet goed weet waar je mee bezig bent. Ik dacht ook toen ik het eerste boek las van : jeej dat ga ik ook doen! Maar ik dacht wel even anders toen ik zag wat het met je paard kan doen.

Jullie?

niceboy16 schreef:vind het ook erg leuke boeken, vooral de stukken met de join-up techniek, T-touch techniek enzo zijn erg interessant!
Ik had al verwacht dat jij hier ook wel even je mening over kwam geven