OemmiejO schreef:Maxielover schreef:Wat een flutleven heeft zo'n paard dan gehad. Ik ben niet vegetarisch, maar ik eet geen paardenvlees. Helaas is het soort wrede mensen er nog steeds dat onbruikbare paarden een enkeltje naar de slacht toewenst, en dat dit vaak nog echt gebeurt ook. Hoe durven ze!
Ik denk dat maar weinig manegepaarden een ge-wel-dig leventje hebben. Sommige vinden het idd leuk, maar er zijn genoeg chago manegepaarden bij hoor. De meesten doen het ook niet met erg veel plezier.
Enn.. Je kan beter paardenvlees eten dan van een koe of varken. Weet je wel wat er met hún word gedaan? *Ik denk dat je het niet wil weten. De meeste paarden hebben een goed leven gehad hoor, de meesten varkens niet.
En ik denk dat geen een paardenliefhebber een paard "een enkeltje naar de slacht" toewenst, dus wreed is het ook niet.
Ik begrijp ook wel dat geen enkele paardenliefhebber een paard graag naar de slacht doet, maar je hebt ook maneges waar gewoon een of andere eikel de baas is en het 'm niks kan schelen wat er met die paarden gebeurt, zo lang er maar geld in het laatje komt. Maar geef toe, een leven als manegepaard is voor geen enkel paard een droomwens.

ma ik had geen andere keus, want dan zouden we daar geld voor krijgen, en daar heb ik mijn andere pony voor gekregen:)