Waar dat op sloeg weet ik ook niet.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
MissSisa schreef:Maar ze hadden ook iets anders, dan moest je bij iets elke keer een kledingstuk uittrekken.![]()
Waar dat op sloeg weet ik ook niet.

(de streep van die modder zit nog steeds op een T shirt.
)
No way dat ik me uit ga kleden voor zo'n spelletje (die was cker bedacht door martin
). Loezjuh schreef:Bedoelen jullie niet levend stratego ofzo?No way dat ik me uit ga kleden voor zo'n spelletje (die was cker bedacht door martin
).
MissSisa schreef:Loezjuh schreef:Bedoelen jullie niet levend stratego ofzo?No way dat ik me uit ga kleden voor zo'n spelletje (die was cker bedacht door martin
).
Nee het was geen levend stratego.![]()
Of wel.......![]()
Ja je hoefde ook niet helemaal uit de kleren.![]()
Dat had zeker weten gekunt, loes, het klinkt als de waarheid en is zeer aannemelijk, maar helaas heb jij ongelijk.
anne_red schreef:Nog maar4 dagen en dan is het al maandag!!!!!!!!! Gaan jullie eigelijk ook nog naar de regio dan kunnen we misschien wel wat afspreken zodat ik weet wie jullie zijn. Als jullie dat willen uiteraard. Oja ik heb rode wodka in een ranjafles gedaan en het valt niet op dus ik neem iig wat mee.

(loes, ky, anne en ik
)
MissSisa schreef:Maar kunnen we niet wat verzinnen???
Dat we om zo laat bij de slaapzalen wachten zodat we met zn 4tjes een kamer kunnen vinden.(loes, ky, anne en ik
)
Dat is mss wel zo gezellig.

)
)
Hoeveel kan er trouwens in zo'n kist? Zadel, hoofdstel, lompe poetskist enzo, past dat?
Loezjuh schreef:Ff plan de campagne (ofzoiets)
Zullen we allemaal rond 9 uur zorgen dat we er zijn? Waar spreken we af? Ik weet niet waar alles is daar enzo, Ky en Sizz, hoe/waar zitten de slaapzalen, hebben die dingen namen/nummers dat we er af kunnen spreken ofzo? Ik weet niet hoe dat gaat, je komt daar aan, en dan? Pony op stal zetten lijkt me, spullen uitladen, is er dan iemand die je meteen uitlegt waar je heen kan met je spullen enzo?
Wie neemt wat mee?
- Sizz: radio?!
- Ik: paar cd's in ieder geval
Wat hebben we aan eten/drinken?![]()
Ik:
- 1 rol chocolade-met-suiker-erop koekjes
- van die zoute stokjes
- zak spekjes
- zak bruine m&m's
- fles cola light lime![]()
- 4 blikjes redbull (mixen met de wodka anne?)
- ik ga nog zo'n doos halen bij de Aldi a la Haribo met smurfen enzo erin
- ik neem zoveel mogelijk chips mee, ligt eraan hoeveel er in m'n tas past![]()
Sizz:
- Radio. (ik moet nog even zien of ik mn cd speler mee neem, mn ouders zijn daar vast niet kapot van, maar dan stop ik hem maandagochtend wel stiekem in mn tas en zeg ik niks.)
![]()
- Haribo bak (900 gram)
- Limonade.
- zakje van die zachte fruitdingen.
- Fles cola of iets anders.
- Ik zal nog kijken of ik wat chips en nootjes kan charteren.![]()
- Beerenburg.![]()
Ky:
-
-
Anne:
- Wodka
-
(quoten en invullen ok?!)
Moeten we verder nog iets? Ik heb nog wel een jaar aan cosmogirls, weet alleen niet of ik dat óók nog mee kan slepen, zal wel ff zien. En verder, don't forget your zadelkistsleuteltjeHoeveel kan er trouwens in zo'n kist? Zadel, hoofdstel, lompe poetskist enzo, past dat?
Als we dan allemaal eerst naar de slaapzalen gaan en dan de pony's op stal zetten anders is het dus wel vol.
) Daar staan ook van die kantoortjes. Je loopt gewoon zo ver mogelijk naar het hoofdterrein tot het gebouw ophoudt en dan zie je vanzelf allemaal mensen een ingang in gaan.
) als we daar dan op elkaar wachten.
(dat hebben ze daar ook te koop.
)
Das ook handiger, heb je nog een mooie stal. Als we daarna bij de trap wachten ofzo komt het wel goed. Loezjuh schreef:Ff plan de campagne (ofzoiets)
Zullen we allemaal rond 9 uur zorgen dat we er zijn? Waar spreken we af? Ik weet niet waar alles is daar enzo, Ky en Sizz, hoe/waar zitten de slaapzalen, hebben die dingen namen/nummers dat we er af kunnen spreken ofzo? Ik weet niet hoe dat gaat, je komt daar aan, en dan? Pony op stal zetten lijkt me, spullen uitladen, is er dan iemand die je meteen uitlegt waar je heen kan met je spullen enzo?
Wie neemt wat mee?
- Sizz: radio?!
- Ik: paar cd's in ieder geval
Wat hebben we aan eten/drinken?![]()
Ik:
- 1 rol chocolade-met-suiker-erop koekjes
- van die zoute stokjes
- zak spekjes
- zak bruine m&m's
- fles cola light lime![]()
- 4 blikjes redbull (mixen met de wodka anne?)
- ik ga nog zo'n doos halen bij de Aldi a la Haribo met smurfen enzo erin
- ik neem zoveel mogelijk chips mee, ligt eraan hoeveel er in m'n tas past![]()
Sizz:
-
-
Ky:
-chocola
-schepsnoep
-grote fles cola
-kleine flesjes ijsthee
-een of andere zak haribo
Anne:
- Wodka
-
(quoten en invullen ok?!)
Moeten we verder nog iets? Ik heb nog wel een jaar aan cosmogirls, weet alleen niet of ik dat óók nog mee kan slepen, zal wel ff zien. En verder, don't forget your zadelkistsleuteltjeHoeveel kan er trouwens in zo'n kist? Zadel, hoofdstel, lompe poetskist enzo, past dat?
Ik neem een krat mee waar altijd op wedstrijd ook heel veel zooi in gaat, die zet ik ook nog voor de box kan ik nog een paar extra dingen meenemen.
. Maar ff voor de zekerheid: geef allemaal ff je mob. nr. dat we kunnen contacten als we elkaar niet kunnen vinden.. Mijne: 0626264576 
Loezjuh schreef:Ik zet ook eerst m'n knol op stal hoor.. We kunnen dan idd wel afspreken bij die trap. Ik ben er rond 9 uur, zet pony op stal en vlieg daarna wel naar de trap. Misschien zie ik jullie al wel in de stal? Al zal die wel lomp groot zijn als er 71 pony's in passen. Maar ff voor de zekerheid: geef allemaal ff je mob. nr. dat we kunnen contacten als we elkaar niet kunnen vinden.. Mijne: 0626264576
Verder:
WIE NEEMT EEN FOTOTOESTEL MEE?!?!
Ik zorg voor speelkaarten, kunnen we lekker pesten
Hoewel, naar belgie mocht het ook, ik zal het vragen
Ohjee, nóg een Marloes?! Dat wordt grappig