Zomerinstructieweken, week 11 van 15 t/m 19 augustus.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Sizz

Re: Zomerinstructieweken, week 11 van 15 t/m 19 augustus.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-05 15:31

Maar ze hadden ook iets anders, dan moest je bij iets elke keer een kledingstuk uittrekken.

Waar dat op sloeg weet ik ook niet.

Kylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-05 16:31

MissSisa schreef:
Maar ze hadden ook iets anders, dan moest je bij iets elke keer een kledingstuk uittrekken.

Waar dat op sloeg weet ik ook niet.

Haha ja
Dat sloeg ook nergens op

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-05 17:50

Ach ja.......

Als we maar niet meer aan dat touw vastgebonden moeten lopen door de modder. (de streep van die modder zit nog steeds op een T shirt. )

Marloes0508

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-05 19:14

Bedoelen jullie niet levend stratego ofzo? No way dat ik me uit ga kleden voor zo'n spelletje (die was cker bedacht door martin ).

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-05 19:34

Loezjuh schreef:
Bedoelen jullie niet levend stratego ofzo? No way dat ik me uit ga kleden voor zo'n spelletje (die was cker bedacht door martin ).

Nee het was geen levend stratego.
Of wel.......

Ja je hoefde ook niet helemaal uit de kleren.

Dat had zeker weten gekunt, loes, het klinkt als de waarheid en is zeer aannemelijk, maar helaas heb jij ongelijk.

anne_red

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-05 19:57

Nog maar4 dagen en dan is het al maandag!!!!!!!!! Gaan jullie eigelijk ook nog naar de regio dan kunnen we misschien wel wat afspreken zodat ik weet wie jullie zijn. Als jullie dat willen uiteraard. Oja ik heb rode wodka in een ranjafles gedaan en het valt niet op dus ik neem iig wat mee.

Kylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-05 07:52

MissSisa schreef:
Loezjuh schreef:

Nee het was geen levend stratego.
Of wel.......

Ja je hoefde ook niet helemaal uit de kleren.

Dat had zeker weten gekunt, loes, het klinkt als de waarheid en is zeer aannemelijk, maar helaas heb jij ongelijk.

Volgens mij was het geen levend stratego, maar het leek er wel op.

Haha, ja, zoiets zou martin volgens mij wel kunnen verzinnen

Kylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-05 07:55

anne_red schreef:
Nog maar4 dagen en dan is het al maandag!!!!!!!!! Gaan jullie eigelijk ook nog naar de regio dan kunnen we misschien wel wat afspreken zodat ik weet wie jullie zijn. Als jullie dat willen uiteraard. Oja ik heb rode wodka in een ranjafles gedaan en het valt niet op dus ik neem iig wat mee.

Haha
Ik ga wel even kijken op de kampioenschappen, ik weet alleen dat ik het achttal ga kijken, rond 11 uur. Wat we daarna gaan doen weet ik niet, mss blijven we ook even de verenigingers kijken maar ik heb geen idee hoe lang we blijven enzo. Ligt ook een beetje aan het weer, als het nou gruwelijk hard regent zijn we snel weer weg, maar anders blijven we nog wel wat langer.

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-05 14:02

Maar kunnen we niet wat verzinnen???

Dat we om zo laat bij de slaapzalen wachten zodat we met zn 4tjes een kamer kunnen vinden. (loes, ky, anne en ik )

Dat is mss wel zo gezellig.

Kylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-05 16:51

MissSisa schreef:
Maar kunnen we niet wat verzinnen???

Dat we om zo laat bij de slaapzalen wachten zodat we met zn 4tjes een kamer kunnen vinden. (loes, ky, anne en ik )

Dat is mss wel zo gezellig.

Lijkt me idd lachen om met zn 4en te komen. Maar dan moeten we er wel vroeg zijn anders is alles al vol

Sizz en ik rijden achter elkaar aan die kant op, kwart over acht einde kubbeweg, dus dan zijn we daar tegen een uur of negen echt wel.

Marloes0508

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-05 17:23

Hmm ok ik zal wel ff zien of ik dat red.. Heb net boodschappen gedaan. Snoepjes en koekjes

Marloes0508

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-05 18:55

Ff plan de campagne (ofzoiets )

Zullen we allemaal rond 9 uur zorgen dat we er zijn? Waar spreken we af? Ik weet niet waar alles is daar enzo, Ky en Sizz, hoe/waar zitten de slaapzalen, hebben die dingen namen/nummers dat we er af kunnen spreken ofzo? Ik weet niet hoe dat gaat, je komt daar aan, en dan? Pony op stal zetten lijkt me, spullen uitladen, is er dan iemand die je meteen uitlegt waar je heen kan met je spullen enzo?

Wie neemt wat mee?

- Sizz: radio?!
- Ik: paar cd's in ieder geval

Wat hebben we aan eten/drinken?
Ik:
- 1 rol chocolade-met-suiker-erop koekjes
- van die zoute stokjes
- zak spekjes
- zak bruine m&m's
- fles cola light lime
- 4 blikjes redbull (mixen met de wodka anne? )
- ik ga nog zo'n doos halen bij de Aldi a la Haribo met smurfen enzo erin
- ik neem zoveel mogelijk chips mee, ligt eraan hoeveel er in m'n tas past

Sizz:
-
-

Ky:
-
-
Anne:
- Wodka
-

(quoten en invullen ok?!)

Moeten we verder nog iets? Ik heb nog wel een jaar aan cosmogirls, weet alleen niet of ik dat óók nog mee kan slepen, zal wel ff zien. En verder, don't forget your zadelkistsleuteltje Hoeveel kan er trouwens in zo'n kist? Zadel, hoofdstel, lompe poetskist enzo, past dat?

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-05 19:14

Loezjuh schreef:

Zullen we allemaal rond 9 uur zorgen dat we er zijn? Waar spreken we af? Ik weet niet waar alles is daar enzo, Ky en Sizz, hoe/waar zitten de slaapzalen, hebben die dingen namen/nummers dat we er af kunnen spreken ofzo? Ik weet niet hoe dat gaat, je komt daar aan, en dan? Pony op stal zetten lijkt me, spullen uitladen, is er dan iemand die je meteen uitlegt waar je heen kan met je spullen enzo?

Wie neemt wat mee?

Ik:
- van die zoute stokjes
- zak spekjes
- zak bruine m&m's
- fles cola light lime

Sizz:
- Radio. (ik moet nog even zien of ik mn cd speler mee neem, mn ouders zijn daar vast niet kapot van, maar dan stop ik hem maandagochtend wel stiekem in mn tas en zeg ik niks. )
- Haribo bak (900 gram )
- Limonade.
- zakje van die zachte fruitdingen.
- Fles cola of iets anders.
- Ik zal nog kijken of ik wat chips en nootjes kan charteren.
- Beerenburg.

Ky:
-
-

Anne:
- Wodka
-

Moeten we verder nog iets? Ik heb nog wel een jaar aan cosmogirls, weet alleen niet of ik dat óók nog mee kan slepen, zal wel ff zien. En verder, don't forget your zadelkistsleuteltje Hoeveel kan er trouwens in zo'n kist? Zadel, hoofdstel, lompe poetskist enzo, past dat?

Ja rond 9 uur lijkt me goed, ja die kamers zijn genummerd, maar je pleurt gewoon ergens neer.

Maar rond 9 uur is er vast wel genoeg plek ergens. Als we dan allemaal eerst naar de slaapzalen gaan en dan de pony's op stal zetten anders is het dus wel vol.

De slaapzalen zijn aan de kant van het hoofdterrein(waar de hipopiade wordt gehouden. ) Daar staan ook van die kantoortjes. Je loopt gewoon zo ver mogelijk naar het hoofdterrein tot het gebouw ophoudt en dan zie je vanzelf allemaal mensen een ingang in gaan.
Daar is ook een trap ( ) als we daar dan op elkaar wachten.

Loes en anders moet je genoeg geld mee nemen, dan kopen we daar in ermelo alle chips op (dat hebben ze daar ook te koop. )

In die kast kan je tuig, poetskist en dan houdt het een beetje op en neem een niet al te lange dressuurzweep mee want die moet je dan dubbelvouwen.

Vergeet ook allemaal je telefoon met opladder niet.

anne_red

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-05 21:31

MissSissa ik ben online als ik tijd heb maar ik ben er nu dus zeg maar wat ik mee moet nemen ik heb geen idee hoe ik moet quoten dus ik zet het hier wel ff neer. Ik neem wel wodka mee in een ranja fles of meerdere flessen, verder ook wel snoep endat soort spul. Als jullie verder nog wat hebben wat ik mee moet nemen zeg het maar. Ik ben er wel om 9uur half 10 denk ik.

anne_red

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-05 22:48

We hebben ook nog een lading breezers die mijn vader ooit een x gekocht heeft. Ik drink het niet graag en ik weet niet of ze al over de datum zijn. Maar als jullie het lekker vinden neem ik het wel mee. Volgens mij hebben we ook nog wel Smirnoff die kan ik ook wel meenemen.
Ik heb er echt veel zin in de springlessen, maar niet zo erg in de crossles want bij de laatste crosstraining in renswoude viel ik er 6x in 1 les af. Ach ik neem gewoon een dressuurzweep mee en sla ik hem erover

anne_red

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-05 22:51

Ben ik al een uur online zijn jullie er niet maar goed ik zal morgen wel weer komen, dan ga ik nu maar slapen.

Kylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-05 09:28

Sizz, ik wil wel eerst de pony op stal doen, anders dan krijg ik gezeik denk ik Das ook handiger, heb je nog een mooie stal. Als we daarna bij de trap wachten ofzo komt het wel goed.

Kylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-05 09:33

Loezjuh schreef:

Wie neemt wat mee?

Ik:
- van die zoute stokjes
- zak spekjes
- zak bruine m&m's
- fles cola light lime

Sizz:
-
-

Ky:
-chocola
-schepsnoep
-grote fles cola
-kleine flesjes ijsthee
-een of andere zak haribo
Anne:
- Wodka
-

De kamers zijn met lettertjes gedingest. Maar het is handiger om bij de trap te wachten (gewoon buitenom lopen en waar iedereen naar binnen gaat is zo'n groene trap)
Als je aankomt haal je je knol uit de kar en neem je em mee richting de stallen. Dan loopt er iemand mee die je aanwijst waar ie kan staan, die vraagt of je er eerder geweest bent en als dat niet zo is wijst ie je ook de kastjes.

Er past niet veel in een kastje hoor Ik neem een krat mee waar altijd op wedstrijd ook heel veel zooi in gaat, die zet ik ook nog voor de box kan ik nog een paar extra dingen meenemen.

Ik heb nu al bijna twee tassen vol volgens mij, dus ik denk niet dat ik heel veel meer mee kan slepen.

Marloes0508

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-05 11:14

Ik zet ook eerst m'n knol op stal hoor.. We kunnen dan idd wel afspreken bij die trap. Ik ben er rond 9 uur, zet pony op stal en vlieg daarna wel naar de trap. Misschien zie ik jullie al wel in de stal? Al zal die wel lomp groot zijn als er 71 pony's in passen . Maar ff voor de zekerheid: geef allemaal ff je mob. nr. dat we kunnen contacten als we elkaar niet kunnen vinden.. Mijne: 0626264576

Verder:
WIE NEEMT EEN FOTOTOESTEL MEE?!?!
Ik zorg voor speelkaarten, kunnen we lekker pesten

Marloes0508

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-05 11:38

Ik neem ook nog cake mee

Kylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-05 11:40

Loezjuh schreef:
Ik zet ook eerst m'n knol op stal hoor.. We kunnen dan idd wel afspreken bij die trap. Ik ben er rond 9 uur, zet pony op stal en vlieg daarna wel naar de trap. Misschien zie ik jullie al wel in de stal? Al zal die wel lomp groot zijn als er 71 pony's in passen . Maar ff voor de zekerheid: geef allemaal ff je mob. nr. dat we kunnen contacten als we elkaar niet kunnen vinden.. Mijne: 0626264576

Verder:
WIE NEEMT EEN FOTOTOESTEL MEE?!?!
Ik zorg voor speelkaarten, kunnen we lekker pesten

Oke is goed, we kunnen mss beter nummers PB'en, ik heb het er niet zo op om ze zo in het topic te gooien.

Fototoestel krijg ik denk ik niet mee Hoewel, naar belgie mocht het ook, ik zal het vragen

Marloes0508

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-05 11:48

Zit er trouwens ook een spiegel op onze kamer?

MarloesV89

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-05 13:48

hee
ik ga ook
ik zit in groep 13

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-05 16:14

Ik dacht ook al aan kaarten.

Mijn nummer: 0628972223

Ook al staat het in het topic, als ze behoefte hebben om mij te bellen doen ze dat maar.

Marloes0508

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-05 16:19

Ky had jouw nummer al gepm't Sizz Ohjee, nóg een Marloes?! Dat wordt grappig
Sizz, kon jij geen fototoestel meenemen anders?