hoe ga je om met kinderen die op je pony willen?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Maartje__

Re: hoe ga je om met kinderen die op je pony willen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-05 23:58

ik laat vrijwel niemand erop, zeg gewoon dat ik dat niet wil

Uriel4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-05 11:02

Ik laat er ook niemand op
je kan altijd zeggen :
-Hij is heel erg stout hoor,iedereen smijt ie der af
of
-Ik denk dat je toch wel iets te zwaar bent

Ach , ze kunnen je moeilijk verplichten om op je pony te zitten he ..

doubledream

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-05 16:43

Aaien mag maar mijn paard is geen kermis atractie. En vaders die door blijven zeiken zeg ik gewoon 20 euro 1 rondje dan zijn ze snel afgedropen of ik zeg dat me paard gevaarlijk is en bijt. Maar dit komt niet vaak voor het is een paard en als je bijvoorbeeld met een shet loopt willen de kinderen daar veel liever op dan zo'n groot paard

Kyla4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-05 17:08

Ik heb een eigen paard en ik was lekker aan het uitstappen in de bak.kwamen een paar bezoekers met een kindje van net 2 ofzo...
Zegt die man : stijf je even af mijn dochter wil erop..
Ik zat dus echt met open mond op mn paard.
Toen zei ik dat ze te pittig was en ben ik gauw op de volte gaan rijden.Echt mn broek zakte af dat zeg je toch niet zomaar ! En dan op zo'n toon !!

snoopy_love

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-05 20:03

als ik er geen zin in heb zeg ik dat snoopy bijt
Eerst wilde een moeder haar kind op mijn shetlandveulen zetten.

thomalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-05 20:20

bij mij kwam er is een bende kindjes op straat gelopen( hele familie negertjes ) en ze begonnen mijn shetlandertje te aaien en toen kwam de papa buitengelopen met een fototoestel en begon foto's te maken met zijn kindjes bij mijn ponytje ik vond dit niet erg maar mijn pony wel want sindsdien heeft ze schrik van kleine kindjes tenzij ze hen kent ... ik laat nu alleen maar aaien en niet opzitten want ze wordt enkel voor de kar gereden ik zit dan meestal wel op mijn haflinger maar daar mag niemand op hoor,veel te hevig paardje! ze zou geen vlieg kwaad doen maar kan soms wel heel koppig zijn en weglopen als je er wil op gaan zitten je moet zelf zien of je het leuk vind of niet, als je pony er geen problemen mee heeft is het toch OKE? meestal zeg ik nu : nee, ze heeft schrik van je ! of : nee want ze bijt en stijgert(is wel waar bij men shetter) of : nee, ik mocht niet lang wegblijven

TopLadyI

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-05 08:53

Nee, ik doe het niet. Gewoon omdat mn pony er te druk voor is. En ik wil niet dat iedereen op dce rug van mn pony zit

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-05 17:57

Aaien vind ik oke. Ik reed vorige week over straat en begonnen er 2 meisjes heel vrolijk tegen mij te praten dat ze ook reden enz enz. Dus ik even naar ze toe en even laten aaien. Vind Famke ook best leuk, die aandacht.
Maar erop? Nee ze komen er niet op.. Net zoals Sanex al zei, je geeft ze 1 vinger en ze nemen je hele hand. En als je een er even op laat staat er voor je het weet een hele rij met kinderen die even op je paard willen zitten. Nee mij niet gezien!

Elsemieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-05 17:26

Kinderen van de manege (die ik gewoon ken) mogen (mits ze alleen zijn, anders wordt het te druk) mijn pony best wel eens uitstappen.
kinderen blijk, ik blij, paard blij. Maar als ik buiten loop en dr komen kinderen aan komen ze er zeker niet op. Aaien mag (op eigen risico Terra denkt dat alle kinderhandjes eten bevatten dus hapt nog wel eens ).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-05 19:05

Ik had een verzorgpony, die toen, toen iedereen op vakantie was enzo ff kort van 'mij' was.. Het lag aan de kinderen; waren het van die verlegen typjes mocht het zo, maar aan die brutale apen dan deed ik er moeilijk over... <--dan ging het met zo'n gezicht of ''ander keertje misschien''

kristentjhu

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-05 22:36

mijn klasgenotjes vragen vaak aan mij of ze op mijn wedstrijd pony's mogen rijden eerst zij ik altijd ja mar mijn pony's hoefde dan niet te werken en gingen dat bij mij ook proberen ik laat alleen tegenwoordig alleen mensen op mijn wedstrijd pony's die ik ken en weet hoe ze rijden
mar op mijn andere pony's mogen ze meestal wel rijden

Pops

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-05 23:18

Eigenlijk heeft niemand dit al gevraagd... Maar het is ook een paardje, die nogal snel verschiet enzo... En moesten ze het vragen zou ik toch nee zeggen... Ik zou zo bang zijn dat er iets zou gebeuren ofzo.. ookal hou ik haar vast... We zijn nu juist uit de steigerperiode

nicole_hetty

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-05 08:33

ik zeg ook vaak nee, mij paard is een bokker en straks gebeuren er ondelukken. en dat zeg ik ook gewoon tegen anderen die er op willen.