Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

) en ze begonnen mijn shetlandertje te aaien en toen kwam de papa buitengelopen met een fototoestel en begon foto's te maken met zijn kindjes bij mijn ponytje
ik vond dit niet erg maar mijn pony wel want sindsdien heeft ze schrik van kleine kindjes tenzij ze hen kent ... ik laat nu alleen maar aaien en niet opzitten want ze wordt enkel voor de kar gereden
ik zit dan meestal wel op mijn haflinger maar daar mag niemand op hoor,veel te hevig paardje! ze zou geen vlieg kwaad doen maar kan soms wel heel koppig zijn en weglopen als je er wil op gaan zitten
je moet zelf zien of je het leuk vind of niet, als je pony er geen problemen mee heeft is het toch OKE? meestal zeg ik nu : nee, ze heeft schrik van je ! of : nee want ze bijt en stijgert(is wel waar bij men shetter) of : nee, ik mocht niet lang wegblijven
Terra denkt dat alle kinderhandjes eten bevatten dus hapt nog wel eens
).
<--dan ging het met zo'n gezicht of ''ander keertje misschien''
En moesten ze het vragen zou ik toch nee zeggen... Ik zou zo bang zijn dat er iets zou gebeuren ofzo.. ookal hou ik haar vast... We zijn nu juist uit de steigerperiode