Wie is hier net als ik???

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Poppy

Re: Wie is hier net als ik???

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 18:00

[quote="Goldie"]whihihiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii............... ik zit hier echt te gieren van het lachen *LOL* Oeh, buikpijn....
*LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL*
Dit gata nooit meer over ben ik bang...

Wij begrijpen elkaar!!

Ponymeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 18:03

Poppy schreef:
Goldie schreef:
whihihiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii............... ik zit hier echt te gieren van het lachen *LOL* Oeh, buikpijn....
*LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL*
Dit gata nooit meer over ben ik bang...

Wij begrijpen elkaar!!

Hihih, wie moet nauw niet lachen als Pferd zulke topic neerzet??? Haha! Haha! Haha! Haha! Pling Pling

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 18:10

halibut

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 18:16

Geweldige collectie is het, he Goldie? Tong uitsteken

En dan het topic over een jongen die ze leuk vond, en dat alle andere jongens ook achter dr kont aanliepen en dat ze geweldige cijfers op school haalt natuurlijk niet vergeten... Knipoog

_Lauwtje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 18:24

Pferd schreef:
JAWEL, dan doe je hem pijn, jullie zijn allemaal paardenmoordenaars, gewoon stom idioote mensen en ik haat jullie allemaal, wat jouw betreft Ponymeisje, ten eerste hebben de mensen hier op bokt NUL KOMMA NUL PROCENT VERSTAND VAN PAARDEN en ten tweede, jij en alle anderen slaan jullie paarden nog eens mors dood vieze vuille paardenmoordenaars!!!

de mensen hier op bokt.. heej verrekt! daar hoor jij ook bij...

meisje, wanneer geef je het op? dat jij zo vreselijk gefrustreerd bent omdat je geen paard hebt kunnen wij ook niks aan doen en ga ons nou niet uit leggen hoe we voor onze paarden moeten zorgen, de meeste mensen hier springen nog liever voor een auto dan dat ze hun paard moeten verliezen

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 18:39

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 18:48

Hier heb ik maar 3 woorden voor: Oh mijn god! Nagelbijten / Gniffelen Nagelbijten / Gniffelen Nagelbijten / Gniffelen

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 18:49

En geregristreerd op vandaag, de dag dat Pferd zei dat ze wegging...

_Lauwtje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 18:51

goh mevrouw het ponymeisje zit dus net zow de boel te belazeren als pferd, paardje1992, joran, Chippiepony1 en al de andere accounts

misschien is het wel gewoon dezelfde die door middel van iemand af te zeiken in een goed daglicht probeert te komen ofzow?

ehm najah hetzelfde als goldie dacht dus Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 18:53

Hahahahaha jullie zijn al echt geoefend in dat soort dingen! Ik denk dat jullie maar Bokt-Politie moeten gaan opzetten Haha!. Ik zou echt niet weten of ze dezelfde zijn, het is wel zeer goed mogelijk. Het is iig echt te erg voor woorden zijn als dat zo zou zijn Het is idd al eens eerder gebeurt dat 1 dezelfde persoon een discussie ging voeren met zichzelf om maar zo te zeggen!

halibut

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 18:57

Hey jullie zijn er ook achter gekomen!! Haha! Ik had vanochtend dezelfde link al opgeslagen om eventueel later te gebruiken.

Jullie vergeten nog de zeer speciale spelling van 'nou', namelijk met -a-u-w. Knipoog

Oh en wat Lauwtje zei, dit heeft ze al eerder gedaan, zie het topic "Stel hier vragen over je paard". Daar verzon ze ook de grootste onzin (met andere accounts) om onder de feiten uit te komen. Dromen
Laatst bijgewerkt door halibut op 09-04-05 19:00, in het totaal 1 keer bewerkt

_Lauwtje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 18:59

whaah jij bent écht te goed in dit werk jallist Tong uitsteken en ik vond t al heel wat dat ik 4 schaduwaccounts van dr wist

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 19:01

Jallist schreef:
Hey jullie zijn er ook achter gekomen!! Haha! Ik had vanochtend dezelfde link al opgeslagen om eventueel later te gebruiken.

Jullie vergeten nog de zeer speciale spelling van 'nou', namelijk met -a-u-w. Knipoog

Oh en wat Lauwtje zei, dit heeft ze al eerder gedaan, zie het topic "Stel hier vragen over je paard". Daar verzon ze ook de grootste onzin (met andere accounts) om onder de feiten uit te komen. Dromen

HA, dus wij dachten hetzelfde? Vork
Begin er ook steeds beter in te worden Knipoog

halibut

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 19:02

Ik heb wel mijn roeping gevonden geloof ik ja, jammer dat ik er niet mijn beroep van kan maken *o/*
Maar ook applausje voor Goldie en voor Mientjeuh (zij zei al over de pb dat ze het wist Haha!)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 19:04

Ik ben bang dat er hier iemand binnenkort van bokt zal worden getrapt. 1 schaduwaccount is al 'strafbaar' maar !!!5!!!

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 19:05

Jallist schreef:
Ik heb wel mijn roeping gevonden geloof ik ja, jammer dat ik er niet mijn beroep van kan maken *o/*
Maar ook applausje voor Goldie en voor Mientjeuh (zij zei al over de pb dat ze het wist Haha!)

Mien en ik hadden er op msn over gebabbelt, ik opperde het en zij ging uitzoeken.. et voilà Vork
Toen Goldie erbij geroepen, die ook verder researchen, et voilà..

_Lauwtje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 19:05

ik ga nog lekker dooroefenen en zoeken, vind t wel grappig om te zien dat je bijna in alle topics van "bijrijdster" gezocht gaat posten met haar 6 jaar POETS en rijervaring...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 19:07

Jallist schreef:

_/-o_ OK dan! _/-o_ OK dan!

halibut

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 19:07

We kunnen wel een club oprichten zeg Tong uitsteken

Ja maar wat ik ook zo geweldig vond was het 'paardenverzorgingsdiploma' Haha! . Dat krijg je niet zomaar hoor! Dan moet je wel heel goed kunnen poetsen Knipoog

_Lauwtje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 19:08

ja maar hé! ze had wel 6 jaar poets ervaring hor

halibut

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 19:10

Alleen dan ben je een 'paardenverzorgingsdiploma' waardig! Staat ook goed op je cv! Ja

_Lauwtje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 19:12

idd! vandaar dat ik nooit een verzorgpony heb gehad! ik had geen paardenverzorgingsdiploma!

najah nu ben ik te laat Boos! nu heb ik al een eigen paard Cool

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 19:12

Ik zet een slotje op dit topic.