Dit gata nooit meer over ben ik bang...
Wij begrijpen elkaar!!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Poppy schreef:Goldie schreef:whihihiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii............... ik zit hier echt te gieren van het lachenOeh, buikpijn....
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit gata nooit meer over ben ik bang...
Wij begrijpen elkaar!!
Pferd schreef:JAWEL, dan doe je hem pijn, jullie zijn allemaal paardenmoordenaars, gewoon stom idioote mensen en ik haat jullie allemaal, wat jouw betreft Ponymeisje, ten eerste hebben de mensen hier op bokt NUL KOMMA NUL PROCENT VERSTAND VAN PAARDEN en ten tweede, jij en alle anderen slaan jullie paarden nog eens mors dood vieze vuille paardenmoordenaars!!!
Jallist schreef:Hey jullie zijn er ook achter gekomen!!Ik had vanochtend dezelfde link al opgeslagen om eventueel later te gebruiken.
Jullie vergeten nog de zeer speciale spelling van 'nou', namelijk met -a-u-w.
Oh en wat Lauwtje zei, dit heeft ze al eerder gedaan, zie het topic "Stel hier vragen over je paard". Daar verzon ze ook de grootste onzin (met andere accounts) om onder de feiten uit te komen.
Jallist schreef:Ik heb wel mijn roeping gevonden geloof ik ja, jammer dat ik er niet mijn beroep van kan maken *o/*
Maar ook applausje voor Goldie en voor Mientjeuh (zij zei al over de pb dat ze het wist)
Jallist schreef:Ik heb wel mijn roeping gevonden geloof ik ja, jammer dat ik er niet mijn beroep van kan maken *o/*
Maar ook applausje voor Goldie en voor Mientjeuh (zij zei al over de pb dat ze het wist Haha!)