wie heeft er tips welk ruiterkamp leuk is?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

M_aaike_

Re: wie heeft er tips welk ruiterkamp leuk is?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-05 20:17

www.leschevaux.nl, leuke paarden, veel rijden, gezellige bosritten en natuurlijk nog veel meer leuke dingen !
[/quote]

krijg je vaak dressuur les?
want ik zit op westernrijden omdat ik het dressuur niet meet leuk vondt.
en hebben ze er tinkers,friezen,fjorden & haflingers?(en weet je ong. hoeveel)

Bedankt voor je reactie Knipoog

MVG,

ik ben daar ook geweest. het is er echt SUPER leuk je maakt iedere dag buitenritten en ze hebben er allemaal verschillende paarjuhs de leiding is er oook top mijn oude lease pony staat daar nu ook Action super pony Haha!
[/quote][/quote]

SilverMe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-06 14:18

Weet 1 van jullie misschien of je bij Stal 't Realeer een pony kan leasen? en zo ja, aan welke eisen je moet voldoen, bijvb. moet je daar al een poosje rijden, of als je eerlijk ben en je betaal mag je er dan 1 leasen of hoe zit dat?
groetjes

NN44

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-06 14:37

Anouar15 schreef:

Ik kan je manege molenzicht in bergen op zoom aanraden. Daar heb ik het heel leuk gehad. Kleine groepen (max. 15), leuke goed verzorgde paarden. Aardige leiding en het eten en de slaapaccomodatie was echt super.. Eten was niet van die goedkope troep, maar lekker vers, elke dag kreeg je vers fruit zoals aarbeien enzo (erg lekker) de hele dag kon je frisdrank pakken en er stond altijd een schaal snoep op tafel. Elke dag deden we werd er 2 keer gereden, en verder deden we spelletjes met en zonder paarden en de laatste dag was er een wedstrijdje.

helemaal mee eens rij er zelf 2 x per week en heb daar mijn verzorgpaard. de kampen zijn echt super leuk altijd
oh het maximum is 16 mensen maar goed dat is een klein detail

Jockey_my

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-06 14:39

SilverMe schreef:
Weet 1 van jullie misschien of je bij Stal 't Realeer een pony kan leasen? en zo ja, aan welke eisen je moet voldoen, bijvb. moet je daar al een poosje rijden, of als je eerlijk ben en je betaal mag je er dan 1 leasen of hoe zit dat?
groetjes

Ik ben daar zelf op trektocht geweest.
Dat is echt helemaal geweldig!!!
Leasen dat weet ik niet, volgensmij moet dat wel kunnen als
je een ruiter bewijs hebt.

Voor de trektocht is ervaring wel vereisd.

wondertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-06 15:17

Het fjordenpaard!!

_streepjes_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-06 16:06

ik vind zelf het kamp t peerdespul ook heel leuk. ze hebben alleen geen site omdat de eginaar niet zo veel weet van die internet dingen. dus ze moeten het maar van folders enzo hebben maar het is een heel leuk kamp. het is op een boerderij met veel land en daarop staan alle paarden , ze zijn heel leuk die paarden, meeste zijn ijslanders maar sommige ook arabiertjes en haflingers. ze zijn allemaal leukom te rijden. jemaakt er elke dag een dagtocht met picknick , je vertrekt om 10 uur , je heb een puauze om half 12 ,da nrij je door tot 1 uur en dna krijg je je lunch, midden in het bosgebied wordt het gebracht door een auto. dan rij je verder tot 4 uur, of soms 5 uur en dan heb je nog een pauzetje ertussen. na de lunchpauz ga je over een rengalop pad en mag je keihard gaan, echt leuk!

_mistique_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-06 19:48

Dit is een topic van vorig jaar mensjes Ik weet zelf al leuke kampen genoeg
En fjordenpaard is cker leuk!!ga er in mei heen
en manege de bongerd en zingedehuifkar in zomer

frodo1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-06 21:13

Anouar15 schreef:
Sorry, maar het fjordenpaard vond ik echt het vrezelijkste kamp dat er is, wat een geldklopperij. 50 mensen in één week, smerig eten, bedorven chocomel en de paarden waren gewoon zielig, die stonden met 150 in een (te kleine) poepwei en de paarden die binnen stonden (omdat je ze anders niet kon vangen) stonden op een kale vloer. De leiding vond ik ook niet de alleraardigste.

Ik kan je manege molenzicht in bergen op zoom aanraden. Daar heb ik het heel leuk gehad. Kleine groepen (max. 15), leuke goed verzorgde paarden. Aardige leiding en het eten en de slaapaccomodatie was echt super.. Eten was niet van die goedkope troep, maar lekker vers, elke dag kreeg je vers fruit zoals aarbeien enzo (erg lekker) de hele dag kon je frisdrank pakken en er stond altijd een schaal snoep op tafel. Elke dag deden we werd er 2 keer gereden, en verder deden we spelletjes met en zonder paarden en de laatste dag was er een wedstrijdje.

nou dat valt wel mee hoor (over het fjordenpaard)
ik ben er nu 3 x geweest, en die paarden staan niet in een te kleine poepwei. En toen ik er op ponykamp was stonden de paarden die op stal stonden gewoon op stro en niet op de kale vloer.
het eten was wel smerig, maar de chocolademelk was niet bedorven en het ligt er dan aan welke leiding je hebt.

romandour

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-06 21:15

de woelige stal in ede

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-06 05:41

Oud topic --> Slotje.

SilverMe, dit kan je beter in het topic over Reelaer zelf vragen dan een oud topic omhoog schoppen