Anouar15 schreef:Sorry, maar het fjordenpaard vond ik echt het vrezelijkste kamp dat er is, wat een geldklopperij. 50 mensen in één week, smerig eten, bedorven chocomel en de paarden waren gewoon zielig, die stonden met 150 in een (te kleine) poepwei en de paarden die binnen stonden (omdat je ze anders niet kon vangen) stonden op een kale vloer. De leiding vond ik ook niet de alleraardigste.
Ik kan je manege molenzicht in bergen op zoom aanraden. Daar heb ik het heel leuk gehad. Kleine groepen (max. 15), leuke goed verzorgde paarden. Aardige leiding en het eten en de slaapaccomodatie was echt super.. Eten was niet van die goedkope troep, maar lekker vers, elke dag kreeg je vers fruit zoals aarbeien enzo (erg lekker) de hele dag kon je frisdrank pakken en er stond altijd een schaal snoep op tafel. Elke dag deden we werd er 2 keer gereden, en verder deden we spelletjes met en zonder paarden en de laatste dag was er een wedstrijdje.
nou dat valt wel mee hoor (over het fjordenpaard)
ik ben er nu 3 x geweest, en die paarden staan niet in een te kleine poepwei. En toen ik er op ponykamp was stonden de paarden die op stal stonden gewoon op stro en niet op de kale vloer.
het eten was wel smerig, maar de chocolademelk was niet bedorven en het ligt er dan aan welke leiding je hebt.