Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
vonneke schreef:ik heb ook gehoord dat het per 1 april 2005 verplicht gaat worden bij het pony springen op concour.
Maar hier in de buurt hoeven ze het niet eens te verplichten want meer als 3/4 rijd al met een BP
Anouar15 schreef:Beetje off-topic, maar dragen jullie hem ook met wedstrijden en doe je hem dan boven of onder je jasje? Bij mij stond over m'n jasje namelijk heel raar (deel dat er onderuit stak ging naar buiten staan en het was net of ik een rokje aan had) en eronder past niet.
vonneke schreef:over mijn jasje. en als ie aan de achterkant zo lang is dan moet je er een stukje afhalen
... Nu al een jaar lang. Ik spring eigenlijk bijna nooit ik doe alleen maar dressuur op lieve manegepony's. Het went echt wel heel vlug. Bovendien heb ik al veel kinderen van die lieve manege pony's af zien vallen en in het ziekenhuis zien belanden en die daarna soms maandenlang niet meer kunnen rijden. Op mijn manege zijn mijn zusje en ik een van de enigste en soms heb ik echt wel de pest aan die rotdingen
.. Maar ik weet zeker dat als ik ooit nog eens hard val en er weer goed bovenop kom, ik die 90 euro en soms irrietatie van de bodyprotector erbij wil nemen
. Ik heb zelf ook een vaste zit en val er bijna nooit af maar hoe lief al die paardjes ook zijn ze BLIJVEN dieren waar je nooit 100% controle over kan houden er hoeft maar een tractor langs te komen en hij schrikt en zo lig je tussen zijn hoeven... dus ik vind eigenlijk dat het verplicht zou moeten zijn.. want voor zo een kleine moeite kun je mischien wel je leven redden en het klinkt stom maar jullie zijn vast nog nooit tussen paarden hoeven gevallen...