Zomerinstructie weken voor 2005, wie gaat er ?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Somebody_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-04 08:31

Volgens mij hebben ze zadelkasten beschikbaar. En je eigen spullen moet je onder je bed leggen.

Met hoeveel deelnemers je in een week zit zou ik niet weten, maar ik weet wel dat het er meestal aardig wat zijn

Margon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-04 14:54

Waarschijnlijk ga ik met mijn paard de all round week doen!

Jigger_lief

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-04 18:25

Nettie schreef:
Ik ben 15 en rij mee met de paarden Haha! Samen met nog een vriendin van 15 Lachen Ach gut

Ja gekkie met mij Tong uitsteken ik had boven je een berichtje gepost Tong uitsteken

aaah heb er mega zin in man Haha! Ik zie trouwens dat er veel mensen heen gaan Knipoog misschien hebben we dan wel een soort bokt-meeting Knipoog

YvonneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-04 18:33

vonneke schreef:
mm met hoeveel deelnemers zit je in de allround week?

Er is ruimte voor 70 paarden en evenveel mensen uiteraard. Je kan ook meerdere paarden meenemen, maar neem aan dat je dan dubbel betaald ook.

De zadelkasten moet je net geluk mee hebben. Ze hebben de helft hoge kastjes en de andere helft zijn lage kastjes, waar een dressuurzadel met de onderkant aan grond komt. Vorig jaar hebben ze op alfabet die kastjes verdeeld. Zat je hoog in het abc, dan had je een dressuurkastje en anders een kleintje. We hebben dan vorig jaar ook duidelijk aangegeven dat ze moeten kijken naar wie een dressuurzadel heeft ie wie een springzadel.

Sjel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-04 20:11

Ik heb een Dressuur en Spring dan... Scheve mond
(In maart ga ik voor een Springzadel kijken)

YvonneS, weet je toevallig of je je Combinatienummer van jou en je paard later door kunt geven?
Want ik krijg mijn startkaart in Januari, maar dan moet je ook al inschrijven voor de kampen. En aangezien ze niet zo snel zijn bij de KNHS met startkaarten...

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-04 12:28

ow ik zou dan ook een dressuur en spring/veelzijdigheids zadel meenemen, maar ja volgens mij kun je dat daar dan nog wel regelen, zo te horen gaan er veel naar de allround week,zou leuk zijn, daar met een heel stel bokkers

Suusjeher

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-04 12:59

De kastjes was een ramp bij ons, sommige hadden niet eens een kastje en andere hadden er 2, maar als je met 2 zadels komt wat natuurlijk best wel normaal is in een allround week kon je als je een klein kastje niet eens je beide zadels kwijt.
Neem een slotje mee, kan je daar ook wel huren om je kast af te sluiten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-04 14:12

Dat weet ik idd nog van dat ik bij de pony's ging, je kan daar dus echt niet veel in kwijt, en toen had ik nogeens alleen een springzadel bij me!!
Maar de kastjes bij mij op stal zijn geen haar beter!!
maar als je er goed op tijd bent heb je meestal wel meer kans op een 'goed' kastje.

Marloes0508

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-04 14:30

Ik wil naar de allround pony's... Heb geen zin om met m'n ouders mee te gaan 2 weken. Maar het is dus maar van maandag of vrijdag?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-04 15:21

Het is inderdaad van maandag ochtend tot vrijdag middag.

Ik reed voorheen altijd om half 6/ 6 uur in oirschot (tilburg/eindhoven) aan om dan de file voor te zijn richting het noorden, en om een goede stal, kistje en slaapplaats voor mezelf te hebben.

vrijdag middag om een uur of 1 / 2 is het volgens mij weer afgelopen.

zit er ineens aan te denken, zit dat inschrijfformulier niet al in januari in de P&S?

Margon

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-04 15:48

Ja Yvon die komt er geloof ik in januari in Haha! al vrij snel is dat dus!

Dit jaar had ik trouwens 2 zadels mee, mn dressuur en mn springzadel... springzadel lag gewoon in het kastje en mn dressuurzadel had ik op mn kamer bovenop de kast gelegd Tong uitsteken

YvonneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-04 18:42

En welke week gaan jullie dan eventueel?? Ik heb begin juli wel weer een week vrij gevraagd, voor het geval ik toch nog naar de allroundweek ga. Leuk als het weer een beetje een boktweek wordt... Haha!

Margon

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-04 19:15

Ja inderdaad das misschien wel gezellig en dan moet er eigenlijk ook een boktkamer komen Tong uitsteken ik denk dat ik dan ook weer voor begin juli kies inderdaad dat vind ik wel een lekkere tijd voor zo'n week Lachen

Sjel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-04 20:51

Ik wil het liefst ook begin Juli, als ik dan maar VOOR de 12e terug ben, want dan moet ik op vakantie..

En de 30ste Juni is mijn Diploma uitreiking, dus begin Juli zou wel een leuke Boktweek kunnen worden! Lachen

Sjel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-04 20:52

Als er dan toch een Boktkamer komt, kunnen we mooi kastjes en bedden en stallen voor elkaar reserveren Knipoog Haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-04 21:11

Ik ga het liefste in de laatste week, samen met Maud (rockey)
dus onze eerste keuze zal de laatste zijn, mits dat in de schoolvakantie valt, maar dat was vorig jaar wel zo.

Sjel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-04 21:15

Ja, dat is dan ook in Juli toch, want de 1e Alround paarden valt meestal eind Juni..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-04 21:24

vorig jaar was het:

23 t/m 27 juni
7 t/m 11 juli
25 t/m 29 augustus

als dit jaar de laatste week in augustus weer binnen de schoolvakantie valt ga ik voor die.

dat was namelijk vorig jaar wel zo.

Sjel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-04 21:26

Nee toch..
Op de Knhs staan hele andere data van 2004, daar was de 2e week Alround paarden 5 t/m 9 Juli.

Ach ja ik zie het wel! Hoop gewoon dat ik kan.. Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-04 21:27

vorig jaar was het:

23 t/m 27 juni
7 t/m 11 juli
25 t/m 29 augustus

als dit jaar de laatste week in augustus binnen de schoolvakantie valt ga ik voor die.

YvonneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-04 23:46

Ja, die data van Yvon kloppen wel. Tenminste van vorig jaar. Nou ja, ik weet nog steeds niet zeker of ik alround of M/Z ga doen. Ff kijken hoe het uitkomt met me vakantie en met wedstrijden enzo.

Wat ik wel weet yvonne is dat het noorden laat vakantie heeft, ik geloof dat wij tot begin september vakantie hebben, dus dan valt het voor jullie buiten de vak.

Sjel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-04 00:02

Ja Klopt ook idd, Sorry beetje in de war.
Ik had het over de Data van 2004, leef al een beetje in 2005 Knipoog

Ik (Noorden) heb idd later vakantie als de rest. Wij hebben geloof ik tot Augustus daar ergens in de buurt vakantie. Maar weet het ook niet precies want ik doe examen en heb dus helemaal andere vakanties!

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-04 01:06

ik ga ook weer, menweek Haha!

Zag iets over een 2e paard of pony, dat kostte dit jaar 65 eurp extra

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-04 12:44

ik had vorig jaar vakantie van begin juli tot en met 7 september...

en dit jaar is mijn vakantie van 1 juli tot en met 7 september waarschijnlijk, maar mij lijkt de laatste week ook het fijnst, ivm met de hitte, en voor het geval dat ik een dossiertoets moet herkansen, en nog niet weet wanneer dat dan zou moeten zijn...

dus 23 tot en met 27 juni zou ik zowizo al niet kunnen, want dan zit ik in mijn laatste proefwerk week...

Sjel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-04 21:23

Ja, ik heb eind Juni ook nog Herkansingen van mijn examen, hetzelfde "probleem" dus.
Zou wel leuk zijn als er een aantal bokkers in dezelfde week zitten Lachen