Wat vinden jullie van een verzorgpony waar je.....

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Ilsiie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-04 06:46

aliesje schreef:
vind dat je een kei schattig verzorgpony tje hebt...
egt een schatje vind ik hem... *LOL*
wat maakt t uit of je kan rijden of niet als je zoiets ziet staan maakt het al niet meer uit..
ohhh vind hem egt toedie... Lovers

haar Knipoog Ze is ook zoow lief, ze heeft ook al een paar keer gehinnikt toen ik wegging, het was niet te weerstaan dus ging ik weer terug Lovers Ze is echt zooooooooooooo superrr lief!!! hou echt heel veel van haar...

Over 2 jaar ofzo gaat ze naar overijssel verhuizen (iig weg uit de randstad) en dan houden we wel contact, want dan zou ik haar al 3 of 3,5 jaar verzorgen!!! Bloos! ik kan haar eigenlijk echt niet meer missen, ze heeft me gewoon in moeilijke tijden heel erg gesteund!!

promiss

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-04 13:27

een VERZORG pony...
geen RIJ pony....
en je hebt toch geen paard alleen om het rijden??
vind dat heel stom klinken als mensen dat zeggen...
mijn pony geeft mij om het zo maar te zeggen liefde..we doen genoeg leuke dingen buiten rijden hoor!

Sooff

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-04 14:09

Ik vind verzorgen leuk, maar rijden ook. Gewoon lekker met een paardje bezig zijn vind ik het leukste Knipoog En op mijn verzorgpony mag ik wel rijden, daar ben ik wel heel blij mee. Maar als ik er niet op mocht rijden zou ik hem alsnog blijven doen Lachen

Eva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-04 15:06

Paarden betekent niet rijden!
Wat maakt het uit als je nooit kan rijden!

Ilsiie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-04 17:09

Bobbielover schreef:
Paarden betekent niet rijden!
Wat maakt het uit als je nooit kan rijden!

Voor mij niets!!! Ik heb vandaag 14 km met haar gelopen, was erg vermoeiend, maar wel heel leuk!! ze was echt heel braaf, deed geen stap verkeerd!! Ze liep de hele tijd met haar oortjes naar voren, dus ze vond het wel heel leuk!! Op de terugweg ging ze heel lief achter me lopen, en telkens met dr neus tegen me kont aan duwen van: Hee baas, loop nou eens door!! Ik heb in totaal 4 uur gelopen (aan een stuk door, soms korte pauzetjes Tong uitsteken ) dus mijn voetjes doen wel zeer Tong uitsteken geen blaren gelukkig Haha! mrja, ik vind het gewoon heerlijk om met haar te tuttelen enzo, de eigenaresse vind het ook erg leuk dat ik er nog ben geloof ik Tong uitsteken

Kuwz Ilse

Steefie_3

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-04 17:12

Iedereen heeft helemaal gelijk hoor! Haha!
Ik bedoel je hebt een kei lieve verzorgpony. En dat paardje is al lang blij geloof ik dat iemand zoals jij iets met hem doet. Want 14 km lopen doet niet iedereen! Je mag wel trots zijn op jezelf! Haha!

Ilsiie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-04 17:35

Haha Bloos ik doe dat ook niet dagelijks, maar ze heeft echt genoten.. Ik kan ook miss een keer proberen of ze naast de fiets kan lopen, wordt ik niet zo moe Tong uitsteken

BTW, toen ik hier dus bij mijn huis was, liep ik zo de tuin in met dr, iedereen binnen keek vet verbaasd op Tong uitsteken dus ik ff naar de wc geweest, weer naar buiten, penny buurmeisje opgehaald, en ff grazen op het weilandje naast mijn huis. Daar staat dus een evenwichtsbalk en daar een paar keer overheen gesprongen, ik stond perplex!! is een balk van ong 25 cm, en ze sprong dr vet hoog overheen!! Dus ik sta dat (toen we weer thuis waren) te vertellen aan ROb (vriend van eigenaresse) en die zei doodleuk: Tsja, Rozette doet ook soms nog aan vrijspringen!! Dus toen stond ik ook weer te kijken Tong uitsteken Maarja, ze vind het nog leuk en ze voelt zich nog fit, dus ze kan het gewoon nog!! We blijven gewoon rustig verder tuttelen Tong uitsteken

Steefie_3

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-04 17:40

Leuk man! Haha!
Ik zei het toch je hebt echt een leuk paardje! Knipoog Je moet je gewoon niks van die mensen aantrekken die denken dat alles om rijden gaat! Het gaat erom wat voor je paard het beste is en waar je paardje zich het gelukkigst mee voelt!! *LOL*

Ik heb 3 paarden. 1 van 8 jaar. 1 van 2,5 jaar. en nog 1 van 20 jaar. en die van 20 heeft artrose, al was het m'n eerste paardje en vind ik het niet leuk dat ik niet meer op hem kan rijden. Ik doe gewoon wat voor hem het beste is! want hij heeft pijn als ik op hem intensief ga rijden, en dat kan ik een paard echt niet aan doen. en we hebben harstikke veel grond waar die op kan staan dus ik heb daar vrede mee! *LOL*. En al heeft tie zoveel pijn dat ik hem moet laten inslapen (hoe moelijk ik het dan ook vind!!) zal ik het toch doen.

Ilsiie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-04 21:12

Steefie_3 schreef:
Leuk man! Haha!
Ik zei het toch je hebt echt een leuk paardje! Knipoog Je moet je gewoon niks van die mensen aantrekken die denken dat alles om rijden gaat! Het gaat erom wat voor je paard het beste is en waar je paardje zich het gelukkigst mee voelt!! *LOL*

Ik heb 3 paarden. 1 van 8 jaar. 1 van 2,5 jaar. en nog 1 van 20 jaar. en die van 20 heeft artrose, al was het m'n eerste paardje en vind ik het niet leuk dat ik niet meer op hem kan rijden. Ik doe gewoon wat voor hem het beste is! want hij heeft pijn als ik op hem intensief ga rijden, en dat kan ik een paard echt niet aan doen. en we hebben harstikke veel grond waar die op kan staan dus ik heb daar vrede mee! *LOL*. En al heeft tie zoveel pijn dat ik hem moet laten inslapen (hoe moelijk ik het dan ook vind!!) zal ik het toch doen.

jij hebt heel veel goed gevoel voor je paardjes!!!

Steefie_3

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-04 09:44

Dankje Bloos
Maar met alles wat ik met hem mee heb gemaakt kan ik het echt niet over me hart krijgen om hem pijn te doen! Hier dit is um:
[img]file:///C:/Documents%20and%20Settings/Steefiej/Mijn%20documenten/Mijn%20afbeeldingen/mii0%20paardjes/pepsi.jpg[/img][/img]

Ilsiie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-04 12:07

srry, zie een kruisje Tong uitsteken Mail m anders maar (als dat kan) naar ilse_ebbing@hotmail.com want ik ben wel heel erg beniewd!!

Kuwzie Ilse

Steefie_3

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-04 15:17

jaa is goed! Lachen
ik voeg je wel ff toe op msn

Ilsiie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-04 15:55

kj Haha! *ik stuur je ff een pb'tje, heb me oude gegeven Bloos *

Moirsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-04 16:56

ik vind het gewwon rijden is toch een exstra

Ilsiie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-04 15:31

ben ik er helemaal mee eens hoor!! mrja... Ik weet neit of ze zondag heel erg afgepeigerd was, moet de eigenaresse nog ffies bellen Tong uitsteken ben wel benieuwd!!

Kuwziezz Ilse

Buckje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-04 19:25

ik zou al blij zijn als je alleen als mocht verzorgen
waarom is rijden altijd zo belangrijk dat is alles waarom het draait bij de meesten
nu niet beledigt zijn hoor, maar zo zijn de meeste natuurlijk zitten er ook goede mensen tussen maar zeker niet allemaal

Ilsiie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-04 08:55

Ik vind het niet erg dat ik niet kan rijden hoor, Horsewisper!! Maarja, ik heb er geen mening over of rijden voor de meesten belangrijker is of niet maarja...Ik ben gewoon heel erg blij dat ik haar mag verzorgen, dus ik blijf haar gewoon lekker doen!!

Kuzz Ilse en bedankt voor de reacties, jullie hebben me een stuk zekerder gemaakt!!

Faniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-04 10:16

Al 3 pagina's, maar kan nu niet allemaal doorlezen enige wat ik wil zeggen...

Bij veel mensen draait het alleen om rijden Lips are sealed
Ik heb dan eigen paarden en kan wel rijden, maar ik doe ook vaak andere dingen..nou ja mennen ook iets van inspanning maar ook gewoon poetsen en lopen om een band op te bouwen. Ik hou er veel meer van om echt een band met mijn paardje te hebben doormiddel dat ze me vertrouwd met alles dan te rijden....
Zucht mensen zouden niet elke dag eens moeten rijden (me name de wedstrijdruiters die 6 dagen per week trainenen 1 dag wedstrijd)

Ilsiie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-04 09:34

Daar ben ik het mee eens hoor Faniek!! wedstrijdruiters, leuk om te zien, maar soms ach, ik heb iig een lekkere band met haar net als veel bokkers met hun (verzorg)paardje, dus er zijn ook nog goede mensen. Ik zeg niet dat de mensen die alleen maar rijden slecht zijn, maar ze zouden ook eens een keertje lekker een eind kunnen gaan wandelen, uitgebreid poetsen of wassen, masseren enzo, dat is hartstikke leuk!!

Wat ik nu ook hoorde van de eigenaresse, ze doet met Patty aan vrijheidsdressuur, vrijspringen enzo!! Bloos! ik stond versteld hoor, eerlijk gezegd, ik geloofde er eerst niets van Bloos maarja, ik verwachtte het niet van een pony van dik 25 jaar en die heel eigenwijs en koppig kan zijn.....

Kuzzyyzz van Ilse!!

En een lik va n Patty deze keer Tong uitsteken

Tibamar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-04 12:12

Ik vind het niet erg om niet op een pony te kunnen rijden. Ik verzorg 6 Shetlanders en dat doe ik omdat ik ze zo leuk en lief vind..Ik heb ook wel een verzorgpony waar ik wel op kan rijden en dat is natuurlijk ook super.
Het maakt mij echt niet uit of ik op de pony rijden kan of niet...

Suzanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-04 14:44

ik zelf zou het niet zo erg vinden als je er niet op mag rijden maar het is altijd leuk meegenomen als het wel mag maar het gaat voral erom dat je plezier er in hebt

loyalty

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-04 14:49

ik heb ook een verzorg shetje kan je ook niet meer op rijden (te groot en te zwaar voor) maar je kan er nog heel veel andere dingen mee wandelen gewoon lekker verzorgen of kunstjes leren.
er staan dan ook nog een fjord en een ezeltje bij dus rijden kan dan wel maar als ik geen zin heb om te rijden ga ik gewoon met de shet wandelen ofzo

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-04 15:46

Marah schreef:
Het paarden wereldje gaat toch nietr om rijden!!!!!!

Je kan nog zoveel andere leuke dingen met een paard doen.
het si altijd rijden rijden rijden.

Idd!

Char_elle

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-04 16:45

Wa maakt het nouw uit of je niet kan rijden

Als je maar lol hebt met je pony of verzorgpony

Dat is het belangrijkste Haha!:D:D

Matthanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-04 17:06

Ik vind het echt belachelijk van dat klasgenootje zeg Boos!
Het gaat toch om de pony of niet soms? Verward