aliesje schreef:vind dat je een kei schattig verzorgpony tje hebt...
egt een schatje vind ik hem...![]()
wat maakt t uit of je kan rijden of niet als je zoiets ziet staan maakt het al niet meer uit..
ohhh vind hem egt toedie...
haar
Ze is ook zoow lief, ze heeft ook al een paar keer gehinnikt toen ik wegging, het was niet te weerstaan dus ging ik weer terug
Ze is echt zooooooooooooo superrr lief!!! hou echt heel veel van haar... Over 2 jaar ofzo gaat ze naar overijssel verhuizen (iig weg uit de randstad) en dan houden we wel contact, want dan zou ik haar al 3 of 3,5 jaar verzorgen!!!
ik kan haar eigenlijk echt niet meer missen, ze heeft me gewoon in moeilijke tijden heel erg gesteund!!
) dus mijn voetjes doen wel zeer
mrja, ik vind het gewoon heerlijk om met haar te tuttelen enzo, de eigenaresse vind het ook erg leuk dat ik er nog ben geloof ik
ik doe dat ook niet dagelijks, maar ze heeft echt genoten.. Ik kan ook miss een keer proberen of ze naast de fiets kan lopen, wordt ik niet zo moe

ach, ik heb iig een lekkere band met haar net als veel bokkers met hun (verzorg)paardje, dus er zijn ook nog goede mensen. Ik zeg niet dat de mensen die alleen maar rijden slecht zijn, maar ze zouden ook eens een keertje lekker een eind kunnen gaan wandelen, uitgebreid poetsen of wassen, masseren enzo, dat is hartstikke leuk!!