Shetlover4 schreef:sneeuwpop schreef:Het is niet realistisch om te denken dat hij daar kan blijven staan.
Er kan van alles gebeuren waardoor je zal moeten verhuizen of de prijs omhoog zal gaan. Je zit daar dan vast. Handig van die boer om jouw een gezelschapshond te laten kopen.
Een shetlander is leuk, maar echt, daar ben je nu al te groot voor. Wij hebben er 1 van 110 en echt niet dat jij met jouw lengte er nog op kan.
Nou is een pony altijd een geldrovende hobby, maar in dit geval is het een hele slechte stap voor je toekomst.
Als je een pony koopt, koop er dan 1 die een heel stuk groter is waar je echt op kunt blijven rijden -maar voor 50,- pm gaat dat vast niet lukken.
Mijn vriendin heeft ook een shetlander, van 1 meter. Zij is 1.60! Ja oké, zij is wel groot maar ik kan echt prima op die Shet. Als je voeten niet voor bij de knieën van de pony komen, ben je niet te groot. En dat is bij mij, zeker nog niet het geval.
Nee zei kan niet meer rijden op de shet
Rijden op een shet is leuk voor kleine kinderen maar niet meer voor pubers
Dus als je een pony wilt om te rijden ga niet voor een shet
Overigens vind ik 12 echt te jong voor een eigen pony zonder begeleiding of alleen de financien ervoor dragen