bruintje123 schreef:Of braaf tegen kinderen zeggen die zich gedragen
of HOOOO BRAAFFFF tegen een doordravende
collega op kantoor.....
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

amber_ollie schreef:Je bent een echte ruiter als je ... op de fiets over een hobbelweg heen rijdt en probeert zo goed mogelijk 'door te zitten'![]()
Of ben ik de enige die dat doet ?![]()
Granoek schreef:Wat bij mij vooral van toepassing is:
Je bent een typische recreatieruiter als je na eeuwen nog eens een uur in de bak wilt gaan rijden, maar die plannen opzij schuift omdat je paard net ligt te slapen. Dan maar niet rijden vandaag
edit: live uit de prakijk: als je achter een slome auto rijdt en klikgeluiden maakt zodat hij gaat draven, ehhh doorrijden.
Maar eigenlijk ook bij gewoon lopen aachter slome mensen aan... Als je aan het werk bent...
Sorry hoor, maar de gasten zitten soms echt in de weg als ik snel door moet lopen om te gaan werken, en dan komt het 'klik' geluid er bij mij toch wel snel uit, en dan maar snel wegkijken als ze omkijken
)
Hoppit schreef:Je bent een typische recreatieruiter als je regelmatig denkt 'hm ga er morgen wel op zitten'.
... als je er van kan genieten dat je paard van boven tot onder onder de drap zit.
... als je van jezelf denkt dat jullie er vandaag als combinatie wel heel charmant uit zien (stofhandjes op je broek; knol vol poepvlekken; te lui om veel tuig op te gooien...)
... je al moe wordt van het concept 'setjes'
allemaal voorbeelden uit mijn eigen leven