15 jaar, eerste eigen paard?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Majabeestje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-17 12:19

Het feit dat je er al zo goed over nadenkt en bewust mee bezig bent maakt dat ik denk dat je er juist prima een weg in weet te vinden met een eigen paard.
En het is zó ontzettend leuk, een paard helemaal voor jezelf alleen <3
Ik heb de indruk dat je best serieus bent, de dingen graag goed doet en misschien zelfs wat perfectionistisch bent.. klopt dat?
Dan is wat meer leren loslaten heel fijn! Scheelt een hoop gevoel van stress;)

Edit: als je wel gericht gaat zoeken: zoek eens naar de Connemara.

Pindakaa7

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-17 12:49

Er zit een stalling met de mogelijkheid van volpension in de buurt, daar staat mijn bijrijdpony nu. Daar zou ik mijn paard denk ik willen stallen. Het enige nadeel is dat ze 's nachts op staan staan, ik ben eigenlijk voor 24/7 maar de enige stal waar ze 24/7 buiten is doe-het-zelf dus dat is niet handig. Of ergens bij een boer misschien, maar ik wil liever wel de gezelligheid en faciliteiten van een pensionstal.
Bedankt voor alle reacties weer!

Majabeestje schreef:
Het feit dat je er al zo goed over nadenkt en bewust mee bezig bent maakt dat ik denk dat je er juist prima een weg in weet te vinden met een eigen paard.
En het is zó ontzettend leuk, een paard helemaal voor jezelf alleen <3
Ik heb de indruk dat je best serieus bent, de dingen graag goed doet en misschien zelfs wat perfectionistisch bent.. klopt dat?
Dan is wat meer leren loslaten heel fijn! Scheelt een hoop gevoel van stress;)

Edit: als je wel gericht gaat zoeken: zoek eens naar de Connemara.

Haha, dat klopt wel ja. Ik maak niet graag fouten. En connemara's lijken me erg leuk!

Riel

Re: 15 jaar, eerste eigen paard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-17 12:57

In de nacht op stal is op zich niet zo er toch? Staan ze voor de rest in de lente, winter, herfst en zomer buiten? Want dan is het echt wel een topstal lijkt mij :-)

Pindakaa7

Re: 15 jaar, eerste eigen paard?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-17 13:10

'S nachts op stal vind ik niet zo erg inderdaad, in de winter staan ze volgens mij van 7 tot 3 in de wei. In de zomer wat langer. Je kan ze daarna wel zelf nog in een paddock zetten. Er zijn nog wel andere stallen in de buurt maar die zijn of heel erg duur, of doe-het-zelf, of weer te ver weg.