discussieforum zonder zadel

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

finnens

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-16 21:16

-Hoevaak rijd je zonder zadel (per week, per maand, of niet...) Ik rij ongeveer 2 keer per maand zonder zadel, wel met een barebackpad meestal.
-Vind je zonder zadel rijden eerder goed of eerder slecht. Ik vind zonder zadel rijden, met een goeie pad, prima. Zonder zadel en verder ook niks vind ik persoonlijk niet zo slim om Veel te doen, omdat je sneller drukpunten krijgt.
-Wat vind je van mensen die meer dan 4x per week zonder zadel rijden? Dat moeten ze zelf weten. Als ze maar goed naar hun paard luisteren en hier op in spelen, maar dit moet natuurlijk altijd.

Anniek22

Re: discussieforum zonder zadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-16 11:55

-Hoevaak rijd je zonder zadel (per week, per maand, of niet...) momenteel 3-4x per week omdat ik geen zadel heb, die ligt bij de fietsenmaker om t op maat te laten maken

-Vind je zonder zadel rijden eerder goed of eerder slecht. Ik vind t prima zolang je t met een barebackpad doet óf niet al te vaak. Het is goed voor je eigen balans maar voor t paard is een zadeltje fijner

-Wat vind je van mensen die meer dan 4x per week zonder zadel rijden? Tja... Moeten zij weten. Maar ik ben voorstander van met barebackpad; want zonder is misschien wel leuker maar niet lekkerder voor een paard