snuffie123 schreef:Jeetje ik vind het knap van de mensen die dit lukt!
Maar denk dat het ook maar net aan de situatie ligt. Ik werk 6 uurtjes per week waarmee ik ongeveer 260 euro per maand verdien.
Daarnaast krijg ik zorgtoeslag waarmee ik precies mijn zorgverzekering van kan betalen. Maar verder helemaal geen inkomen. (Al had ik gelukkig wel al heel veel gespaard voor mijn studie).
Daar moet ik mijn studie (rond de 200 per maand), hond (zo'n 100 per maand), kleding, mobiel, etc van betalen (eigenlijk alles behalve kosten van eigen huis en eten).
Ik leen niet bij DUO, doen de mensen die hier een eigen paard hebben en studeren dat wel? En zo ja, kon je het ook financieren zonder die lening?
Ik merk dat ik inderdaad in vergelijking met anderen heel weinig werk, maar snap niet waar ze de tijd vandaan halen. Ik hoop nog steeds dat als ik mijn studie afrond, ik op den duur toch ook eindelijk een eigen paardje kan kopen.
Zonder DUO zou ik het niet kunnen financieren.
Ik werk ongeveer 8 uur per week (soms zondag dus 200% betaald) en verdien daar meestal tussen de 350 en 450 euro mee. Daarnaast krijg ik van DUO nog 300 euro scholieren tegemoetkoming per maand. Op die manier is het zeker te doen. Maar zonder die tegemoetkoming zou het erg krapjes worden aangezien mijn stalgeld alleen al 345 euro is.