{Vraagje} Waar laat je je mobiel tijdens rijden?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

smurfje

Re: {Vraagje} Waar laat je je mobiel tijdens rijden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-16 18:05

Als ik op stal rij heb ik hem of in mijn kast of op de bakrand.

Rij ik buiten steek ik hem tussen mijn broekband op mijn rug. Beetje opzij schuiven richting heup en hij klemt zo vast. Koud of warm je merkt er niks van

ElineR

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-16 18:10

In mijn broek aan de zijkant van mijn bovenbeen. De zak van mijn rijbroek is lek :+.

komone

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-16 18:13

Ik geloof dat Dabo hier op bokt een handig beentasje heeft gemaakt.
Ik heb zelf een elastisch buiktasje met raampje. Net zoals de sportarmbanden hebben. Kun je nog snel even opkijken zonder hem uit het tasje te halen.

komone

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-16 18:20

SpeechLess

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-16 18:22

In m'n jaszak of als er iemand mee is in de kast. Voor bij warmer weer heb ik een oud klein mobieltje met prepaid(zo eentje die alleen kan bellen/smsen :)) ) die in m'n broekzak past.

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-16 18:26

Buitenrit
Ik heb een hoesje van dabo design die ik om mijn been kan doen.
Anders gewoon in mijn voortas.

Op stal op de bak rand of in mijn kast.

Eilish

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-16 18:35

In mijn beha of in mijn laars. Als je hem in je laars aan de buitenkant doet, heb je er weinig last van. Eruit halen kan alleen wat onhandig zijn.

Suzan_bobar

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-16 18:46

Als ik laarzen draag in een tasje van dabo om mn been, anders om mijn arm. Ik de broekzak vind ik niets. Jas draag ik niet zo vaak ivm dragen van bodyprotector, veel te warm.

Jupinkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-16 18:47

Ik liet mijn telefoon altijd in mijn kast liggen. Deed het wel altijd op slot tijdens het rijden want wij zaten met pikkedieven op stal!

Als ik op buitenrit ging deed ik hem in mijn jaszak met rits. Wat je ook kan doen is zo'n soort band rond je arm. Vaak zie je er mensen me joggen...

hanneke32xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-16 18:58

Als ik alleen op stal ben heb ik hem of in mn jaszak, of broekzak oid. Als ik les heb of r zijn gewoon mensen op stal heb ik hem naast de bakrand liggen. Mocht ik alleen naar buiten gaan (wat zelden voorkomt) heb ik hem in een heuptasje mee samen met een flesje drinken. Werkt super!

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-16 19:01

Ik als ik alleen op stal ben altijd in zo'n sportband om mn arm, vrij weinig last van..
Is het kouder dan in de zak van mn bodywarmer

Wanneer wer wel iemand op stal is dan ligt ie gewoon in mn kast (kleinschalige stal met 4 mensen)

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-16 19:11

Ik was voorheen bijna altijd alleen met rijden, wel bomproof paard, maar struikelen kan altijd.

Nu een pittiger paard. Als ik met bodywarmer of vestje rijd zit mn telefoon daar altijd in. Geluid overigens uit. (bij dit paard heb ik echt wel mn volle aandacht nodig)

Nu id zomer is het te warm voor bodywarmer of vestje, dus ligt ie in de stal, als de eigenaren thuis zijn. Ze kunnen de bak zien vanaf het huis.
Als er niemand thuis is dan doe ik of toch bodywarmertje aan, of leg bodywarmer met telefoon over het hek.

Buitenrijden altijd mee.

Vind die flipbelt wel ideaal eruit zien.

Bralindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-16 19:18

Als het koud is altijd bij mij in mijn jaszak. Als ik in de bak ben met shirtje op het opstapje of op de bakrand. Naar buiten ook in mijn zak van mijn jas/bodywarmer en anders een heuptasje.

sardientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-16 20:03

in mijn kastje. ik wil echt niet de hele tijd dat irritante ding in mijn zak hebben. tenzij ik op buitenrit ga, dan zit dat ding n mijn buideltasje :D heel handig :o

FrNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-16 22:21

Ik heb hem in mijn jaszak, of broekzak en met warmer weer in een hoesje aan mijn riem. Toch wil ik ook voor een flipbelt gaan kijken. Want als je valt, lijkt me dat inderdaad wel beter.

Gentlegiant

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-16 22:28

Altijd in m'n sportarmband
Ook als ik gewoon in de bak rijd of les aan het geven ben
Vorigjaar had ik zelfs waar de band zat een witte plek rest was bruin :')

Ideaal op z'n kop erin kon ik de tijd in de gaten houden enz
Vind t echt niet prettig als ik dat ding in m'n zak heb (6s plus)
En daarbij past hij niet eens in een normale zak
Zo heb ik hem toch bij de hand in geval van nood :) vorig jaar met pony kamp was ik er enorm blij mee pony op hol met meisje erop
Ik had geen handen vrij want had allemaal pony's vast
Heel blij ook met Siri
Eenmaal he Siri roepen tegen mijn band/telefoon terwijl ik m'n elleboog omhoog deed
En dan zeggen wie die moet bellen
Erg blij mee op dat moment :j

Tigra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-16 22:29

Tegenwoordig altijd in mijn broekzak. Jaren terug liet ik hem meestal in de poetsbak liggen. Gezien ik eigenlijk altijd alleen ben en wat jaren terug was hier ook zo'n zelfde topic als nu en toen bedacht ik me toch dat het verstandiger was om hem bij me te houden.
Heb ook wel zo'n sportarmband maar zit niet echt fijn, mijn armen zijn niet breed genoeg voor de telefoon. Heb ook nog wel zo'n soort heupband maar die heb ik met paardrijden nog niet geprobeerd. In de jaszak zou ook kunnen maar in de zomer draag ik geen jas. In de jassentijd zit die meestal in de jas.
Tja kapot vallen kan natuurlijk maar dan heb ik in ieder geval m'n best gedaan en hopen dat mocht het serieus zijn iemand zich toch een keer gaat afvragen waar ik blijf.

juliar99

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-16 11:07

wow, had verwacht dat veel mensen hem in zadeltassen enzo deden maar blijkbaar niemand! Tot nu toe is het vooral jaszakken en broekzakken (:

SjonnieZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-16 11:16

juliar99 schreef:
wow, had verwacht dat veel mensen hem in zadeltassen enzo deden maar blijkbaar niemand! Tot nu toe is het vooral jaszakken en broekzakken (:

nee joh.. dan heb je er zo weinig aan als je valt en je paard peert hem ;)

Carol_Beer

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-16 11:17

Ik laat hem meestal gewoon in mijn broekzak, en bij mijn camera in een dichte zak.

lianne304

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-16 11:21

me nieuwe telfoon neem ik allen mee als k met en vest of jas ga rijden met rits in de zakken anders heb ik me oude telfoon mee die gewoon in me losse zak zit. maar als ik me oude telefoon kwijt raak heb k daar geen problemen mee hij is toch al helmaal stuk

imke1

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-16 11:35

als ik les volg heb ik hem niet bij.
anders als ik andere dingen met paarden doe zoals begeleiden op paardenkampjes dan in mijn schoen of idd in mn sok :p dat lukt prima :)

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-16 11:44

mystery1980 schreef:
eigenlijk altijd in mijn jaszak en als het te warm is voor een jas heb ik een heuptasje om.

Dit :j

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-16 11:46

juliar99 schreef:

Juist niet in zadeltassen op / aan je paard. Als je eraf valt en je paard rent weg dan heb je geen foon. Hoe ga je dan iemand snel kunnen waarschuwen?

Echt nooit doen hoor!

Anna_98

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-16 12:03

Ik laat hem eigenlijk altijd in de kast liggen. Als ik een jas aan heb stop ik hem wel eens in een zak, maar dat vind ik heel storend omdat hij dan vaak gaat stuiteren. Als ik aanvoel dat m'n paard een beetje heet/gestresst is gaat de telefoon wel altijd mee.