Topsport, paarden en tijdnood..

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-16 20:58

maartje02 schreef:
Bedankt allemaal voor deze reacties! Ik ga met mijn ouders overleggen wat ik het beste kan doen. Ook ga ik opzoek naar een LOOT school bij mij in de buurt en kijken of dat evt wat is. :)

Volgens mij zit er wel wat meer achter, je maakt mij niet wijs dat je en topsport en paarden en school en fotografie allemaal in één week kunt stoppen dus er zal best wel iets van druk achter zitten bij jou omdat je niet kunt kiezen maar je opmerkingen worden helaas wel steeds ongeloofwaardiger. Sterkte er mee.

maartje02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-16 21:02

bigone schreef:
maartje02 schreef:
Bedankt allemaal voor deze reacties! Ik ga met mijn ouders overleggen wat ik het beste kan doen. Ook ga ik opzoek naar een LOOT school bij mij in de buurt en kijken of dat evt wat is. :)

Volgens mij zit er wel wat meer achter, je maakt mij niet wijs dat je en topsport en paarden en school en fotografie allemaal in één week kunt stoppen dus er zal best wel iets van druk achter zitten bij jou omdat je niet kunt kiezen maar je opmerkingen worden helaas wel steeds ongeloofwaardiger. Sterkte er mee.

Ik dacht al dat iemand deze opmerking zou gaan maken. Ik fotografeer als hobby, mijn portfolio staat er eigenlijk alleen maar. Ik heb op dit moment mijn fotografie links laten liggen zodat ik meer op mijn sporten zou kunnen richten. Aangezien ik nu ook toetsenweek heb rijd ik al een maand niet paard, dat doet een vriendin van mij nu.

troi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-16 21:04

Stoppen met de paarden, das simpelweg mijn advies. Anders ga je nooit echt een topper worden in de karate. Dat combineren met school is al heel moeilijk, laat staan een derde tijd vretende bezigheid.

Als je dat niet doet presteer je matig bij karate, matig op school en matig bij je verzorgpaarden. Daar is niks mis mee hoor. Ik ben een zeer tevreden matige ruiter. Maar uit jouw OP begrijp ik dat jij ambitieuzer bent.