Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Kabayo schreef:Denk niet dat het aan de weidegang ligt
Ik ken heel veel paarden die booit buitenkomen of een uurtje en hardstikke lief in de omgang zijn en waar je ook normaal mee kan rijden of lobgeren
Gentlegiant schreef:belle_boef schreef:Klinkt alsof dit paard de leiding neemt over jullie in plaats van andersom. Hij is de baas. Volgens mij zou een lesje leiderschap goed zijn voor jullie.
Vind je dat heel raar? Ik zou als ik 22u opgesloten zou zitten ook over andere "heen lopen"
Bella2002 schreef:cissie schreef:Bella, 1 a 2 uur per dag buiten is niet leuk voor een paard.
Kun je in overleg met je vader en de stal waar je paard staat er misschien voor zorgen dat je paardje vaker of langer naar buiten kan?
Sorry dat ik het zeg, maar vind het gewoon erg sneu voor je paard.
De meesten paarden worden op zn minst sjaggie van zoveel binnen staan.
De mijne zou buiten sjaggie ook staatsgevaarlijk worden.
Die heeft zoveel behoefte aan beweging in de weide en contact met andere paarden dat ik haar verhuisd heb naar 24/7 buiten.
Het is een compleet ander paard geworden.
Waarmee ik niet wil zeggen dat je paard 24/7 naar buiten moet, maar meer als voorbeeld.
Ik ken maar weinig paarden die te haggelen zijn met zoveel op stal staan.
Kortom gedragsmatigs en wbt energie level is het bijna vragen om problemen.
Daarnaast vind ik 3 keer per dag brok overdaad bij een paard wat bijna 24/7 binnen staat.
Ik kan wel overleggen maar de stal waar wij nu staan is wel erg goed, en we hebben het er voor de rest heelemaal naar onze zin
belle_boef schreef:Moet ik iets raar vinden? Ik geef enkel mijn visie op datgene wat ik lees en hoop dat TS wat aan mijn reactie heeft.