Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) huckellover schreef:Zelfde situatie ook gehad, mocht geen anderen laten rijden aangezien die dan niet verzekerd zouden zijn. Misschien is dit bij jouw stal ook? Voor mijn pony is een bijrijdersverzekering inmiddels afgesloten maar mijn vriendinnen (minder) kunnen rijden komen er niet op. Stel dat er wat gebeurd?
maximuss schreef:Is het rijden het probleem of mag je enkel maar 1 iemand meenemen naar je paard? Is wel een heel verschil. Ik zou me minder storen aan een extra bijrijder die af en toe rustig een paard komt rijden dan in een pensionklant die altijd een hele horde penny's meeneemt naar stal.
huckellover schreef:Zelfde situatie ook gehad, mocht geen anderen laten rijden aangezien die dan niet verzekerd zouden zijn. Misschien is dit bij jouw stal ook? Voor mijn pony is een bijrijdersverzekering inmiddels afgesloten maar mijn vriendinnen (minder) kunnen rijden komen er niet op. Stel dat er wat gebeurd?