Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

bontesok schreef:Wat ik zo jammer vind is dat Bit alleen nog maar gaat over beroemde paadenmensen, dure producten. Ik lees liever over de "gewone" paardenmensen, betaalbare producten etc.
Ik denk dat ik hem ook op zeg. Wil wel graag een andere blad, maar weet nog niet welke.
XxFyrstaxX schreef:bontesok schreef:Wat ik zo jammer vind is dat Bit alleen nog maar gaat over beroemde paadenmensen, dure producten. Ik lees liever over de "gewone" paardenmensen, betaalbare producten etc.
Ik denk dat ik hem ook op zeg. Wil wel graag een andere blad, maar weet nog niet welke.
Dan raad ik je Ros aan. Vond ik zelf altijd heel informatief.
Anoli schreef:Hier lid van de Bit, maar ook ik vind de kwaliteit hard achteruit gaan. Geloof dat er nu al 5 maanden een onderdeel in staat met steeds een ander stukje... sla ik altijd over, want meeeehhnn wat een geneuzel
Verder weinig echt informatiefs meer, meestal een bezoekje aan een grote stal of ruiter en de manegetest (waarvan je de uitslag op internet moet bekijken) Dan nog heeeeel veel reclame, en nog 2 artikeltjes geloof ik... nee ik geloof dat mn abbo afloopt in februari... tijd dus om het op te zeggen...
edit: crap, mooi te laat met opzeggen... zit er dus nog een heel jaar aan vast...
Goed om te weten en vind het wel een beetje schandalig
_Reneee schreef:Wat zouden jullie dan graag willen lezen in de bladen?
xLillith schreef:Vroeger natuurlijk de Penny!
Tegenwoordig niks, ik heb een wat andere kijk op paarden en de meeste bladen interesseren me daarom niet. Mocht iemand een blad weten wat zich meer richt op grondwerk en of clickertraining dan hoor ik het dus graag.
Tegenwoordig niets; ik kocht nog wel eens een Bit in het verleden, maar dat vind ik tegenwoordig net een Penny voor volwassenen.
_Reneee schreef:Wat zouden jullie dan graag willen lezen in de bladen?
Maryline schreef:nee ik las in de bit dat je 30 dagen voor ďe verloopdatum van je abbo moet opzeggen. Ik dacht dat de mijne in februari verliep maar dat bleek dus 12 december te zijn. Zeg je niet op dan wordt ie stilzwijgend verlengt met een jaar.Anoli schreef:Hier lid van de Bit, maar ook ik vind de kwaliteit hard achteruit gaan. Geloof dat er nu al 5 maanden een onderdeel in staat met steeds een ander stukje... sla ik altijd over, want meeeehhnn wat een geneuzel
Verder weinig echt informatiefs meer, meestal een bezoekje aan een grote stal of ruiter en de manegetest (waarvan je de uitslag op internet moet bekijken) Dan nog heeeeel veel reclame, en nog 2 artikeltjes geloof ik... nee ik geloof dat mn abbo afloopt in februari... tijd dus om het op te zeggen...
edit: crap, mooi te laat met opzeggen... zit er dus nog een heel jaar aan vast...
Heb je het niet zelf kunnen opzeggen? Dus je was te laat om op te zeggen en dan laten ze je nog een abo
betalen?Goed om te weten en vind het wel een beetje schandalig
Maryline schreef:Dan raad ik je Ros aan. Vond ik zelf altijd heel informatief.
XxFyrstaxX schreef:bontesok schreef:Wat ik zo jammer vind is dat Bit alleen nog maar gaat over beroemde paadenmensen, dure producten. Ik lees liever over de "gewone" paardenmensen, betaalbare producten etc.
Dan raad ik je Ros aan. Vond ik zelf altijd heel informatief.
nu ROS en ben hier heel tevreden over, alleen de service valt soms tegen (in België), maar anders ideaal!