Bit, Penny, Cap, De Hoefslag,...

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Boompje1985

Re: Bit, Penny, Cap, De Hoefslag,...

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-15 18:27

Hier lid geweest van: Penny, Bit, In de strengen... Nu koop ik los de Bit of De Hoefslag nog wel eens maar alleen als er iets interessants in staat!

Marie_v

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-15 18:30

Ik had vroeger een abonnement op ROS heel leuk tijdschrift :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-15 18:35

Ik heb een abonnement op de Penny :j

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-15 18:40

Wat zouden jullie dan graag willen lezen in de bladen?
Laatst bijgewerkt door _Reneee op 09-12-15 19:02, in het totaal 1 keer bewerkt

Love2sk8

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-15 18:41

de IJP :D

TheWelsh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-15 21:03

Wat ik zo jammer vind is dat Bit alleen nog maar gaat over beroemde paadenmensen, dure producten. Ik lees liever over de "gewone" paardenmensen, betaalbare producten etc.
Ik denk dat ik hem ook op zeg. Wil wel graag een andere blad, maar weet nog niet welke.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-15 21:04

bontesok schreef:
Wat ik zo jammer vind is dat Bit alleen nog maar gaat over beroemde paadenmensen, dure producten. Ik lees liever over de "gewone" paardenmensen, betaalbare producten etc.
Ik denk dat ik hem ook op zeg. Wil wel graag een andere blad, maar weet nog niet welke.

Dan raad ik je Ros aan. Vond ik zelf altijd heel informatief.

TheWelsh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-15 21:08

XxFyrstaxX schreef:
bontesok schreef:

Bedankt voor de tip!

Maryline

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-15 21:44

Anoli schreef:
Hier lid van de Bit, maar ook ik vind de kwaliteit hard achteruit gaan. Geloof dat er nu al 5 maanden een onderdeel in staat met steeds een ander stukje... sla ik altijd over, want meeeehhnn wat een geneuzel :')

Verder weinig echt informatiefs meer, meestal een bezoekje aan een grote stal of ruiter en de manegetest (waarvan je de uitslag op internet moet bekijken >;) ) Dan nog heeeeel veel reclame, en nog 2 artikeltjes geloof ik... nee ik geloof dat mn abbo afloopt in februari... tijd dus om het op te zeggen...

edit: crap, mooi te laat met opzeggen... zit er dus nog een heel jaar aan vast... -O-

Heb je het niet zelf kunnen opzeggen? Dus je was te laat om op te zeggen en dan laten ze je nog een abo
betalen? :(:) Goed om te weten en vind het wel een beetje schandalig :(

Maryline

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-15 21:48

_Reneee schreef:

Artikelen over horsemanship om de band met je paard te versterken, oefeningen, paardengedrag dus
wat vertelt je paard met zijn lichaamstaal, vrijheidsdressuur oef., Paardenrassen,...
Gewoon minder mode want als je geen eigen paard hebt, kan je er ook geen zadel etc voor kopen.

xLillith

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-15 21:52

Vroeger natuurlijk de Penny!

Tegenwoordig niks, ik heb een wat andere kijk op paarden en de meeste bladen interesseren me daarom niet. Mocht iemand een blad weten wat zich meer richt op grondwerk en of clickertraining dan hoor ik het dus graag.

Maryline

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-15 21:52

Dan raad ik je Ros aan. Vond ik zelf altijd heel informatief.[/quote]

Hoeveel pagina's ongeveer? En zijn er veel horsemanship artikelen in?
groetjes

Maryline

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-15 21:54

xLillith schreef:
Vroeger natuurlijk de Penny!

Tegenwoordig niks, ik heb een wat andere kijk op paarden en de meeste bladen interesseren me daarom niet. Mocht iemand een blad weten wat zich meer richt op grondwerk en of clickertraining dan hoor ik het dus graag.

Ik zoek ook een tijdschrift een beetje meer gericht op grondwerk, spijtig genoeg nog niet gevonden...

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-15 23:42

maximuss schreef:
@ x_kaat_x: Ik heb niks tegen dressuurmiepen hoor ;-), volgens vriendlief ben ik er zelf eentje maar ik denk wel dat je mijn punt snapt ;-)...

Ja hoor! Ik deet dat je bericht niet slecht bedoeld was :P
Die dressuurmiepen ook :')

_Summerly_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-15 23:48

Heel vroeger de Penny. :)) Tegenwoordig niets; ik kocht nog wel eens een Bit in het verleden, maar dat vind ik tegenwoordig net een Penny voor volwassenen. :=

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-15 00:08

_Reneee schreef:

Ik zou niet zo zeer enkel over paardengedrag of helemaal niet over mode willen lezen, maar juist een mooie combinatie!
En bij mode niet zomaar elke 'gewone' rijbroek / rijlaarzen erin zetten maar alleen echte speciale of opvallende dingen of vindingrijk/ kwaliteitsvol enz.

En dat er 1 (of max 2 )interview(s) in komt/ komen van bekende Ruiters' die over de ruiters zelf gaan en niet over het tijtechnische of hoe zij dingen anders aanpakken etc.
En dat laatste wil ik dan juist wat meer lezen.

Zo staat er ook in de bit die ik nu vast heb een artikel 'een goede wij hoort erbij' Het bestaat uit 3 pagina's met een heleboel tekst met allemaal dingen in die ik al weet.
Natuurlijk zullen er ook genoeg mensen zijn die dit nog niet weten en wel interresant vinden. Maar maak het lezen dan tenminste wat aantrekkelijker. Dit artikel had perfect in een heel mooi schema zijn kunnen gegoten.

Er staan in deze bit wel 6 interviews met 'bekende' ( of niet bekende) ruiters of mensen in de paardenwereld.
Dan heb je een artikel over gedrag , manegetest, dressuur voor mensen, juiste houding/balans (idd niets over springen ..) 3 artikels over de dood van je paard en testament , voederetiketten lezen en favo oefeningen topruiters. Oh en een heeeeleboel winterdekens en wat schoenen
Ongeveer 3 artikels die me echt boeien..

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-15 09:19

Maryline schreef:
Anoli schreef:
Hier lid van de Bit, maar ook ik vind de kwaliteit hard achteruit gaan. Geloof dat er nu al 5 maanden een onderdeel in staat met steeds een ander stukje... sla ik altijd over, want meeeehhnn wat een geneuzel :')

Verder weinig echt informatiefs meer, meestal een bezoekje aan een grote stal of ruiter en de manegetest (waarvan je de uitslag op internet moet bekijken >;) ) Dan nog heeeeel veel reclame, en nog 2 artikeltjes geloof ik... nee ik geloof dat mn abbo afloopt in februari... tijd dus om het op te zeggen...

edit: crap, mooi te laat met opzeggen... zit er dus nog een heel jaar aan vast... -O-

Heb je het niet zelf kunnen opzeggen? Dus je was te laat om op te zeggen en dan laten ze je nog een abo
betalen? :(:) Goed om te weten en vind het wel een beetje schandalig :(
nee ik las in de bit dat je 30 dagen voor ďe verloopdatum van je abbo moet opzeggen. Ik dacht dat de mijne in februari verliep maar dat bleek dus 12 december te zijn. Zeg je niet op dan wordt ie stilzwijgend verlengt met een jaar.

Maar ga vandaag nog even bellen want de factuurdatum staat op 21 januari. Maar goed leer voor de volgende keer dus. En zodra ik betaald heb voor dit aankomende jaar dan zeg ik mn abbo gelijk vast op voor 2017.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-15 13:12

Maryline schreef:

Hoeveel pagina's ongeveer? En zijn er veel horsemanship artikelen in?
groetjes[/quote]

Ongeveer 90 pagina's. En onder anderen. Staat zo'n beetje van alles in. Het is heel anders dan Bit, er staat bijvoorbeeld (bijna) geen mode en reclame in, vooral informatieve artikelen.

mabelbohms

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-15 22:42

XxFyrstaxX schreef:
bontesok schreef:

Idd, ik vind De Ros ook een erg leuk blad met veel interessante onderwerpen!

Spat

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-15 22:52

ja, hier eerst ook de Penny :) nu ROS en ben hier heel tevreden over, alleen de service valt soms tegen (in België), maar anders ideaal!

loveslimpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-15 23:01

Ik heb een hele tijd de Reiter Revue gelezen, een duits blad. Ik denk dat het wel ongeveer vergelijkbaar is met Bit.
En op stal lees ik graag de Dressuur, staan vaak ook leuke oefeningen in :j

droomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-16 17:51

Ik twijfelde al een tijdje op welk magazine ik een abbo zou nemen, dankzij dit topic heb ik zonet een halfjarig abbonement genomen op de Ros :D

Dankjewel XxFyrstaxX ;)

Change3x

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-16 17:55

Wij krijgen altijd Paard&Sport, De Hoefslag en IDS thuis.

Allemaal prima tijdschriften. :)

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-16 17:56

Ik zou wel een blad willen, maar heb amper tijd om te lezen. Ik zou dan denk ik voor Dressuur kiezen, niet duur en niet te vaak.

Maar in tussentijd krijg ik elke week de Paardenkrant en daarmee ook vaak de paardenkrant extra.

TinGu

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-16 18:09

Nooit een abonnement gehad vroeger, maar mijn broer bracht tijdschriften rond dus las elke week de Penny.

Tegenwoordig Paard&Sport en de Her&Der (endurance). Laatste is vooral heel leuk, er wordt elke keer een onderdeel van de wedstrijd dan wel training besproken, op elk niveau. Dus ook voor mij als beginneling erg leuk!

Bit, Hoefslag en Ros af en toe een proefabonnement of los blad, maar vind ze erg duur en te veel 'hoge dressuur' gericht. Voor mij als recreatie/toenmalige manegeruiter niet zo interessant.