Zelf heb ik er 5 inclusief wedstrijdsjabrak.
Waar laten jullie al die dekjes? Bij mij past alles gewoon in mijn zadelkast maar zie dat mensen hier zelfs al speciaal een kamer in hun huis uitruimen voor al de paardenspullen haha!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
(staat ondertussen nog een deeltje bij)
. Ben op den duur gestopt met tellen haha. Heb er een apart kamertje voor in ons huis
.
Froos schreef:Ik heb er 6 zonder paard![]()
2 ponydekjes heb ik uitgeleend aan een vriendin met shet, de andere (behalve m'n wedstrijddekkie) aan 2 andere vriendinnen met beide een paard en een pony..
Ik heb er pas weer een nodig zodra ik een vast paard rijd, dan komen er zekerweten nog wel meer bij hoor
kom op 11 in totaal!Maar wil heel graag de nieuwe stars collectie van Harry's Horse erbij, ben dol op sterretjes! eerst maar eens afwachten wat ik eventueel nog voor mijn verjaardag krijg dit jaar
)
zwaar verslaafd aan setjes
, Laughy schreef:Als ik sommige reacties zo zie valt het bij mij nog mee!kom op 11 in totaal!Maar wil heel graag de nieuwe stars collectie van Harry's Horse erbij, ben dol op sterretjes! eerst maar eens afwachten wat ik eventueel nog voor mijn verjaardag krijg dit jaar
![]()
Mijn collectie: (en dan staan er twee nog niet op de foto, een lila en een donkerblauwe, bruin met blauwe rand staat er twee keer op trouwens zie ik net)
[ Afbeelding ]