Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
its_daantjee schreef:aii... wat is er gebeurd als ik vragen mag? hopelijk knapt hij weer goed op!
its_daantjee schreef:ja dat begreep ik.. maar is hij gevallen in de trailer of heb je en botsing gehad? dat bedoelde ik eigenlijk haha. fijn dat het zo goed gaat ! pas.je wel op dat je niet te snel wilt met hem? niet dat je leuke pony over zn eigen grens heen gaat..
hopelijk kun je met de wedstrijd meedoen!
kelseyclover schreef:Gewoon doen wat denkt wat het beste is! Heb je je pony al gereden? En is de dierenarts geweest/instructrice, misschien kun je hun eens om raad vragen! Super mooie pony en heel veel succes verder!
its_daantjee schreef:ik zou zelf als ik eerlijk ben (maargoed ik zie de pony niet en kan niet oordelen over de situatie verder) alleen de wedstrijden na 21 mei rijden. dan heb je nog genoeg tijd om hem thuis te rijden en met hem aan de gang te gaan en rustig op te bouwen.. maar nogmaals, ik oordeel alleen op verhaal en niet op wat ik zie haha
its_daantjee schreef:jup dat zou ik ook doen ! advies van iemand die de situatie kan beoordelen en een deskundige is nooit verkeerd. succes en ik hoop dat je snel weer kunt starten!
inderdaad ik laat de situatie even beoordelen en dan kijk ik verder
its_daantjee schreef:neehoor dat begrijp ik ! maar ik snap dat je graag weer zou willen starten met hem haha dus vandaar dat ik het zei. vatte het ook niet op als zo snel mogelijk hoor. ik zie wel dat je het beste voor hebt met je topper
its_daantjee schreef:haha dat snap ik! ik blijf meelezen, ben benieuwd hoe dit afloopt. hoe heeft je pony zijn hoef afgeschaafd trouwens.. wat kan ik me daar bij voorstellen?
voor als de mensen hier nog ooit eens op bokt kijken....
en dat is me gelukt! Heb het prima volgehouden gelukkig. Toen het NK... Gozer en ik zijn gewoon 1e geworden van onze baan!! 24 combinaties ... En wij waren de beste
schouderbinnenwaarts was niet meer dan "poging tot iets in de richting van sbw" maar hey! Gewoon voor de lol... In september hadden we het onder de knie en startten we weer, 209&210
!!