Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Janinevv schreef:Ik ben er ooit geweest als klein kind van 11 of 10, samen met een vriendinnetje van 8 en ook een jongen, dan keek ik er wel anders tegen aan. Vond sommige wel erg mager en zielig. Maar goed, ik heb 1 keer kleine shetlander gekregen ging ik niet op meisje van 8 wel, was zo fijn kind. Maar dat beest was alleen als gek opzoek naar gras.
Toen kregen we dag erna een grotere shetlander bleek erg braaf, had ik even op gezeten toen meisje van 8 er op toen ging die er bokkend van door en die jongen had hem vast en liet hem gaan meisje er af en pony weg, nou uiteindelijk kunnen vangen.
Persoonlijk vond ik het niet zo geweldig als ik er nu op terug kijk.
Believe schreef:Janinevv schreef:Ik ben er ooit geweest als klein kind van 11 of 10, samen met een vriendinnetje van 8 en ook een jongen, dan keek ik er wel anders tegen aan. Vond sommige wel erg mager en zielig. Maar goed, ik heb 1 keer kleine shetlander gekregen ging ik niet op meisje van 8 wel, was zo fijn kind. Maar dat beest was alleen als gek opzoek naar gras.
Toen kregen we dag erna een grotere shetlander bleek erg braaf, had ik even op gezeten toen meisje van 8 er op toen ging die er bokkend van door en die jongen had hem vast en liet hem gaan meisje er af en pony weg, nou uiteindelijk kunnen vangen.
Persoonlijk vond ik het niet zo geweldig als ik er nu op terug kijk.
Mager? Is nu wel anders, bijna alle pony's zijn te dik.