Zal ik het redden.... wat denken jullie?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

korrie22

Re: Zal ik het redden.... wat denken jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-14 16:16

Ik ben 15 jaar en ik heb ook een verzorg/lease pony waar ik zo vaak mogelijk heen wil. Ik doe geen andere sporten maar ik merk wel dat het heel hard werken is als ik elke dag wil gaan. Misschien kun je de pony met iemand samen verzorgen? Ik zal het wel proberen, misschien lukt het wel en dan zou het zonde zijn dat je de kans niet gepakt hebt.

elselianta

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-14 19:01

Ik ben bijna 15 en zit ook in de 3e, en heb 2 pony's en 1 lease pony.. Ik voer zelf en mest ook zelf uit en het lukt mij ook! Nu krijgen ze ook niet iedere dag beweging maar ik probeer het goed te verdelen. Nu zit ik niet op een andere sport ofzo..

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-14 19:05

Het ligt totaal aan de persoon en aan hoe goed je kunt leren. Ik heb de hele middelbare school iedere dag zo'n 6 boxen uitgemest, 1 a 2 paarden gereden, kudde naar binnen gehaald en voer en water klaargezet voor alle paarden. Ik moest 15 km fietsen vanaf school naar huis (paarden zaten op de route), kleedde me daar om en was iedere dag uiterlijk om 7 uur thuis voor het eten.

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-14 19:11

5 dagen moet lukken, doe je 2 dagen in het weekend en nog 3 doordeweeks. Al blijf ik het vreemd vinden dat ze wilt dat je zo vaak komt, maar het is wel lekker dichtbij! Als je ook volleybal 3x per week hebt moet je het er wel voor over hebben dat je verder dan eigenlijk geen vrije tijd meer hebt...