de dag erna geleverd, je kan retourneren als het niet past. Met retourneren heb ik zelf geen ervaring. Maar de service is goed Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
de dag erna geleverd, je kan retourneren als het niet past. Met retourneren heb ik zelf geen ervaring. Maar de service is goed

soniep schreef:@ Anoukyrsa: Dat de cap breekt na een val kan heel goed kloppen, dit is namelijk de bedoeling hij breekt je val en spaart dus zo je hoofd. En daar hoef je niet hard voor te vallen het is net op welke plek de val komt.
anoukyrsa schreef:soniep schreef:@ Anoukyrsa: Dat de cap breekt na een val kan heel goed kloppen, dit is namelijk de bedoeling hij breekt je val en spaart dus zo je hoofd. En daar hoef je niet hard voor te vallen het is net op welke plek de val komt.
maar dat het klepje afbrak, en dus toch mijn hele gezicht open lag, ben ik iets minder gecharmeerd
anoukyrsa schreef:soniep schreef:@ Anoukyrsa: Dat de cap breekt na een val kan heel goed kloppen, dit is namelijk de bedoeling hij breekt je val en spaart dus zo je hoofd. En daar hoef je niet hard voor te vallen het is net op welke plek de val komt.
maar dat het klepje afbrak, en dus toch mijn hele gezicht open lag, ben ik iets minder gecharmeerd
eline_di schreef:Hoe is jullie ervaring met de maten van hun caps en de maten van de dekjes?
Ik zocht namelijk een dressuurdekje maat full, maar dan heb je weinig keuze.
Springs schreef:Grappig dat iedereen zulke goede ervaringen heeft met de handschoenen zeg.
Ik heb die van 3 euro gehad, waren binnen 2/3 maanden helemaal kapot, aan alle kanten gaten. En dan nog niet eens intensief gebruikt. Moest ook maatje M hebben terwijl ik normaal xs/s heb qua handschoenen. Ik denk dat ik gewoon een misbaksel uit het rek gepakt heb