Trouwens spring ik regelmatig met mijn vriendin love_horse1 over schaduwen of lichtstrepen heen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Trouwens spring ik regelmatig met mijn vriendin love_horse1 over schaduwen of lichtstrepen heen

Love_Silver schreef:Mijn broertje rijd geen paard maar in de zomer gaat hij op de trampoline op mijn rug zitten en dan bok en steiger ik hem er zo genaamd af. Hij is 6
Daar ging ik dan mee door de tuin en af en toe liet ik me dan vallen want dan gooide hij me eraf
NesxNas schreef:Ik ga nog steeds in verlichte zit over een hobbeltje ofzo hoor, als niemand het zietTrouwens spring ik regelmatig met mijn vriendin love_horse1 over schaduwen of lichtstrepen heen
Doe ik trouwens nog wel eens bij van die vervelende drempels of als ik heel hard fiets, net iets van het zadel af is toch fijner
jorika1986 schreef:Ik ben inmiddels de penny tijd allang gepasseerd, maar diep van binnen zit dat penny meisje er nog.
Met name tijdens het motorrijden achter op de dijk met de hoge verkeersdrempels....
Arme vering, in verlichte zit op een motor van bijna 300 kg en 107 pk met 90 kilometer per uur over de verkeersdrempels jassen.
Hij komt echt los van de grond! Ik zou me diep moeten schamen
zag er echt niet uit. eigenaar was gelukkig niet boos
ik kende toen echt geen angst , ik moet er wel maar niet over nadenken hoe dat had kunnen aflopen 
NesxNas schreef:Ik ging met m'n buurmeisje paardje spelen met de fiets, had m'n zweep meegenomen, nou je raadt het wel, zweep tussen de spaken! Aiii de zweep was nieuwIk ging ook altijd 'mooi lopen' dus dat ik mijn nek boog, nageeflijk dus. Soms als ik een broek aan had met wijdere pijpen, ging ik ze extra hoog opgooien net zoals een fries
(ik durf die eigenaar nog steeds niet aan te kijken, ook al zal ze me niet eens meer herkennen
Toen was ik 6-7 ongeveer) naomi_g1998 schreef:Alles weten over paarden natuurlijkWas ooit bij een wedstrijd met opa en oma, waar allemaal van die buitenlandse ruiters moesten springen en zo. Alle paarden waarvan oma vroeg wat voor ras het was waren een kwpn, en alle paarden die ik mooi vond heette 'chique kwpn'
Verder lichtrijden op je fiets, je fiets een deken op doen, paardje spelen, manegepony claimen etc.
schatjecindy schreef:naomi_g1998 schreef:Alles weten over paarden natuurlijkWas ooit bij een wedstrijd met opa en oma, waar allemaal van die buitenlandse ruiters moesten springen en zo. Alle paarden waarvan oma vroeg wat voor ras het was waren een kwpn, en alle paarden die ik mooi vond heette 'chique kwpn'
Verder lichtrijden op je fiets, je fiets een deken op doen, paardje spelen, manegepony claimen etc.
haha echt serieus daar heb ik heel vaak de neiging voor, gewoon je hakken laag drukken en maar doen of je op t paard zit hahahahaha
Ik ben 15 jaar oud en doe het nog steeds over elke heuvel, en ik ga vooruit hoor