Het ergste wat jij als penny vroeger hebt gedaan?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Het ergste wat jij als penny vroeger hebt gedaan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-13 16:22

Ik ga nog steeds in verlichte zit over een hobbeltje ofzo hoor, als niemand het ziet :D Trouwens spring ik regelmatig met mijn vriendin love_horse1 over schaduwen of lichtstrepen heen :')

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-13 16:25

Ik weet nog wel dat mijn kettingkasthoes (of iets wat om de ketting heen zit) gescheurd was omdat ik er, met spoortjes, lekker ingeboord had met aansporen op mijn fiets. :')
Verlichte zit op een hobbeltje is inderdaad ook bij mij nog steeds het geval...

Love_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-13 16:26

Mijn broertje rijd geen paard maar in de zomer gaat hij op de trampoline op mijn rug zitten en dan bok en steiger ik hem er zo genaamd af. Hij is 6

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-13 16:26

Veelichte zit doe ik soms nog steeds, bijna een automatisme geworden :').
Paard meerennen met de auto ook...
En stiekem zijn we allemaal nog een beetje Penny, diep van binnen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-13 16:27

Van buiten soms ook nog, hoor!

LicentioFide

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-13 16:30

Ik had maanpaarden... die waren altijd bij je..

Boompje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-13 16:30

NesxNas schreef:
Van buiten soms ook nog, hoor!

Ja zo heeft iemand hier op bokt een paard daar kan ik uren naar kijken <3 en zou ik niets liever willen dan haar paard een keer poetsen... :o

Selena

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-13 16:32

Oh ik herken hier zoveel he! :+

Zoals paardje op je fiets spelen met touwen, op school paardje spelen met een tuigje die wij ook hadden op school!

sophianemo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-13 16:35

Love_Silver schreef:
Mijn broertje rijd geen paard maar in de zomer gaat hij op de trampoline op mijn rug zitten en dan bok en steiger ik hem er zo genaamd af. Hij is 6

Haha zo henkenbaar! Nu ben ik de Sjaak.. Die je me met mijn 14 jaar met mijn broertje van drie op mijn rug door de straat rennen.. Haha geweldige verhalen hier.

Love_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-13 16:38

Een 3 jarige is lichter als 6 jarige zware poemel maar het is wel grappig

jorika1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-13 16:45

Ik ben inmiddels de penny tijd allang gepasseerd, maar diep van binnen zit dat penny meisje er nog.
Met name tijdens het motorrijden achter op de dijk met de hoge verkeersdrempels....
Arme vering, in verlichte zit op een motor van bijna 300 kg en 107 pk met 90 kilometer per uur over de verkeersdrempels jassen.
Hij komt echt los van de grond! Ik zou me diep moeten schamen :o

Kimara_00

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-13 20:18

dinniee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-13 20:20

fouten dingen gebeuren vaker bij mij???

Love_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-13 20:22

Ik snapje niet poedeltjes

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-13 20:23

Haha de skippybal was bij mij een paard :o Daar ging ik dan mee door de tuin en af en toe liet ik me dan vallen want dan gooide hij me eraf :?
Volgens mij ging ik ook sprongetjes maken met die skippybal :=

En ja paardje spelen op school, herkenbaar.. Takje als zweep en niet alleen erachter lopen, ook longeren he..

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-13 20:24

NesxNas schreef:
Ik ga nog steeds in verlichte zit over een hobbeltje ofzo hoor, als niemand het ziet :D Trouwens spring ik regelmatig met mijn vriendin love_horse1 over schaduwen of lichtstrepen heen :')

ja over drempels, herkenbaar haha :)) Doe ik trouwens nog wel eens bij van die vervelende drempels of als ik heel hard fiets, net iets van het zadel af is toch fijner :o

Yelizaveta

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-13 20:24

Paardje spelen op de school, de speelplaats 'rondgalopperen' en paardengeluiden maken :P
Elk paard dat ik zag een naam geven, nog uren rond die weide rondhangen en dat random paard vertroetelen

YOURLOVER

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-13 20:32

De verlichte zit over heuveltjes, drempels en stoepjes... doe ik stiekem nog steeds! :')

YOURLOVER

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-13 20:33

jorika1986 schreef:
Ik ben inmiddels de penny tijd allang gepasseerd, maar diep van binnen zit dat penny meisje er nog.
Met name tijdens het motorrijden achter op de dijk met de hoge verkeersdrempels....
Arme vering, in verlichte zit op een motor van bijna 300 kg en 107 pk met 90 kilometer per uur over de verkeersdrempels jassen.
Hij komt echt los van de grond! Ik zou me diep moeten schamen :o

Stouterik! _O-

daphiena

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-13 20:33

NesxNas schreef:
EskeGirl schreef:
Op school en met vriendinnetjes inderdaad paardje spelen... We hadden op de basisschool zelfs speciale 'tuigjes' daarvoor, van school :').

Wij ook! :')

Hier ook van die leren bruine

Love_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-13 20:34

YOURLOVER schreef:
De verlichte zit over heuveltjes, drempels en stoepjes... doe ik stiekem nog steeds! :')

Ik ook hoor is gewoon automatic

romyloverrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-13 20:40

mijn ergste misdaden :
- verzorgshet zijn hele lange mooie manen in een superkapsel knippen
op knotjes te maken := zag er echt niet uit. eigenaar was gelukkig niet boos
- bij diezelfde verzorgshet heb ik 8 parkieten laten ontsnappen , nooit meer terug gevonden natuurlijk :=
- ik heb die verzorgshet ook ''ingereden'' , dat ging prima hoor , en het ging er ook erg paardvriendelijk aan toe *not*
- als penny wilde ik eens NH gaan doen , met een jonge haflingerhengst , het het wel mijn verzorgpaard
maar de eigenaren hebben mij nog zo gewaarschuwd omdat het zo'n draak was ( bijten , gericht bokken en stijgeren ) met longeren. maar omdat ik wel dacht dat ik die hengst kon temmen , en ik daar 100 %
van overtuigd was lukte het ook nog _O- ik kende toen echt geen angst , ik moet er wel maar niet over nadenken hoe dat had kunnen aflopen :=

de rest daar moet ik even over nadenken :=

Karla

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-13 20:49

NesxNas schreef:
Ik ging met m'n buurmeisje paardje spelen met de fiets, had m'n zweep meegenomen, nou je raadt het wel, zweep tussen de spaken! Aiii de zweep was nieuw :o Ik ging ook altijd 'mooi lopen' dus dat ik mijn nek boog, nageeflijk dus. Soms als ik een broek aan had met wijdere pijpen, ging ik ze extra hoog opgooien net zoals een fries :+

Ik was dan altijd een tinker! :')

Ik geef eerlijk toe dat ik vroeger met een vriendinnetje een weiland ben ingelopen, die pony's zouden zogenaamd haar verzorgpony's zijn. Ineens stond er een hele boze eigenaar voor onze neus. Man, wat schaam ik me daar voor, nu nog steeds. :n (ik durf die eigenaar nog steeds niet aan te kijken, ook al zal ze me niet eens meer herkennen :o Toen was ik 6-7 ongeveer)
Laatst bijgewerkt door Karla op 14-11-13 21:00, in het totaal 1 keer bewerkt

AlineC

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-13 20:53

naomi_g1998 schreef:
Alles weten over paarden natuurlijk :') Was ooit bij een wedstrijd met opa en oma, waar allemaal van die buitenlandse ruiters moesten springen en zo. Alle paarden waarvan oma vroeg wat voor ras het was waren een kwpn, en alle paarden die ik mooi vond heette 'chique kwpn' :')

Verder lichtrijden op je fiets, je fiets een deken op doen, paardje spelen, manegepony claimen etc.

haha echt serieus daar heb ik heel vaak de neiging voor, gewoon je hakken laag drukken en maar doen of je op t paard zit hahahahaha

KirstenHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-13 22:12

schatjecindy schreef:
naomi_g1998 schreef:
Alles weten over paarden natuurlijk :') Was ooit bij een wedstrijd met opa en oma, waar allemaal van die buitenlandse ruiters moesten springen en zo. Alle paarden waarvan oma vroeg wat voor ras het was waren een kwpn, en alle paarden die ik mooi vond heette 'chique kwpn' :')

Verder lichtrijden op je fiets, je fiets een deken op doen, paardje spelen, manegepony claimen etc.

haha echt serieus daar heb ik heel vaak de neiging voor, gewoon je hakken laag drukken en maar doen of je op t paard zit hahahahaha

Precies :') Ik ben 15 jaar oud en doe het nog steeds over elke heuvel, en ik ga vooruit hoor _O-