Gypsy schreef:Ik denk niet dat jou vzpaard lomp is, ik denk dat ze je gewoon keer op keer heel geraffineerd in de rang onder haar zet.
In de kudde peinst ze er waarschijnlijk niet over om zomaar lomp tegen een paard op te botsen dat hoger in rang staat dan haar. Dat komt haar duur te staan.
Lompheid is bij veel paarden al op magische wijze te genezen door eenmaal een skup onder de billen te geven met de juiste timing en energie.
Dit ja.

Echt wat er ook is, door me heen lopen hoeft ie mooi niet, ook al schijt 'ie zeven kleuren. Ik hoef geen 700kg respectloosheid tegen me aan. Dus hoe lief hij ook kijkt, dat zal hem op het moment even niet vergeven zijn

Maar gelukkig zijn we daar allang voorbij.
(Geloof trouwens dat er ook wel écht lompe paarden bij zitten, er komt weleens wat langs dat ik denk wauw
)
dus elke x draven en opzijspringen hihi. En ik ging haar aan de box zetten en ze stond toen op men teen en er dam gewoon niet afgaan...
, mijn paard kan dat ook wel is hebben. als het bijvoorbeeld erg hard waait en er staat dan ook net een vrachtwagen waar ze langs moet, dan kan ze op zijn springen en mij dan vergeten. maar ik maak dan gelijk duidelijk dat dat níet de bedoeling is.