PonyParkCity praat :)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

verwijderd13

Re: PonyParkCity praat :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-13 18:50

Sorry, dat ik zo lang afwezig was :D moest suuuuuperveeeeeel sturderen :'(

Aser

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-13 19:01

16 jaar geleden was het Collendoorn en gingen we 2x per jaar daarheen dat was dan ook de enige keer dat ik paard deed rijden als kind en ooooo wat was dat Super altijd. Punky 1, punky 2 punky 3 waren de favoriet. En gewoon leven op je pony; eten, slapen en wonen

xAnika

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-13 19:14

Dan is het toch wel veel verandert denk ik. :)

verwijderd13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-13 20:39

:) jaaa..... Dat is zo :D

Fenia

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-13 20:47

Wij gaan dit jaar weer waarschijnlijk, en anders begin volgend jaar! Voorheen zaten we altijd in de oude huisjes, maar we gaan nu in de nieuwe!
Mijn lievelingen:
Koen, Spirit, Duo en Angel <3

xAnika

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-13 20:48

Ik ken het als. Aankomen. Om 15u (?) in je huisje. Pony halen, rijden, voederen (beetje), poetsen, spelen en knuffelen, pony weg doen. (Reserveren als ie super leuk is :D) Naar het stadje gaan, wat eten, spelen, zwemmen, LOL hebben, pretpark.. <3

xAnika

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-13 20:49

mariska_YeDo schreef:
Wij gaan dit jaar weer waarschijnlijk, en anders begin volgend jaar! Voorheen zaten we altijd in de oude huisjes, maar we gaan nu in de nieuwe!
Mijn lievelingen:

De nieuwe huisjes zijn tig keer beter! ;)
Als je 2/4.. stevige touwen meehebt kan je je pony in een weidje zetten, deden onze buurmeisjes. Was wel leuk. :D Wij gingen crossen in dat zand over die heuveltjes <3

Fenia

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-13 20:59

xAnika schreef:
mariska_YeDo schreef:
Mijn lievelingen:

Als je 2/4.. stevige touwen meehebt kan je je pony in een weidje zetten, deden onze buurmeisjes. Was wel leuk. :D Wij gingen crossen in dat zand over die heuveltjes <3

Jaa kennissen van ons waren om de zelfde tijd ook op ppc, en die zaten dus in een nieuw huisje, dus toen hebben we er even in gekeken en wauw wat zijn die veeel mooier!! Ja ik neem sowieso ook altijd een longeerlijn mee, had bij de oude huisjes ook altijd soort van weitje gemaakt met halstertouwen en longeerlijnen en dan vol gooien met hooi :')

spiritajax

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-13 21:35

Lang geleden dat hier iets in geplaatst is :D

I love Spirit #533 en Ajax #156

Wnr gaan jullie weer in 2014? Xx

xAnika

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-13 22:07

mariska_YeDo schreef:
xAnika"
[quote="mariska_YeDo schreef:
Mijn lievelingen:

Jaa kennissen van ons waren om de zelfde tijd ook op ppc, en die zaten dus in een nieuw huisje, dus toen hebben we er even in gekeken en wauw wat zijn die veeel mooier!! Ja ik neem sowieso ook altijd een longeerlijn mee, had bij de oude huisjes ook altijd soort van weitje gemaakt met halstertouwen en longeerlijnen en dan vol gooien met hooi :')[/quote]
Idd! _O-

verwijderd13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-13 08:59

Ik neem altijd 6 bollen touw mee ;p tjaaa, moet soms als je een kleintje hebt zoals Stephanie en eeen grote zoals Banjo ;) jaaa, spirit is ook een schatje hé !! is men 2 de favo <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 09:04

Ben een keertje meegeweest met love_horse1 en Buddy is echt de beste! Fire trouwens ook, jammer dat hij rijpony is geworden :(

xAnika

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 20:11

Fire, wie is dat? @NesxNas^

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 22:05

Een roan rijpony, klein, niet zo bekend ;)

Farome

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-13 20:24

Heb gehoord dat Bambi ook niet meer hier is' |(

Ik ben 3x in ppc geweest maar mijn ouders gaan geen 200 euro neerleggen voor mij zodat ik een weekend mijn lievelingspony's uit ppc kan borstellen ermee wandellen en spelen.
Dat vooral omdat ik zelf twee schatten van verzorgpony's heb en mijn ouders vinden dat ik daar beter heen kan gaan en dat is gratis.

Weet iemand hoe 't is met Jaspertje? Is ie al ingereden of is ie nog steeds een looppony?

En hoe is t met Fleur? ik heb fleur 2x gehad en een weekend een x Bambi.
Jasper had mijn vriendin die mee was met mij als looppony.:)

loveottje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-13 20:45

Xloveskanjer schreef:

Ik ben 3x in ppc geweest maar mijn ouders gaan geen 200 euro neerleggen voor mij zodat ik een weekend mijn lievelingspony's uit ppc kan borstellen ermee wandellen en spelen.
Dat vooral omdat ik zelf twee schatten van verzorgpony's heb en mijn ouders vinden dat ik daar beter heen kan gaan en dat is gratis.

Weet iemand hoe 't is met Jaspertje? Is ie al ingereden of is ie nog steeds een looppony?

Bambi is ingeslapen en Jasper is inrijdpony :D en fleur ken ik nie

Farome

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-13 20:58

loveottje schreef:
Xloveskanjer schreef:

Bambi is ingeslapen en Jasper is inrijdpony :D en fleur ken ik nie

Fleur is ook zeker niet bekend haha :P
Jasper is echt geweldig beestje hahaha,. _/-\o_ *\o/*

Farome

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-13 21:00

Ohja. what about Bambi.... Koliek? of wat had ze

loveottje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-13 21:28

Xloveskanjer schreef:
Ohja. what about Bambi.... Koliek? of wat had ze

Zandkoliek denk ik :(

Karla

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-13 22:32

ik ben er ooit eens geweest, toen had ik heel veel verschillende pony's. Eerst had ik E... (nog wat :=) Het was een grote licht grijze pony ruin, hij was het na 20 meter zat en ging rechtstreeks terug naar stal, met mij op zijn rug....
2e pony die ik had was... uuuhm, ja, ik ben niet zo goed met namen. Tenminste was het een vosse shet. die wou alles behalve terug naar stal en sleepte me mee naar de andere kant van het park :')
de 3e weet ik helemaal niks meer van (tsja, het is ook la weer 4 jaar geleden)
4e die ik had was Bonnie, een zwartbonte shet. Zij dacht alleen maar aan eten. Ik zei tegen mijn moeder dat ze d'r vast moest houden, ik weet niet hoe, maar ze had het blijkbaar anders begrepen, zij dacht dat ik wou ik ze haar niet vast hielt. Ze scheurde terug naar het huisje, eerst bokte ze mij er af en rende over mijn been #) .

laatste pony die ik had was Mirabelle, beste pony ever! Ze was zo vreselijk lief <3

eerste pony heb ik geen foto van.
2e pony: http://nl.tinypic.com/r/2eb9u10/5
3e pony: http://nl.tinypic.com/r/2uibpko/5
Bonny: http://nl.tinypic.com/r/106a2hv/5
Mirabelle: http://nl.tinypic.com/r/drceuv/5

WithinYuuri

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-13 15:10

Ik ben 2 jaar geleden geweest had toen Wizzy <3 Mis het zooo daar maar mn ouders willen niet meer :( Ik wil wel graag ookal ben ik te groot (1.60m en 45kg, neem aan dat jullie dan niet meer op die Shetjes gaan zitten ofwel? :P) Miss dat ik er vlgnd jaar nog 1x heen wil, hopelijk mag het als ik het zelf betaal :D Love PPC! <3 <3 <3

WithinYuuri

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-13 15:21

trwns, hoe wertk het als je een dagje gaat? Wat betaal je daarvoor en hoe werkt het allemaal :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-13 15:23

Onny is niet meer in het park hoor.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-13 15:25

naarppc schreef:
trwns, hoe wertk het als je een dagje gaat? Wat betaal je daarvoor en hoe werkt het allemaal :o

Als je een dagje gaat mag je gewoon het park op en daar hoef je niks voor te betalen.
Met een dagje mag je alleen een looppony, een pony waarmee je alleen mag lopen dus daar mag je niet op rijden omdat die nog niet ingereden zijn. Looppony's zijn gratis. Ze geven met een dagje geen ponykaarten meer mee, dus je kunt geen rijpony nemen.

WithinYuuri

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-13 15:26

Believe schreef:
naarppc schreef:

Als je een dagje gaat mag je gewoon het park op en daar hoef je niks voor te betalen.
Met een dagje mag je alleen een looppony, een pony waarmee je alleen mag lopen dus daar mag je niet op rijden omdat die nog niet ingereden zijn. Looppony's zijn gratis. Ze geven met een dagje geen ponykaarten meer mee, dus je kunt geen rijpony nemen.

Maar je kunt toch ook een ponykaart kopen en dan een rijpony nemen ofzo? Nouja niet dat ik veel aan een rijpony heb met mn 1.60m :P