Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
mariska_YeDo schreef:Wij gaan dit jaar weer waarschijnlijk, en anders begin volgend jaar! Voorheen zaten we altijd in de oude huisjes, maar we gaan nu in de nieuwe!
Mijn lievelingen:
Koen, Spirit, Duo en Angel
xAnika schreef:mariska_YeDo schreef:Wij gaan dit jaar weer waarschijnlijk, en anders begin volgend jaar! Voorheen zaten we altijd in de oude huisjes, maar we gaan nu in de nieuwe!
Mijn lievelingen:
De nieuwe huisjes zijn tig keer beter!![]()
Als je 2/4.. stevige touwen meehebt kan je je pony in een weidje zetten, deden onze buurmeisjes. Was wel leuk.Wij gingen crossen in dat zand over die heuveltjes
mariska_YeDo schreef:xAnika"
[quote="mariska_YeDo schreef:Wij gaan dit jaar weer waarschijnlijk, en anders begin volgend jaar! Voorheen zaten we altijd in de oude huisjes, maar we gaan nu in de nieuwe!
Mijn lievelingen:
De nieuwe huisjes zijn tig keer beter!![]()
Als je 2/4.. stevige touwen meehebt kan je je pony in een weidje zetten, deden onze buurmeisjes. Was wel leuk.Wij gingen crossen in dat zand over die heuveltjes
Xloveskanjer schreef:Heb gehoord dat Bambi ook niet meer hier is'![]()
Ik ben 3x in ppc geweest maar mijn ouders gaan geen 200 euro neerleggen voor mij zodat ik een weekend mijn lievelingspony's uit ppc kan borstellen ermee wandellen en spelen.
Dat vooral omdat ik zelf twee schatten van verzorgpony's heb en mijn ouders vinden dat ik daar beter heen kan gaan en dat is gratis.
Weet iemand hoe 't is met Jaspertje? Is ie al ingereden of is ie nog steeds een looppony?
En hoe is t met Fleur? ik heb fleur 2x gehad en een weekend een x Bambi.
Jasper had mijn vriendin die mee was met mij als looppony.
loveottje schreef:Xloveskanjer schreef:Heb gehoord dat Bambi ook niet meer hier is'![]()
Ik ben 3x in ppc geweest maar mijn ouders gaan geen 200 euro neerleggen voor mij zodat ik een weekend mijn lievelingspony's uit ppc kan borstellen ermee wandellen en spelen.
Dat vooral omdat ik zelf twee schatten van verzorgpony's heb en mijn ouders vinden dat ik daar beter heen kan gaan en dat is gratis.
Weet iemand hoe 't is met Jaspertje? Is ie al ingereden of is ie nog steeds een looppony?
En hoe is t met Fleur? ik heb fleur 2x gehad en een weekend een x Bambi.
Jasper had mijn vriendin die mee was met mij als looppony.
Bambi is ingeslapen en Jasper is inrijdponyen fleur ken ik nie
naarppc schreef:trwns, hoe wertk het als je een dagje gaat? Wat betaal je daarvoor en hoe werkt het allemaal
Believe schreef:naarppc schreef:trwns, hoe wertk het als je een dagje gaat? Wat betaal je daarvoor en hoe werkt het allemaal
Als je een dagje gaat mag je gewoon het park op en daar hoef je niks voor te betalen.
Met een dagje mag je alleen een looppony, een pony waarmee je alleen mag lopen dus daar mag je niet op rijden omdat die nog niet ingereden zijn. Looppony's zijn gratis. Ze geven met een dagje geen ponykaarten meer mee, dus je kunt geen rijpony nemen.