Wat zou je noooit meer doen *ohz*

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Mira283

Re: Wat zou je noooit meer doen *ohz*

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-13 20:01

Rijden met een arm in het gips :P

Iejoorr

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-13 20:02

Doanique schreef:
Iejoorr schreef:
Terwijl ik aan het rijden was, een caprilli houder (zo'n laag ding waar je een balkje op kan leggen, ongeveer 5 cm hoog) van de bakrand gepakt.
Voor de lol legde ik dat ding op paardliefs kont, ging prima. Nog een beetje uitvogelen op de nek leggen etc. Uiteindelijk wilde ik het tussen de oren leggen, toen ging 'ie toch aan de kletter, oeps :=

Bedoel je cavaletti?

Nee het is klein en rond. Echt maar zo groot als een bierviltje :P

edit; deze dus:

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Iejoorr op 31-08-13 20:03, in het totaal 1 keer bewerkt

Djeradalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-13 20:02

Zonder zadel achter een groep andere paarden (met ruiters) aangalopperen, zo ben ik er namelijk afgevallen omdat paard iets te enthousiast werd en moest ik naar het ziekenhuis met de ambulance :7.
Gelukkig enkel een zware hersenschudding en overal spierpijn en nu nergens meer last van!

Tabaluga12

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-13 20:03

Mira283 schreef:

Zat daarna je been in het gips??

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-13 20:03

Mira283 schreef:

daar zeg je wat... vanuit me rolstoel met behulp van me krukken op willen stappen.. werkt niet :') paard vond de krukken wat eng *D

DayDream21

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-13 20:07

Nooit meer buitenrijden met mijn lievelingsjeans.
Bleef net toen achter een bramenstruik hangen...

Eline91

Vergeten goed aan te singelen voor ik opstapte

Paardlief heeft een zadel wat goed past en een redelijke schoft dus ik ben er op één of andere manier op geraakt zonder het te merken. Wat later sprong hij een metertje opzij en hing ik onder zijn buik :')

Met een one ear hoofdstel naar buiten doe ik ook niet meer, er vloog een vliegje langs zijn oren en *hup* weg was ons hoofdstel. In de bak gebeurt dat nooit maar op buitenrit natuurlijk wel := Gelukkig heb ik een brave pony!

vaxie

druk kletsend met lange teugel aangalopperen op het strand zonder na te denken. hop, enorme vreugdebok, en ik vloog een stukje de lucht in. ik kwam gelukkig weer precies in het zadel terecht, maar hoe kan ik toch zo dom zijn.. :+

Oja, en ik heb één keer een pony losgegooid in de bak rond voedertijd. (omdat de longeerbak te nat was) Hop, pony springt over de rand en rent naar de kruiwagen vol kuil toe die net de stallen werd ingereden. Ik stond éven met m'n mond open.. hihi.

BeauWertz

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-13 20:18

nooit meer opstappen onder of bij het af dak,
nooit meer opstappen voor de laadklep,
nooit meer op mijn rodeo paardje rijden met een western zadel en te lange beugels,
nooit meer rijden na een migraine aanval,
nooit meer goede vrienden om voetjes vragen,
nooit meer met mijn pown op een open gras veld zonder zadel en met halster en touw galoperen
nooit meer met een gipse pootje rijden *auww*
nooit meer met je pown aan de hand over een beekje springen en dan op je bek gaan *hij komt je achterna*
pfff en nog veel meer :P

dancer_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-13 20:22

Zonder tuig op iemand anders pony in volle galop door de wei gallopperen zonder dat ik daarvoor er ooit op was geweest. Ben er over de kop afgevallen en kon toen niet meer ademen :D

fjordowner18

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-13 20:39

hihihi leuk topic, tja wat zou ik nooit meer doen....

zonder zadel in een bak rijden waar waterbakken staan :=
vergeten aan te singelen :o?
zonder cap rijden

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-13 20:44

Iejoorr schreef:
Doanique schreef:
Bedoel je cavaletti?

Nee het is klein en rond. Echt maar zo groot als een bierviltje :P

edit; deze dus:

[ Afbeelding ]

Ooooh!

xDaphnexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-13 20:50

Nooit meer wandelen met pony en een gekneusde ellenboog doet pijn joh

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-13 20:52

Nooit meer opstappen bij een heet paard op 'het galoppad'. Ik wil aan het begin van het pad op het stappend paard stappen om gelijk weg te schieten zodat ik de groep nog in kon halen, galoppeerde madam aan toen ik mijn voet in de beugel zette... _O-
Met de slappe lach ernaast gehangen en in het zadel gehesen terwijl madam in rengalop de rest inhaalde.

Edit: En nooit meer met een net gescheurde kuitspier op het paard klimmen. Paard bleef hangen aan een lint, sprong weg en daarmee bleef het lint om mijn been hangen, en trok enorm strak terwijl paardlief nog altijd met het lint gegaloppeerde, erna stoer naar het paard gehinkt (voet neerzetten was een hel, ik viel gelijk weer op de grond toen ik dat deed), en met tranen over mijn wangen opgestapt en aangedraafd, uitgeschreeuwd van de pijn en toen maar weer afgestapt. :')
Laatst bijgewerkt door xSlvna op 31-08-13 20:55, in het totaal 1 keer bewerkt

fjordowner18

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-13 20:54

oja

nooit meer galopperen op een ruiterpad, waar een heg naast het ruiterpad ligt, zodat je niet ziet wat er aan de andere kant is :+
heg hield ineens op en ging over naar eenpicknick plaats met spelende kinderen, vond paard niet grappig :')

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-13 20:59

Op een paard gaan zitten dat net zadelmak is zonder zadel dat meerdere weken stilgestaan heeft ivm sneeuw. Heel fijn en eindigde uiteraard ook in een mooie valpartij :')

Roundpens altijd afsluiten met een extra touw omdat eigenwijze haffies graag het hek uit het scharnier tillen en vervolgens de hort op gaan -O-
Laatst bijgewerkt door Equisync op 31-08-13 21:02, in het totaal 1 keer bewerkt

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-13 21:02

Nooit meer onder een omgevallen boom door rijden. #)

Lindeeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-13 21:07

Never, nooit meer met mn goeie kleren naar de pony's gaan. Ik geef de pony's brok op de grond, in het zand. Had wat geregend, en pony's gaan aan mn broek neuzen en dat soort dingen. Broek vies, moeder boos.

En nooit meer halster tussen de kettingen van de poetsplaats laten hangen, en ponylief erachter zonder halster. Ponylief loopt er zo onderdoor. Oeps.

Straww_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-13 21:23

Nooit meer te paard naar de buitenbox stappen met de gedachte om daar af te stappen.. Paard liep zo de stal in! Zie nog de dakgoot op me af komen :')

Oh, en nooit meer opstappen via een elektriciteitskastje (zo'n zilveren) op een groot paard zonder zadel.. Paard schrok, ik lag ernaast en hij ging vrolijk een paar meter verderop staan eten :+

hannahaapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-13 21:26

Nooit meer links proberen op te stappen :') Deed er 10 minuten over, paard werd het echt zat.

tessyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-13 21:29

- nooit meer op mijn hurken achter een paard zitten om zijn achterhoeven uit te krabben (stomme vliegen die een hoef in mijn gezicht bezorgde)...
- Nooit meer gaan wandelen op mijn merrie met behoorlijk veel temperament wanneer ze een tijdje niet meer gereden is en dat zonder cap :=

Zomer

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-13 21:30

:')

nooit meer zonder op te letten op me paard gaan zitten stel je voor er vliegt een vogel langs... auww

nooit meer met verrekte schouderspieren gaan rijden op paard met te sterke mond :\

en nooit meer gewoon in het land eventjes op je paard gaan zitten om vervolgens het schuilstalletje in te galopperen (zonder tuig dus) en er snel weer uit na een bok of 3 lag ik. mn nek klapte dubbel en vervolgens proefde ik bloed kheb miss wel een halfuur op de grond gelegen voordat ik niet meer dubbel zag ;(

_Balou

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-13 22:13

Handuugg bezig iedereen +:)+

Resfeber

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-13 22:16

Onder een boom rijden met laag hangende takken.
Gevolg was dat ik in de boom beleef hangen en paard van de schrik weg galoppeerde. Daar hing ik dan. 8-)

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-13 22:17

*grinnik* ik vind het wel grappig hoe mijn topic nu min of meer via via al voor 3 andere topics heeft gezorgd :+

Nooit meer te enthousiast opstappen zodat ik over het paard heen vlieg ipv dat ik er op zit :+ (en dan rijd je op dat moment al zo'n 12 jaar paard :P )

@TinekeHorses: Dat is ook héél herkenbaar :')