Leasen zou wel een goede optie zijn

Succes
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:Hoe ben jij zelf begonnen Donna? En hoe weet je nou hoeveel ervaring de ts heeft? En mss heeft de ts wel iemand in de buurt die haar helpt. Dus daar valt niets over te zeggen als je de situatie van de ts niet kent.
capopjekop schreef:Je weet toch niet of de ts geen verzorgpony's etc heeft gehad? Ze plaatst hem dan heel verstandig op een stal. Ik neem aan dat daar meer ervaren paardenmensen lopen waar ze met vragen terecht kan. Plus daarbij, niet iedere 11 jarige is hetzelfde. Ik was 10 toen ik mijn pony kreeg en regelde ook alles zelf van de smid tot de dierenarts tot hooi. Mijn ouders betaalde alleen maar. Dus onverstandig op die leeftijd alles zelf regelen ja, maar met begeleiding is het prima te doen. Onverantwoordelijk gaat me een stap te ver.
tabaflab schreef:Je hebt inderdaad gelijk dat niet elke 11 jarige hetzelfde is. Maar ik vraag me nou nog steeds af wat nu haar verantwoordelijkheden zijn bij die verzorgshet.
missje schreef:tabaflab schreef:Je hebt inderdaad gelijk dat niet elke 11 jarige hetzelfde is. Maar ik vraag me nou nog steeds af wat nu haar verantwoordelijkheden zijn bij die verzorgshet.
Jij bijt je wel heel erg in dit topic. Je bent zelf ook pas 13 jaar dus ssssst en leer van wat je leest ipv constant te reageren
vivianxkuss schreef:Ik wil niet bot doen, maar ik vind dat een goed begin van verantwoordelijkheid, beantwoorden van de vragen die gesteld worden is.