RobinSputnik schreef:Was dan wel niet in de bak, maar gisteren langs de weg: komt een groep wielrenners aangefietst van achter (en ik heb al een godsgruwelijke hekel aan wielrenners :p) roepen ze ipv dat er een paard loopt "1 pk", passeren ze roepen ze tegen elkaar "Oh nee een halve." -.-
Wielrenners![]()
![]()
![]()
Hahahaha! Hier nog 1 met een bloedhekel aan wielrenners! Ik neem af en toe mijn shetlander aan het touw mee als ik op mijn grote zit en het verschil in gedrag van passanten (wielrenners en auto's trouwens) is echt levensgroot of ik pukkie aan de weg kant heb of grote...
Nou ben ik ook een draak hoor, want komt het te snel naar mijn zin aan, zet ik gerust mijn grote midden op de weg, die zet dan even die kop erop en stampvoet een paar keer (alsof ze het weet joh

ben ik alleen met pukkie met de sulky, knal ik mijn menzweep lekker naar buiten, hihi de godvers die je dan hoort met wielrenners, zijn niet te versmaden...

Moet er eerlijheidshalve wel bij vermelden dat ik net zo vaak hele lieve en leuke reacties krijg als ze die 2 samen zien of auto's die juist helemaal aan de kant gaan voor je en je al enthousiast zwaaiend naar je laten passeren (terugzwaaien gaat wat moeilijk dan met je handen vol, maar leuk is het wel!)