Cassidy schreef:Ik maak me geen illusies dat dit bij ts aankomt. Pubers zijn daar veel te eigenwijs voor. Ik hoop dat dit echter bij anderen wel aankomt. Genoeg mensen die dit topic lezen. Het zal ergens wel in goede aarde vallen.
Ik snap niet waarom je je punt probeert te maken in een YRT topic terwijl je denkt dat mensen die in de leeftijdscategorie van YRT vallen toch niet zullen luisteren. Daarnaast snap ik eigenlijk ook niet dat je denkt dat er mensen zijn waar je punt wél aankomt, gezien de denigrerende manier waarop je je punt probeert over te brengen. Ik kan me in ieder geval niet voorstellen dat iemand die zelf een hoofdstel in elkaar wil knutselen open staat voor iemand die al begint met "alles moet altijd maar gratis", "het gaat mis en dan gebeuren er ongelukken", en "maar je gaat toch niet naar me luisteren want je bent een puber". Ik denk dat als je je punten respectvoller en vriendelijker zou brengen er meer mensen voor je woorden open zouden staan, en dat lijkt me voor jezelf toch ook prettiger.

Vooroordelen met een basis eronder zijn trouwens nog steeds vooroordelen, omdat je van te voren oordeelt dat de TS i.v.m. haar leeftijd niet naar je zal luisteren.