wat leuk zeg!! en je kunt er ook op rijden? veel plezier nog!
lilopippa
Geplaatst: 16-06-13 12:07
Super leuk! Hoop dat je lang plezier met haar kan hebben.
xLHHx
Geplaatst door de TopicStarter: 16-06-13 15:27
lilopippa schreef:
Super leuk! Hoop dat je lang plezier met haar kan hebben.
Dankje ! , en dat hoop ik ook
xLHHx
Geplaatst door de TopicStarter: 16-06-13 15:28
SharonZ schreef:
Ohnee sorry, je mocht niet op zondag natuurlijk
nee ik mocht niet op zondag verzorgen , waarschijnlijk ga ik morgen en anders ga ik dinsdag , maar ik ga zowiezo deze week op : dinsdag woensdag en donderdag
xLHHx
Geplaatst door de TopicStarter: 16-06-13 15:29
terrabeertje schreef:
wat leuk zeg!! en je kunt er ook op rijden? veel plezier nog!
Dankje ! , ja ik kan ook op haar rijden , maar ik rij niet zo lang omdat ik best wel lang ben ! , maar volgens mij gaat het meer om hoe zwaar je bent , want de eigenaar zij zelf tegen mij dat ik er gewoon op mocht rijden ( ik rij op haar zonder zadel )
UPDATEEEE !!! : Heei bokkers ! , Ik ben net terug van een heerlijke buitenrit , Ik ging met mijn vriendin uit school gelijk naar Heidy en zag haar staan in de wei ze zag me en kwam hinnikend aanlopen ! , ik ging met haar een buiten rit maken om de benthuizen plas , we gingen omstebeurt rijden , natuurlijk heeft Heidy veel pauzes gehad ! , toen ik haar terug ging brengen ging ik even haar waterbak vullen , toen we weg fietsten hinnikte Heidy weer naar me , love you Heidy , ik hou zo veel van jou !!!
PS : ik heb vandaag weer niet foto's kunnen maken PPS : Love you Heidy ! PPPS : Volgende keer als ik weer bij Heidy ben geweest weer UPDATEEEE !
lilopippa
Geplaatst: 17-06-13 22:03
Super dat het zo leuk was. Maar de volgende keer willen ik fotos