ojee... HELP?

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Aroha

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 18:33

Of kijk naar de Gelukkige huisvrouw, het stukje dat ze aan het bevallen is. Dan hoef je gelijk geen kind meer :j.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 18:35

Hahahaha 12 en je wil een kind... kind grow up en word eerst zelf volwassen.

Animal

Re: ojee... HELP?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 18:38

Heee wat leuk! Een naamgenootje!

Ik kan je verhaal ergens best begrijpen hoor! Toen ik 12 was was ik ook helemaal gek op kleine kinderen!
Ze zijn ook zo ongelofelijk schattig! <3

Maar het is niet verstandig om er nu al aan te beginnen, je lichaam is er eigenlijk nog niet helemaal klaar voor. Een jaarlingmerrie laat je normaalgesproken ook nog niet dekken.

Verder ga ik er vanuit dat je ook het geld niet hebt om een kind te verzorgen.. Ik zou zeggen; blijf lekker dromen over kinderen en ga bijvoorbeeld aan het werk als oppas! Dit is ook ontzettend leuk!

Lisanne_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 18:39

al die reactie's hier _O- _O-
lijkt mij ook een beetje slijmen..

Iolanthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 18:39

Helemaal eens met EliseBrouwer :j (behalve dat stuk over naamgenoot :+) Ik zou ook best kinderen willen, en ik ben al een paar jaar ouder dan jij, maar het is nu even verstandiger om daar mee te wachten, kun je later extra blij zijn :)

En PS: in het vervolg een andere vertrouwenspersoon dan Bokt zoeken :Y)

Ellentjuh12

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 18:41

Lieve meid, je lichaam kan een zwangerschap nog niet eens aan. Geloof mij maar ik ben nu 21 en zo goed als 'volgroeid' ben nu nog maar 33 week zwanger en het doet verrekte zeer.. Je baby voelen trappen klinkt heel leuk maar geloof mij maar als dat in je ribben en maag is doet het zeer.. Denk eens aan jouw nu nog vrij onschuldige edele deel die een baby met een diameter van heb ik jouw daar eruit moet werken inscheuren of geknipt worden doet zeer. Laat staan de striemen die jij over je lichaam gaat krijgen. Je heupen die eigenlijk nog niet kunnen rekken maar het wel moeten omdat je baby ze van binnen uit uit elkaar duwt... Tja en dan niet te spreken over misselijkheid, eventuele ischias, maagzuur, blaasontsteking die een stuk gemakkelijk komt binnen de zwangerschap en zo kan ik nog wel even door gaan.

Lijkt het je nog heel leuk?
Ik hoop dat je hier goed over na denkt want het is niet zo leuk als op de tienermoeder programma's.

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 18:41

TammyVN schreef:
Of kijk naar de Gelukkige huisvrouw, het stukje dat ze aan het bevallen is. Dan hoef je gelijk geen kind meer :j.

:oo Trauma's!!! Laatst keek ik 'm per ongeluk weer. Mocht ik ooit een kinderwens gehad hebben, dan was die met het zien van die film voorlopig wel weer even flink de kop in gedrukt zeg #) Brrrrrrr

Maaike162

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 18:42

ENJOY OF THE SUNSHINE AND DON'T WORRY! HAKUNA MATATA!

Aroha

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 18:44

imd schreef:
TammyVN schreef:

:oo Trauma's!!! Laatst keek ik 'm per ongeluk weer. Mocht ik ooit een kinderwens gehad hebben, dan was die met het zien van die film voorlopig wel weer even flink de kop in gedrukt zeg #) Brrrrrrr

Haha volgens mijn moeder oogde ik nogal bleekjes na het zien van dat gedeelte van de film :').

Annemiek184

Re: ojee... HELP?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 18:47

Hahaha, ik wed dat je nog niet eens elke dag je konijn/cavia/goudvis/paard/fred kan verzorgen...

Jitske

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 18:50

Slotje .