Lieve allemaal,
I'M BACK!!
Door behoorlijke persoonlijke omstandigheden had ik mijn hoofd echt helemaal niet bij Schleich!
Ben nou toch weer begonnen en heb er weer helemaal zin in!
Openstaande opdrachten worden zo spoedig mogelijk verwerkt!
Ook neem ik weer nieuwe opdrachten aan (let op GEEN tack!!!)
Op dit moment ben ik bezig met een drastische cm op de friese hengst mold.
Daarnaast ben ik bezig met een Rhoy (mijn NF-er voor mezelf en mijn verzorgster).
Dan heb ik ook nog een opdracht voor een friese ruin staan, waar ik nog een mold bij aan het zoeken ben.
Vandaag weer een zak Schleich paarden gehad, waarvan er 3 de collectie in gaan en de andere 6 de 'body'bak ingaan. Die is inmiddels al behoorlijk aan het uitpuilen haha.
Tsja, dan de Shettepret Awards 2012. Helemaal niks meer van terecht gekomen. Zo jammer eigenlijk! Vooral omdat de genomineerden al bekend waren.
Dus.......
Ik ga alsnog de winnaard bekend maken van dit jaar! Dit doe ik morgen dus hou het topic in de smiezen!!
Goed, dan het volgende.....
Dingen als dit....
viavialover schreef:jezus hey ga je nog door trut we zeggen al zo vaak kap er mee ga je nog dorr pffff
...slaat natuurlijk helemaal nergens op!
Doe gewoon, dan doe je al gek genoeg!
We delen met zijn allen een hele leuke hobby!! Moeten we dan echt als een stel randdebielen elkaar de grond in trappen?
Nee!!
We hebben respect voor elkaar en zijn aardig voor elkaar. Gedraag je!
Probeer aan de oneliners te denken!
Plaats alleen iets als je echt iets te melden hebt. Zoals ik eerder ook al eens zei...
Heb je niks nuttigs te zeggen, zeg dan niks niemendal!!
Aan de andere kant, probeer je niks aan te trekken van de enkele oneliners die langs komen. Vaak zijn dit mensen die nieuw of hardleers zijn.
Bij nieuwe mensen kan je ze verwijzen naar pagina 1 van het huidige topic.
In geval van hardleerse mensen, negeren wat ze posten. Alles wat ze posten totdat ze door hebben dat oneliners posten geen zin heeft en daardoor nuttige dingen plaatsen.
Lijkt me niet al te moeilijk toch?
Kortom; Jeeej!!! nieuw topic!!!
Laten we het leuk maken!!