Pony bijna niks kan!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

smurffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 19:17

Marjola schreef:
met longeren bereik je alleen maar dat hij een nog betere conditie krijgt en het dus steeds langer duurt tot hij "mega"moe is dus zoek hulp niet alleen in de lessen maar ook in oid voeren omgang ect ga is grond werk met hem doen zorg dat je een band krijgt ik denk als je zelf je best doet om een band met hem te krijgen je al over de helft bent

Dan longeer je niet, dan slinger je je paard in rondjes.
Met goed longeren train je een paard dressuurmatig, ontspanning tot zijgangen kunnen allen getraind worden aan de Longe.
Doelloos rondjes laten lopen is enkel geestdodend en veelal slecht voor de benen.

Marjola

Re: Pony bijna niks kan!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 19:27

dat weet ik maar met longeren bouw je ook al is het onbewust een goede conditie op nou zeg ik niet dat ze niet mag longeren maar niet totdat hij "mega moe"word en ze daar mee moet uitkijken ik reageerde op een andere reactie

JustMyZtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 20:04

wat een reacties zeg :(
vinden jullie het gek dat zo`n meisje niet meer reageerd? ze word hier voledigt afgekat... en met alleen de zelfde reacties heeft zei ook niks aan.
natuurlijk tips geven, maar die sarcastiese opmerkingen. :(

Hippepony

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 20:18

Hmpf, ik vind haar instelling gewoon niet kunnen. Maar oké, ik zal me stil houden....

lucaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 20:37

Ik denk dat TS beter gewoon nog heel even terug kan naar de manege, paarden en pony's leren verzorgen en hun gedrag leren kennen, accepteren en respecteren. Tijdens de lessen kan ze zichzelf mooi verbeteren en verschillende pony's leren rijden. Niet iedere pony is hetzelfde, in tegendeel! :j

Maaaaar: We zijn het allemaal eens, dat als TS serieuze en respectvolle reacties wil krijgen, zij zelf moet leren dat ze respect moet hebben voor de reacties van de dieren en mensen om zich heen.