Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
rhian schreef:pfff... ja, dit soort dingen kunnen tijd kosten... hoop dat je wel een hoop andere leuke dingen met haar kunt blijven doen? Lekker poetsen, knuffelen, stukje aan de hand wandelen (of is ze daar ook te kreupel voor?)
Met ons paard hebben we een 5 jarige zoektocht gehad wat nu precies met hem aan de hand was, wat bleek: pollenallergie!
Sinds vandaag voor het eerst in 5 jaar weer op mn paardje gereden!!! Wat waren we allebei trots!
Moraal wat ik probeer over te brengen: het komt uiteindelijk wel weer goed... think positive![]()
Succes ermee!
_nvds schreef:rhian schreef:pfff... ja, dit soort dingen kunnen tijd kosten... hoop dat je wel een hoop andere leuke dingen met haar kunt blijven doen? Lekker poetsen, knuffelen, stukje aan de hand wandelen (of is ze daar ook te kreupel voor?)
Met ons paard hebben we een 5 jarige zoektocht gehad wat nu precies met hem aan de hand was, wat bleek: pollenallergie!
Sinds vandaag voor het eerst in 5 jaar weer op mn paardje gereden!!! Wat waren we allebei trots!
Moraal wat ik probeer over te brengen: het komt uiteindelijk wel weer goed... think positive![]()
Succes ermee!
Super dat je er weer op mocht!!
Ik heb een schema het valt best mee! 4 dagen rust. 2 dagen stappen aan de hand , 3 dagen stappen ohz , 1 dag rust , rijden gewoon draven enzo