Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
terpentijn schreef:Wat zijn dit voor prijzen...?!? Mijn b.. valt er van open!
Mijn Shetlander is op 2,5 jarige leeftijd met huisbezoek van DA in de wei (verdoving, dus gaan liggen) voor 75 euro geruind. Huisbezoek 25 euro er bij: Voila: 100 euro. Inclusief de BTW er over.
Dat was 6 jaar terug, hier in Drenthe. Was een DA uit Vries.
Mijn grote paard B.J. (foto als Avatar), aan huis geruind door DA vanuit Veendam: staand gebeurd, wel met "roes" verdoving: 170 euro. Is bijna zeven jaar geleden.
Het zal ook van de regio afhangen denk ik, maar wat hier aan prijzen in dit topic voorbij komt sla ik steil van achterover.. dat kost hier de sterilisatie van een Dober teef nog niet half!
IZEP schreef:Zeg TS-er, waarom moet bij jou toch alles zo goedkoop mogelijk. Eerst laat je je pony maandenlang met vreselijke jeuk lopen http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=3&t=1689790&view=unread#unread en nu dit weer. En lekker over nagedacht weer, een hengstje (notabene bij een merrie!). Jij zou helemaal geen eigen pony mogen hebben!
Djura99 schreef:Oké, je hebt 3 (?) pony's, maar deze deel je met een ander meisje. Je moet alles zelf betalen en wil het beste voor je pony. Maar je hebt maar 18 euro voor castratie en controle voor zijn jeuk. (zie link naar topic bovenstaande reactie)
Volgens mij klopt er iets niet. Schieten je ouders niets voor ? En zeggen ze er niets van? Zij weten toch ook wel dat als je een dier hebt je er verantwoordelijk voor bent en goed moet verzorgen. En waarom koop je een hengstje als je het niet kun geven wat hij nodig heeft?
LOLLYYwood schreef:Als hij te koop staat laat je hem toch gewoon hengst? Wie weet wil de toekomstige eigenaar er wel mee door als dekhengst?
Ook snap ik het niet helemaal waarom je nu geen geld hebt voor je pony, doordat je een andere pony hebt gekocht..?
Als je paard(en)/pony(s) niet kunt onderhouden vind ik echt niet dat je ze 'in huis' moet halen.. Er zijn al genoeg paarden die de zorg en alles wat erbij hoort niet krijgen
Dennis schreef:Hengsten kunnen vanaf een maand of 6 á 8 al vruchtbaar zijn! Dus wel heel goed uitkijken en heel erg snel castreren.
Ik betaal bij mijn eigen dierenarts ong 200 euro voor een staande castratie thuis. En 600 euro voor een castratie via de lies op de kliniek, incl nachtje op de kliniek.
Kimmloveit schreef:Hallo,
Mijn hengstje ( shettie ) is erg vervelend aan het worden en staat bij merrie, dus we
Willen hem castreren, hoe duur is dat ?
Hij wordt in mei 1 jaar! Weet iemand het? Graag niet te duur!
Xx
Carola10 schreef:Aangezien de topic starter de hengst gratis (te koop) heeft staan ,en dat ik las dat het verkocht is ,zal er wel weer geen reactie op komen.
Een kind van 11 jaar is het als ik het las op haar profiel, dus hoop dat het beesje een goed plek heeft gekregen.