Maar van een schop wordt hij echt niet minder, als je juist niet laat zien wie de baas is dan gaat hij er met je vandoor

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
loeska0000 schreef:maar er was laatst op mijn manege een meisje op een heele grote shire en die wou niet draven en ging steigeren en toen gaf ze hem best vaak een tik en ik vroeg waarom en ze zei mijn paard probeerde me uit en deed vervelend maar is dat ook niet zielig?
Believe schreef:Loeska kom op, een pony gaat echt niet dood van een schopje hoor
Loeska zit bij mij op de manege en ik was het meisje op die shire dus, nou ja shirextinker Misty, ze was zo aan het klooien en ze voelde dat ik der niet helemaal aankon en ik twijfelde aanmezelf, die tikken waren dus niet zielig.
Believe schreef:Loeska kom op, een pony gaat echt niet dood van een schopje hoor
Loeska zit bij mij op de manege en ik was het meisje op die shire dus, nou ja shirextinker Misty, ze was zo aan het klooien en ze voelde dat ik der niet helemaal aankon en ik twijfelde aanmezelf, die tikken waren dus niet zielig.
xBerber schreef:Believe schreef:Loeska kom op, een pony gaat echt niet dood van een schopje hoor
Heb medelijden met je
xBerber schreef:Believe schreef:Loeska kom op, een pony gaat echt niet dood van een schopje hoor
Heb medelijden met je