Geryon schreef:Maar we hadden het niet over de eerste keer vallen
Je been breken kan altijd, en vaak is de eerste keer vallen onverwachter dan de tweede keer, dus denk ik dat je naarder neerkomt dan een tweede keer
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MyHorseGirl schreef:Dat jouw moeder je überhaupt nog op een paard laat zitten.. Als mijn moeder had geweten dat toen ik 12 was zonder cap reed (als was het maar éen keer), had ze me allang vastgebonden in huis. In de filmpjes draag je trouwens ook geen cap. Dus 'vergeten' vind ik niet echt een gepast excuus (smoes).
Maargoed, ik ben ook de heilige paus niet en ook ik zit wel eens een enkele keer zonder cap op m'n pony.. Alsnog is het onverantwoordelijk.
xNK schreef:Geryon schreef:Maar we hadden het niet over de eerste keer vallen
Je been breken kan altijd, en vaak is de eerste keer vallen onverwachter dan de tweede keer, dus denk ik dat je naarder neerkomt dan een tweede keer
Merileth schreef:Ik heb eigenlijk maar twee dingen te zeggen op jouw verhaal: nooit meer zonder cap rijden, deze kan namelijk je leven redden.
Tweede: nog last van je nek? ga alsjeblieft naar de huisarts! Mogelijk kans op nekletsel moet je nooit zomaar laten gaan.
hannah41 schreef:quartel schreef:oh wauw....das echt cool....in rengalop al bokkend en dan zonder cap niet eens een gat in je hoofd vallen
Dit vind ik een beetje een rare reactie, Ts is inderdaad niet slim geweest maar hier heeft ze niks aan!![]()
En als je nog last van je nek hebt, gelijk even langs de HA gaan.
Iris82 schreef:Toen ik 12 was, reden we met de hele ponyclub zonder cap. Totdat ik 14 was en het opeens verplicht werd naar het terrein te rijden met cap. Iedereen gooide m altijd daar op de bank zodra we bij de club aankwamen.
Citaat:ik was zo op mijn pony aan het rijden Het ging echt heel goed! Maar toen kwam er een meneer aan met een kranten waggetje en die viel:(. Ze ging dr dus vandoor in rengalop door het weiland dus ik pakte de manen want ik had het niet verwacht en ze begon de heletijd te bokken enzo met haar hoofd naar beneden en toen viel ik dr af hahahaha
Nu wel een beetje bijn aan mijn nek maar verder niets
Doeii
Bizzybijtje schreef:Daar zijn de heilige bakrandridders weer.