ik zat er even over na te denken maar ik ben wel degelijk een penny meisje geweest, alleen ging ik niet ongevraagd het weiland in en staarten en mane. knippen. ik bedacht wel name. voor ze en als ze naar het hek kwamen kon ik ze aaien en soms kregen ze een zachte borstel over hun hoofd. ik gaf geen eten want ik had geleerd dat je dat alleen met toestemming mocht doen.
ik was heel vaak eb heel lang op de manege om te gaan tutten met de ponys en paarden, alleen hield ik niet van roze dus werd het blauwe strikjes XD
ik heb nu twee leuje verzorgster bij mijn eigen shetlanders en die verzorgen ook twee ponys van mijn buren. heel erg leuk en ze zijn netjes en fantsoenlijk en doen niet iets zonder toestemming.
nu heb ik via hyves gevonden dat er een meisje is die mijn ponys als haar verzorgponys ziet en dat duidelijk niet is want heb geen toestemming aan haar gegeven. heb het ook via hyves maar een bericht gestuurd dat ze geen leugens op internet moet zetten.
ik vind het niet erg dat ze mijn ponys een keer gaan poetsten maar vraag het gwn even.. sommige penny meisjes en jongens vliegen het weiland in en springen op onbeleerde paarden! en gek vinden dat ze een rodo rit meekrijgen..
maar gelukkig heb je ook de leuke pennymeisjes, ze zijn van harte welcom als ze willen tutten met de ponys

ik fantaseerde ook alyijd al ik bij mijn paard was, mijn prachtige beeldschone merrie die ik iedere munuut van de dav aan het poetsen was en vlechtjes in haren aan het maken was. ik voelde me alyijd trots als ik door het dorp ging ijden met haar want ik reed wel op dat goote bruine beeldschone merrie zonder zadel en hoofdstel (zonder zadel en hoofdstel is waar en ze was ook groot en voor mijn was ze altijd beeldschoon ondwnks dst ze hield van modderplassen..) ze is nu oveleden maar als ik er aan terug denk dan heb ik een fijne tijd met haar beleefd!