ONBEGRIP :'(

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

BobbieLover

Re: ONBEGRIP :'(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-12 21:28

@Kim super bedankt!
Maar ik ben nu bang dat er dingen verdraait worden
want ik en carfriesje heb elkaar gewoon nooit gemogen.
Ik ben nu dus bang dat er via pb'tjes over mij gesproken word over dingen die niet zo zijn.
En dat mensen een slechte indruk over mij krijgen.
En dat vind ik echt niet leuk :'(
En ik kende Prins vanaf toen die kwam en er was degelijk een klik<3
En het zeker het ergste

kim_dura

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 21:38

Het is gewoon niet leuk als er geroddeld wordt. Maar jij weet hoe het met jou en Prins was, en dat kan niemand veranderen. Wel jammer dat over dit onderwerp zulke reacties komen, want hiervoor was deze topic niet bedoeld (neem ik aan :) ).
Het gaat er hier gewoon om dat BOBBIELOVER haar verhaal kwijt wil, omdat ze iets moeilijks meemaakt. Dat zou toch moeten kunnen?

BobbieLover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-12 21:43

@Kim_Dura dat was het inderdaad.
En gelukkig weet ik hoe het echt is gegaan ( dus probeer er boven te staan)
en inderdaad , want Car-Friesje is over mij niet eerlijk. ( hebben elkaar nooit gemogen uit eerderen ervaring met haar nogal vooroordeel)
Dus probeert ze vast allemaal negatieve dingen te vertellen en dat vind ik jammer... :(

xSallieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 22:13

oke, ik hoor echt verschillende dingen, maar weetje, ik kan er niets over zeggen, jullie weten het zelf beter dus pas als je de situatie kent weet je hoe je er mee moet omgaan, dus mensen, evv geen oordelen meer? doe ik ook niemeer :)

BobbieLover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-12 22:24

Inderdaad want daar ging topic niet over :)

BobbieLover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-12 22:44

Carolien,
Ik hoor van mensen wat je verteld.
en dan heb ik liever dat je waarheid verteld en geen onzin.
Ik kon degelijk met Prins omgaan. en je bent zelf een onzekere ruiter!
De eigenaresse heeft ook gezet. dat je niet eens op Prins durft.
en met trillende handen op het paard zat!
En dan verwijd je mij dingen die niet zo zijn gegaan.
Ga alsjeblieft ergens anders onzin verspreiden!

Carr_friesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 23:38

Ik vertel de waarheid, jammer dat je daar niet mee om kan gaan :)
Ik heb geen vooroordeel... Ja wij hebben heel wat conflicten gehad, maar dat lag 9 van de 10 keer toch echt aan jouw gedrag en grote mond, want ik heb echt niet voor de lol discussies met mensen...
En ja, ik ben een onzekere ruiter, daarom rijd ik ook niet meer op Prins maar werk ik met hem aan de lange lijnen ;)
Kan best zijn dat jij het niet leuk vind dat mensen een negatieve indruk van je krijgen, maar
de dingen die ik vertel komen uit eerste hand, en ik ga mijn tijd niet verdoen aan onzin verzinnen over jou.
Dus ga nou niet zo overdreven de slachtoffer rol in.. want dat gaat werkelijk waar nergens over.
Geloof best dat je een leuke meid kan zijn op school en bij vriendinnen en dat je Prins ontzettend mist.
Maar ik ken je uit het paarden wereldje, en nee, als mensen mij de les gaan lezen voor ze überhaubt kennis gemaakt hebben met me dan ben ik al snel klaar met die mensen.
Je hebt een grote mond tegen iedereen, zelfs zo dat er meiden waren die niet meer met plezier kwamen of durfden te komen omdat ze bang waren commentaar van jou te krijgen.
En er worden wel degelijk dingen verdraait, want jij bent niet weg gegaan omdat het anders te zwaar werd.. je bent er weggestuurd... en ik geef haar groot gelijk.
Je moet echt leren om wat beter om te gaan met feedback, want ik zeik je niet af... zo zie jíj het.
Ik vertel de waarheid, en dat die voor jou een negatieve kant heeft zal toch echt aan je eigen gedrag liggen.

kim_dura

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 23:44

Aan ieders kant zal wel iets waar of niet waar zijn, maar er werd erg negatief op BOBBIELOVERS bericht gereageerd en dat was niet nodig. :D

StableDoor

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 23:48

Ik weet niet wat het verhaal van de andere kant is, maar ik geloof best dat TS het er moeilijk mee heeft!

Carr_friesje: ik vind jouw acties echt laag. TS had hier een topic gemaakt om haar hart te luchten. Ze had de eigenaresse en het paard anoniem gelaten. Maar jij moet het zo nodig nog moeilijker gaan maken voor TS. Hoe haal je het in godsnaam in je hoofd? Nu weten misschien wel meer mensen om welke personen en welk paard het gaat: weg anonimiteit. Wat heb je hier nou mee bereikt? Ik denk dat TS, maar ook de eigenaresse het fijner zouden vinden als dit anoniem was gebleven en dit in real-life uitgepraat kan worden. Het enige dat je hebt bereikt is dat je TS maar ook jezelf belachelijk maakt op het internet. Bah!

Sterkte TS!

kim_dura

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 23:52

StableDoor schreef:
Ik weet niet wat het verhaal van de andere kant is, maar ik geloof best dat TS het er moeilijk mee heeft!

Carr_friesje: ik vind jouw acties echt laag. TS had hier een topic gemaakt om haar hart te luchten. Ze had de eigenaresse en het paard anoniem gelaten. Maar jij moet het zo nodig nog moeilijker gaan maken voor TS. Hoe haal je het in godsnaam in je hoofd? Nu weten misschien wel meer mensen om welke personen en welk paard het gaat: weg anonimiteit. Wat heb je hier nou mee bereikt? Ik denk dat TS, maar ook de eigenaresse het fijner zouden vinden als dit anoniem was gebleven en dit in real-life uitgepraat kan worden. Het enige dat je hebt bereikt is dat je TS maar ook jezelf belachelijk maakt op het internet. Bah!

Sterkte TS!

Hier ben ik het mee eens :j

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 23:56

Ik heb ook geen idee wat er gaande is, maar ik vind dit wel erg puberaal worden. Als de ts en carrfriesje onderling rancune hebben dan speelt dat tussen die 2. Dat dient natuurlijk niet naar andere mensen doorgespeeld te worden.

Ts; ik vind het jammer dat het zo gelopen is voor je, dat is het grootste nadeel van een verzorgpaard helaas.

BobbieLover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-12 00:23

@Ja Vuurneon inderdaad erg jammer :(
Vind echt ongeloofelijk erg, wat ik door moet maken ( tis meschien erg overdreven maar zo is het in mijn belevenis) Inderdaad ik en carfriesje botsen als sinds we elkaar kennen.
en Via internet en deze reactie probeert ze het meschien weer uitelokken.
Zij kwam halverwege bij de paarden voor stage, en weet de helft van het verhaal ... maar doet alsof ze er jaren is.. daarom vind ik het zo jammer dat ze dingen zegt waarvan ze de helft weet. en inderdaad dit is echt even op mijn hart te luchten. het zat echt zo opgekropt

BobbieLover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-12 00:26

@carr_friesje
Kan je ophouden met onzin?
Ik ben niet weggestuurd, maar weggaan omdat het me te veel woord.
mijn vader is er bijgeweest toen het is gezegd,
Je kent mij niet van het paardenwereldje, je denkt dat.. je ken me alleen van overbetuwe camping en zelf de mensen daar gave mij gelijk je had een vooroordeel. en toen was ik inderdaad klaar met je...
En je vertelt dingen die niet waar zijn en had wel beter van je verwacht aangezien je leeftijd ;)
en een goeie tip voor jou ( kijk eerst naar je eigen fouten! voor je begint over een ander)
en wil je ophouden want hier ging mijn topic absoluut niet over!
Laatst bijgewerkt door BobbieLover op 27-11-12 00:27, in het totaal 1 keer bewerkt

BobbieLover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-12 00:26

@StableDoor super bedankt!
ik heb het er inderdaad ongeloofelijk moeilijk mee.

xSallieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 00:39

MYGOOOSH WAT EEN GEZELLIGE TOPIC.
mensen evv serieus, reageer gewoon op waar t over gaat, en niemand kent die situatie, dus niemand heeft wat te zeggen of een reden om iemand te geloven, wie er nou liegt of niet, mensen openen niet voor niets een topic, en mensen reageren ook niet voor niets, maarja, in zo'n geval zou ik gewoon diegene sterkte wensen, en dat was t, gewoon doen wat dr in de topic staat, daar komen ook geen ruzie's van ;)

xSallieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 00:41

oja. @mn vorige reactie, ben ik wat vergeten,

sterkte bobbie :3x hoop dattie ooit nog op je pad komt.

BobbieLover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-12 00:45

@Sallie bedankt meis!
Ik hoop het ook vast wel..
Ik denk dat er op bokt en hoop het ( een blij meisje is die een pony krijgt voor : kerst,sinterklaas,verjaardag)
en dat ze er plezier van heeft .. maar wel contact op neemt om mij gerust te stellen! :D
Ik vind het sowieso erg moeilijk dat hij niet naar mij kan ( ongeloofelijk jammer) ook erg moeilijk te snappen op een of anderen manier. maar Zodat ik fijn kan slapen en weet dat hij veilig is.. en een echt thuis heeft gevonden! Ik hoop dat hij hier zelf geen soort (trauma aan overhoudt) hij is echt gehecht aan zijn medevriendjes.. als wij pony's gingen overbrengen was hij altijd helemaal in stress, en ik ben bang dat hij daar kapot aan gaat.. :(
Maar Prinsje! <3 blijft in mijn hart die mallegekkerd! :P

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 15:52

Ik heb beide verhalen gehoord en beide partijen proberen natuurlijk mensen voor zich te winnen! Het maakt niet uit wat er is gebeurt en waarom BobbieLover daar niet meer mag komen/Prins niet mag kopen! Het gaat erom dat zij Prins heel erg mist en het doel was om dit even van haar af te schrijven en wat steun van bokt te krijgen!

Dus bij deze! Ik wil je veel sterkte wensen in deze tijd! Ik hoop dat Prins een leuk baasje krijgt waar hij lekker van zijn leventje mag genieten en waar jij hem ook nog eens op kan zoeken!

Wilawander

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 16:05

ik ken beide partijen niet maar jongens we zijn allemaal eens 14 geweest. TS schrijft anoniem haar verhaal wat we allemaal zullen kennen want denk dat we allemaal al eens zo;n situatie hebben gehad. Dat ze dat alleen negatief ziet op die leeftijd is toch heel normaal? vind het eerder kinderachtig dat iemand anders haar dit topic verziekt terwijl ze hiermee alleen haar verhaal kwijt wil en niemand verder weet over wie en wat het gaat. beetje verplaatsen in de medemens was soms niet verkeerd. Sterkte TS.

BobbieLover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-12 18:06

:)

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 18:20

TS ik wens je sterkte :(:)

Wel vind ik persoonlijk dat je zwaar overdrijft en zou me wel 3 x bedenken om jou als verzorgster te vragen
als je zoveel moeite hebt met de verkoop van een pony is het misschien verstandig om niet meer te verzorgen

kim_dura

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 18:26

@ spatter dit hoeft niet te betekenen dat ze niet meer hoeft te verzorgen! ze kan ook gewoon een paard gaan verzorgen, die wordt niet te klein en als in dit geval die pony over zou kunnen kopen was er niets aan de hand geweest, ze snapt het niet waarom ze hem niet kan overkopen. en ik vind hhet niet raar hoor dat ze er zo veel moeite mee heeft.
niet boos bedoeld hoor spatter!

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 18:55

maar ook een nieuwe eigenaar kan een paard verkopen en ze geeft zelf al toe dat haar ouders het helemaal niet kunnen betalen

dat ze er moeite mee heeft snap ik best maar dagen tranen met tuiten janken en kwaad zijn op een eigenaresse vind ik te ver gaan

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 20:03

spatter schreef:
maar ook een nieuwe eigenaar kan een paard verkopen en ze geeft zelf al toe dat haar ouders het helemaal niet kunnen betalen

dat ze er moeite mee heeft snap ik best maar dagen tranen met tuiten janken en kwaad zijn op een eigenaresse vind ik te ver gaan

Dat risico loop je altijd! En ja, dat moet je weten voor je eraan begint! Ik weet zeker dat mijn verzorgpaard nooit verkocht wordt maar ik zou nu qua tijd nooit een eigen paard kunnen onderhouden. [ik ben 14, schoolgaand, geen werk] Qua kosten zou het ook volledig op mijn ouders komen te liggen en ik begrijp best dat als je ouders geen paarden mensen zijn dat je geen paard mag, ik heb op dit moment ook niet de behoefte aan een eigen paard en ga lekker aan het verzorgen, dat zal bij de TS misschien ook het geval zijn. Maar mag je er daarom niet verdrietig om zijn? Ik snap in die zin wel dat de TS een beetje boos is, omdat zij het paard niet mag kopen [Dat kan als een tegenvaller aankomen] en omdat zij zei dat hij voor 1500,- of voor een trailer te koop staat. Dit zou ik persoonlijk ook niet echt leuk vinden om op internet ze zien/ te moeten horen. Ik begrijp dus heel goed dat de TS het erg vind, ze heeft er dan wel niets over te zeggen maar ze mag er best verdrietig om zijn en ik zou het zelf ook erg banketstaaf vinden van de eigenaar.

veranadautje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 20:16

Ik weet hoe je je voelt.

Maar meid een gezonde pony word echt neit zomaar bij de slacht neergezet.
en er zijn heel veel goede mensen die een lieve pony zoeken

toen mijn vorige verzorgpony verkocht werd voelde ik me ook echt ...
ik heb weken niet geslapen.
Nu 2 jaar later ik heb haar nog 1 x gezien van een grote afstand, Ik denk nog minstens 4 x per week aan haar, maar kan het nu een beetje van me afzetten.

er is mij altijd geleerd de herinnering die je later wil hebben moet je nu maken.
is er niet nog een mogelijk heid om een x langstegaan voor foto"S.

heel veel sterkte.