=(

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

BobbieLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-12 17:29

Oke lieve mensen!
Super knap wees trots op je zelf
zoals @ Zilfstar al zegt goed gedaan hoor!
wees maar heel trots!
Kom op he
voelen jullie wat zij voelt?
Maken jullie mee wat zij voelt?
Kennen jullie haar in het echt?
Waarom een stommen vooroordeel?
De meesten zijn volwassen
en doe dan ook is zo!
:)

Laat iedereen in zijn of haar waarden!
denken mag altijd! maar zeggen niet ! ;)
Laatst bijgewerkt door BobbieLover op 23-11-12 17:34, in het totaal 1 keer bewerkt

Melvern

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-12 17:29

ShauniBef schreef:
Cyberpesten mag niet....................................

Dit gevoel kreeg ik nou ook, de hele groep tegen 1, walgelijk...

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-12 17:30

Ik heb dan ook getemd :)

Echt triest dit en als ik zou mogen kiezen kregen er hier een heleboel een ban van een weekje om even na te denken over wat het met Lovechamp kan doen, dit zielige gedoe.

SuzanH

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-12 17:31

Sommige bokkers kunnen trots op zich zelf zijn..
Voor de rest idd eens met Zilfstar.
Wat kunnen sommige gelijk zo negatief denken!

_nvds

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-12 17:32

Dobel schreef:
Beetje raar dat ik sommige mensen pas wel zag reageren in het topic over die jongen met het afscheidsbriefje die zelfmoord pleegde door pesten, maar die hier zelf net zo hard aan meedoen op bokt! Verder eens met Zilfstar

VOEL JE AANGESPROKEN +:)+

BobbieLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-12 17:35

@Nvds? wat is dat nou weer voor rare reactie jezus zeg! '

Elastiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-12 17:36

Ik heb net je topic ook even gelezen over die 2 veulentjes van je.
En ik kan er ook geen touw aan vastknopen en ik geloof het eigenlijk ook niet echt, maargoed.

En ik heb nog niet echt een "afkrakend" reactie gelezen. Ik vind dat je je aanstelt hoor. Het is idd een schreeuw om aandacht.

Maar stel dat het waar is etc. dat vind ik het ook heel erg voor je. Maar als jij denkt dat die reacties wat op jou onduidelijke topic komen, dat die meteen afkrakend zijn en wij je proberen weg te pesten, dan maak je echt wel een grote fout hoor!
Als je die reacties echt niet leuk vind, moet je dat recht in ons gezicht zeggen! En moet je die berichten negeren. Kom op, zeg, door die paar reacties ga je al meteen weg. En dan zet je ook nog eens zo'n topic erover op Bokt. Ik wed dat je toch nog stiekem meeleest, hoor..!!

Nou, als je dan toch weg gaat,
DOEEEEEEEGG! :evaw:

Laura__xxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-12 17:37

Pfoee laten we gewoon allemaal 'doeii 'zeggen en klaar. :)*

ShauniBef

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-12 17:37

Laura__xxx schreef:

Of de mensen die alleen maar rotopmerkingen hebben, reageren gewoon NIET.

Laura__xxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-12 17:39

ShauniBef schreef:
Laura__xxx schreef:

Of de mensen die alleen maar rotopmerkingen hebben, reageren gewoon NIET.

Kan ooook :j

Melvern

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-12 17:39

Laura__xxx schreef:

Als je niet normaal kunt reageren, moet er dan perse gereageerd worden?

Velen zouden eens in TS haar schoenen moeten staan op dit moment... Denk dat velen hun grote snufferd niet meer openen!

LastDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-12 17:40

doei

tot ooit! :j

Elastiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-12 17:40

Jeetje, het gaat hier heftig aan toe! Ik tem even!

LastDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-12 17:45

xOkidoki schreef:
Jeetje, het gaat hier heftig aan toe! Ik tem even!

verstandig, het gaat allemaal niet meer zo aardig hier

eenitraM

Re: =(

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-12 17:47

Hier valt echt mijn bek van open.

Wat een trieste opmerkingen worden hier geplaatst. Op een sniekse manier roepen dat de TS op moet rotten maar wel in het topic van Tim medeleven tonen met de ouders van deze overleden jongen.

GADVERDAMME!

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-12 17:47

En misschien dat al diegenen die hier roepen dat TS liegt in andere topics en "dramatisch" doet zich even achter de oren kunnen krabben?
Ze is nu 14. Het verhaal van de dode veulens is al ouder. Ze zal toen wat 7,8,9,10 ofzo geweest zijn?? Weten jullie wel wat voor indruk het overlijden van een geliefd dier heeft op zo'n leeftijd? En dan zeker als het gepaard gaat met een lijdensweg etc? En hoe het dus HAAR waarheid is zoals zij op JONGE leeftijd mee heeft gemaakt?

Ik zie sommigen hier en uit dat veulen-topic ook reageren op een ander topic met overleden veulen. Dat vinden ze allemaal tragisch. En bij de jongen die op een school weggepest is omdat zijn vriendje in zijn armen overleed. Had die jongen zich volgens jullie dan soms ook "niet moeten aanstellen of dramatisch doen"? Zouden jullie hem ook betichten van liegen? Nee daar hebben die grote Bokkers ineens WEL begrip voor zo'n verdriet en hebben ze geen goed woord over voor de pestkoppen. Wat denken jullie zelf eigenlijk dat je naar TS hebt gedaan? En alleen maar omdat TS niet zo goed kan typen en het dus wat warrig overkomt. Begrip Beste Bokkers, BEGRIP! Iets wat sommigen hier heel hard op hun verlangslijstje mogen zetten. Net zoals tolerantie en empathie.

Het zou Bokt sieren als we zo'n meisje net zo kunnen ondersteunen als hoe we allemaal de handen ineen slaan bij het overlijden van een Bokker. Dat groepsgevoel zou eens wat door mogen sijpelen in de reacties op onze jonge (en dus onzekere en soms instabielere) Bokkers.
Laatst bijgewerkt door Zilfstar op 23-11-12 17:49, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-12 17:48

Dat dus Zilfstar! Goed bezig :j

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-12 17:50

Zilfstar schreef:
En misschien dat al diegenen die hier roepen dat TS liegt in andere topics en "dramatisch" doet zich even achter de oren kunnen krabben?
Ze is nu 14. Het verhaal van de dode veulens is al ouder. Ze zal toen wat 7,8,9,10 ofzo geweest zijn?? Weten jullie wel wat voor indruk het overlijden van een geliefd dier heeft op zo'n leeftijd? En dan zeker als het gepaard gaat met een lijdensweg etc? En hoe het dus HAAR waarheid is zoals zij op JONGE leeftijd mee heeft gemaakt?

Ik zie sommigen hier en uit dat veulen-topic ook reageren op een ander topic met overleden veulen. Dat vinden ze allemaal tragisch. En bij de jongen die op een school weggepest is omdat zij vriendje in zijn armen overleed. Had die jongen zich volgens jullie dan soms ook "niet moeten aanstellen of dramatisch doen"? Zouden jullie hem ook betichten van liegen? Nee daar hebben die grote Bokkers ineens WEL begrip voor zo'n verdriet en hebben ze geen goed woord over voor de pestkoppen. Wat denken jullie zelf eigenlijk dat je naar TS hebt gedaan? En alleen maar omdat TS niet zo goed kan typen en het dus wat warrig overkomt.

Het zou Bokt sieren als we zo'n meisje net zo kunnen ondersteunen als hoe we allemaal de handen in eenslaan bij het overlijden van een Bokker. Dat groepsgevoel zou eens wat door moeten sijpelen in de reacties op onze jonge (en dus onzekere en soms instabielere) Bokkers.

_O_

TS krijgt het nu wel allemaal over haar heen -O- Arme meid! Trauma's kan ze van zulke berichten over houden. Vooral mensen die gaan riepen dat ze liegt in dat desbetreffende topic. Hoe kun je dat nou oordelen vanachter een PC.

Bah. Wat een sneu volk loopt zit hier op bokt. Voelt goed hé? Een klein kind kleineren!

Melvern

Zilfstar schreef:

Ik zie sommigen hier en uit dat veulen-topic ook reageren op een ander topic met overleden veulen. Dat vinden ze allemaal tragisch. En bij de jongen die op een school weggepest is omdat zijn vriendje in zijn armen overleed. Had die jongen zich volgens jullie dan soms ook "niet moeten aanstellen of dramatisch doen"? Zouden jullie hem ook betichten van liegen? Nee daar hebben die grote Bokkers ineens WEL begrip voor zo'n verdriet en hebben ze geen goed woord over voor de pestkoppen. Wat denken jullie zelf eigenlijk dat je naar TS hebt gedaan? En alleen maar omdat TS niet zo goed kan typen en het dus wat warrig overkomt. Begrip Beste Bokkers, BEGRIP! Iets wat sommigen hier heel hard op hun verlangslijstje mogen zetten. Net zoals tolerantie en empathie.

Het zou Bokt sieren als we zo'n meisje net zo kunnen ondersteunen als hoe we allemaal de handen ineen slaan bij het overlijden van een Bokker. Dat groepsgevoel zou eens wat door mogen sijpelen in de reacties op onze jonge (en dus onzekere en soms instabielere) Bokkers.

_/-\o_ Helemaal mee eens

BruineWelsh

Indd!
Jullie zeggen dat het niet waar is dat er 2 veulentjes dood zijn gegaan, maar hoezo weten jullie het ZO goed?! :o

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-12 17:52

eenitraM schreef:
Hier valt echt mijn bek van open.

Wat een trieste opmerkingen worden hier geplaatst. Op een sniekse manier roepen dat de TS op moet rotten maar wel in het topic van Tim medeleven tonen met de ouders van deze overleden jongen.

GADVERDAMME!

Ik vind de vergelijking van een jongen die zelfmoord heeft gepleegd en een meisje die niet altijd even eerlijk is geweest (althans, dat maak ik uit andermans posten op. Ik heb niet haar berichten uitgeplozen dus heb daar geen oordeel over) en daar reactie op krijgt (oké, niet allemaal op een nette manier) niet echt logisch. Ik ga er van uit dat de TS echt niet meteen denkt dat niemand haar meer aardig vind. Hoop ik in elk geval...

Wij kennen TS niet, wij weten niet hoe ze is. Ik heb enkel dat topic gelezen over de veulens en ik kan begrijpen dat het voor veel mensen een vaag verhaal is. Het is zeer rommelig geschreven en van een 14 jarige verwacht je toch iets netter taalgebruik en zins opbouw, op zijn minst een begrijpend verhaal. Maar, ja er komt een maar, ik vind dat mensen ook echt wel beschaafder mogen reageren. Er werd in het begin gereageerd alsof het grappig is dat iemand zich afmeld, en noem maar op. Ik weet niet wat er vooraf gebeurd is, maar doet er niet toe. TS is jong en daar dient men rekening mee te houden...

Melvern

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-12 17:56

De link met het topic over de jongen met zelfmoord is het pesten... Dat de hele groep haar aanvalt en wat voor gevolgen het kan hebben, iedereen vind het in het andere tpoic verschrikkelijk ( wat het ook is ), maar doen hier eigenlijk ongeveer hetzelfde.... Natuurlijk mag er gezegt worden wat anderen vinden, maar dat kan best op een respectvollere manier...

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-12 17:58

Kinderachtige reacties hier zeg, bah! :r
Laat ieder gewoon in zijn waarde en als je je vraagtekens bij een verhaal hebt hou dat dan voor je.

senna21

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-12 18:08

Nare opmerkingen maken doet wél zeer; ook op een forum.
Dus ja... dit valt onder pesten....
(er hoeft niet direct opzet in het spel te zijn, maar de toon is duidelijk negatief)
Als het je niet direct raakt, lijkt het lollig... maar kan heel anders voelen voor TS.
En waarom zou een roep om aandacht niet gerechtvaardigd zijn???
Wat weet jij nou echt van TS?

Grow up dames (ook de niet YR!)

En TS, kop op. Zoek even steun bij iemand in je omgeving. Op dit moment zal het even zwaar zijn... maar het wordt straks weer beter.
Sterkte.

LoveBodin

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-12 18:41

Zilfstar schreef:

_/-\o_ amen!
dit is ook één van de redenen dat ik eigenlijk nooit meer topics open en alleen maar meelees.