wat leuk!
wat voor een paard heb je? Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
wat voor een paard heb je? Simyo schreef:Een 7 jarige KWPN merrie! Ik vind het een heel leuk, fijn paard, met een fijn karakter: ze is pittig en goed voorwaarts maar wel fijn bewerkbaar en houd van hard trainen! kan fijn dressuur lopen, en ook super springen! Is zo af en toe overal 'bang' voor, maar de keer daarna is ze weer super braaf! een beetje een gek paard! haha, maar heel leuk! ben gek op haar! heb haar pas een dik half jaar nu! Kom namelijk van de pony's af!
Simyo schreef:Ja ik rijd wel wedstrijden! Start nu net L2 met mijn paard, en wil volgend jaar een paard dat ik voor iemand anders rijd ook in de sport gaan uitbrengen! Nu alleen nog dressuur maar wil komend outdoor seizoen ook graag het springen gaan oppakken! Jammer genoeg kan ik hier nergens in de buurt crossen/sgw wedstrijden starten anders had ik dat ook nog graag gedaan! Dit indoorseizoen ga ik niet tot zeer weinig starten omdat ik het erg druk met school heb helaas....
Ik heb het geluk dat mijn vader de paardensport ook erg leuk vind, en zelf zo af en toe ook rijd! We doen ook ieder jaar een jong paard zadelmak maken en inrijden samen!
anders zou ik er ook graag een keer 1tje rijden
maar goed
Echt niemand uit mijn familie heeft iets met paarden, haha. Ik heb mijn haflinger ook zelf ingereden, en we trainen momenteel L1,2 en pakken af en toe iets mee uit het M. Verder ook lekker beetje springen, en buitenrijden.
#mylife
tossielove schreef:Simyo schreef:Ja ik rijd wel wedstrijden! Start nu net L2 met mijn paard, en wil volgend jaar een paard dat ik voor iemand anders rijd ook in de sport gaan uitbrengen! Nu alleen nog dressuur maar wil komend outdoor seizoen ook graag het springen gaan oppakken! Jammer genoeg kan ik hier nergens in de buurt crossen/sgw wedstrijden starten anders had ik dat ook nog graag gedaan! Dit indoorseizoen ga ik niet tot zeer weinig starten omdat ik het erg druk met school heb helaas....
Ik heb het geluk dat mijn vader de paardensport ook erg leuk vind, en zelf zo af en toe ook rijd! We doen ook ieder jaar een jong paard zadelmak maken en inrijden samen!
Okee, leuk zeg! Hier in de buurt ook zeer weinig sgw, ook voor oefenwedstrijden enz.anders zou ik er ook graag een keer 1tje rijden
maar goed
Echt niemand uit mijn familie heeft iets met paarden, haha. Ik heb mijn haflinger ook zelf ingereden, en we trainen momenteel L1,2 en pakken af en toe iets mee uit het M. Verder ook lekker beetje springen, en buitenrijden.
#mylife
Is er trouwens iemand die een linkje voor mij heeft naar wat meer informatie..? Kan het op de KNHS site zo 1,2,3 niet vinden... Citaat:ja en op sommige plekken hebben ze in zowat ieder dorp wel een stuk liggen waar je kunt crossen! Een kennis van mij woont in de omgeving van Ede, en daar hebben ze op 10 minuten afstand wel 4 (echt grote) terreinen liggen! Oke klinkt leuk! En leuk dat je dan toch je eigen paardje hebt als je ouders er niks mee hebben, het is toch erg duur allemaal!
Heb mn paarden van mn opa gekregen, en staan ook gratis op zijn land en stal
Kosten vallen dus enigsinds nog mee gelukkig! Nee, ouders zullen er echt niet aan beginnen; haha!
en je hebt idd zoals simyo zegt nog een half jaar dat is best lang! Hanna_Paard schreef:Wanneer je naar de Allround week wilt, is het dan ook noodzakelijk dat je op een bepaald niveau rijdt?
Mijn pony is namelijk momenteel nog nieteens B-waardig, en ik rij zelf ook op lange na niet op M1..
Is er iemand die mij er meer over kan vertellen?